Toyota îşi modifică designul pentru a atrage clienţii
Toyota va încerca să adopte o nouă filosofie de design, orientată către apropierea emoţională a clienţilor. Noile linii vor fi trasate pentru a ilustra un model cu o faţă complet nouă.
În încercarea de a oferi brandului său un aspect emoţional, mult mai apropiat de clienţii săi, Akio Toyoda plănuieşte modificarea limbajului de design cu care Toyota şi-a obişnuit până acum publicul. Designerii celui mai mare constructor de automobile lucrează în prezent la o nouă faţă pentru modelele Toyota, o filosofie ce poate fi adaptată la nivel global.
Didier Leroy, preşedintele diviziei europene Toyota, a declarat că grila, blocurile optice şi spoilerul frontal vor suferi modificări substanţiale, pentru a oferi un look mai consistent. "Schimbările vor face ca modelele mici să pară mai mari şi nu invers", a declarat Leroy.
Chiar dacă vorbim de un limbaj comun pentru toate modelele, vor exista variaţii menite să confere individualism şi să traseze diferenţe între segmente, cum ar fi cel al SUV-urilor şi cel al modelelor sportive. Mai mult decât atât, şi cererile diferitelor pieţe vor fi luate în considerare, China urmând să primească, spre exemplu, un pachet cromat ceva mai bogat decât cel al europenilor.
Chiar şi aşa, japonezii promit că nu vor altera spiritul produselor lor, care a atras deja o mulţime de clienţi. Europa va juca un rol important în trasarea noii filosofii de design, oficialii japonezi fiind convinşi că publicul de pe Bătrânul Continent este mult mai greu de satisfăcut şi mult mai pretenţios. De aceea, produsele care merg în Europa sunt considerate din start best-seller-uri şi pe celelalte pieţe auto.
În aceste condiţii, cerinţele exigente legate de interior pe piaţa europeană ar putea deveni obligatorii şi pe celelalte pieţe ale Uniunii Europene.
via | insideline