Toyota a prezentat trei concepte excentrice pentru Salonul Auto de la Tokyo
Toyota se va prezenta la Salonul Auto de la Tokyo cu trei concepte inedite: S-FR, Kikai și FCV Plus. Niciunul dintre ele nu prefigurează un model de serie, fiind doar exerciții de design ale constructorului.
Toyota, cel mai valoros brand auto din lume, a anunțat lista conceptelor pe care le va expune la Salonul Auto de la Tokyo. Pe lângă diferitele actualizări ale modelelor sale de serie, Toyota va prezenta trei concepte inedite în cadrul standului său de la Tokyo, unul mai neobișnuit ca altul. Vorbim despre conceptele Kikai, FCV Plus și S-FR, fiecare dintre ele fiind un exercițiu de design pentru marca japoneză. Aceste exerciții de design prezintă viziunile unor echipe din studiourile de design ale companiei, chiar dacă acele idei ar putea să nu ajungă niciodată pe linia de fabricație.
Toyota Kikai Concept
Conceptul Kikai este un model cu design retro și cu o caroserie care acoperă parțial componentele mecanice necesare rulării. Pe lângă aspectul neobișnuit, conceptul are o configurație cu trei locuri și post de conducere central. Motorizarea este poziționată în spate și este explusă complet elementelor, la fel cum este cazul suspensiei. Interiorul este simplu și abordează o temă care aduce aminte de avioanele anilor '40 – '50, cu cockpit-ul parțial deschis și cu multe ceasuri și comutatoare. În mod evident, cei de la Toyota nu planifică o variantă de serie a acestui exponat.
Toyota S-FR Concept
Conceptul S-FR de la Toyota prezintă ipoteza unui frate mai mic al lui GT86. Modelul sportiv are o lungime mai mică de patru metri, un ampatament de doi metri și jumătate și o lățime de 1.7 metri. În ciuda dimensiunilor relativ reduse, modelul are patru locuri și prezintă o configurație cu motor amplasat frontal și propulsie spate. Interiorul este simplu, dar vine cu bord integral digital și cu cât mai puține butoane, pentru a-i permite șoferului să se concentreze asupra condusului. Cei de la Toyota nu au specificat nivelul de putere al motorizării, dar au menționat că aceasta livrează puterea lin și că modelul are o distribuție optimă a maselor între punți. Suspensia lui S-FR este independentă, iar transmisia din dotare este o manuală cu șase trepte, o rețetă care ar trebui să facă o mașină sport accesibilă din eventuala variantă de serie a acestui model.
Toyota FCV Plus Concept
FCV Plus este al treilea concept pregătit de Toyota pentru Salonul Auto de la Tokyo și prezintă un aspect futurist. După cum îi spune și numele, conceptul este un vehicul care funcționează cu pile de combustibil (n.r. Fuel Cell Vehicle), fiind alimentat cu hidrogen pentru a genera energie electrică din acest gaz. Deși are dimensiuni reduse, conceptul oferă patru locuri și are un interior care îmbină design-ul futurist cu simplitatea. Postul de conducere are cât mai puține comenzi analogice posibile, iar afișajele uzuale ale bordului sunt proiectate pe parbriz.
Via Toyota
urate tartaretele,rau de tot!!!