Toyota ar putea cumpăra airbag-uri de înlocuire și de la rivalii companiei Takata
Recall-ul în service generat de japonezii de la Takata i-ar putea obliga pe conaționalii lor de la Toyota să apeleze și la alți furnizori pentru a înlocui airbag-urile care au capsele de umflare defecte.
Toyota ia în considerare apelarea și la alți furnizori de componente auto pentru înlocuirea airbag-urilor care au dispozitive de umflare care ar putea cauza probleme și au fost fabricate de corporația Takata. Potrivit Automotive News, pentru cele 12 milioane de mașini pe care trebuie să le recheme în service cei de la Toyota, producătorul nipon de automobile ar putea să fie nevoit să apeleze la trei furnizori de componente auto, printre care sunt vehiculați Autoliv, Daicel și Nippon Kayaku. Acești furnizori ar asigura airbag-uri de înlocuire și componente suplimentare pentru a accelera reparațiile pe care trebuie să le efectueze producătorul de automobile care s-a trezit prins între ciocan și nicovală dintr-o greșeală a furnizorului Takata.
Analiză: Dezastrul Takata. Căderea celui mai important producător japonez de centuri şi airbag-uri
Între timp, la nivel de industrie, ceilalți producători de automobile au început să-și reducă dependența de japonezii de la Takata și să găsească soluții pentru evitarea acestor situații în viitor. Reprezentanții Toyota le-au declarat oficialilor americani responsabili de supravegherea acestei rechemări în service că se așteaptă ca alți furnizori să-i ajute să obțină aproximativ 23% din capsele de umflare de airbag necesare pentru reparația celor 2.9 milioane de vehicule pe care compania niponă trebuie să le repare în Statele Unite ale Americii.
Tot reprezentanții Toyota au declarat că vor sprijini costul mărit al producției de piese de înlocuire, inclusiv investițiile necesare creșterii producției acestor repere. Toyota a semnat cu cei de la Nippon Kayaku pentru a-i convinge să crească producția în vederea fabricării a 13 milioane de umflătoare de airbag-uri, care trebuie livrate între iulie 2016 și până în 2020. Mișcarea proactivă a celor de la Toyota ar putea să fie făcută și de alți constructori de automobile, peste 10 concerne internaționale fiind nevoite să recheme în service un număr însemnat de vehicule pentru înlocuirea airbag-urilor produse de Takata. Până acum, defecțiunile airbag-urilor Takata au fost declarate drept cauza decesului pentru opt persoane și sunt responsabile de peste 100 de răniri în urma explodării cu forță excesivă și împrăștierea de șrapnel în vehicule.
Via Automotive News (înreg.) | Sursă foto
Asteptam inca parerea expertului Ivanoff pentru a ne relata ce a constatat :))))))))