Toate modelele Fiat, Alfa, Ferrari, Lancia si Chrysler pana in 2014

Publicat joi, 22.04.2010 13:53 de Mircea Meșter

Automarket va ofera un rezumat al celor mai importante modele care vor aparea in gama Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, Chrysler si Jeep pana in 2014.

Modelele actuale ale marcii Chrysler vor fi vandute incepand cu 2011 in Europa sub marca Lancia, singura excepetie fiind piata din Marea Britanie, acolo unde cele doua branduri isi vor pastra identitatea neatinsa.

Primele modele Chrysler care vor fi vandute sub sigla Lancia vor fi noile generatii 300C si Voyager, urmand ca gama Lancia sa se imbogateasca in 2012 si 2013 cu doua noi modele de segment compact si cu un SUV.

2010

Se va lansa noul Jeep Grand Cherokee, in timp ce din gama Fiat vor disparea actualele Croma si Multipla, modele care vor fi inlocuite cu o noua generatie de monovolume compacte. Anul 2010 pare sa fie unul al despartirilor la Fiat, Punto Classico, Seicento, Alfa 147 si GT sau Lancia Phedra urmand sa ne paraseasca.

2011

Fiat va lansa noua generatie Panda, un model extrem de important pentru constructorul italian din punctul de vedere al volumului de vanzari. Lancia va lansa, de asemenea, noua generatie Ypsilon, model care va dispune de mult mai mult spatiu interior. Pe langa mai sus-amintitele Lancia 300C si Lancia Voyager, vor aparea pe piata facelifturile Jeep Patriot, Wrangler si Compass. La capitolul despartiri in 2011 notam renuntarea la Fiat Sedici, inlocuitorul urmand sa fie produs pe platforma lui Dodge Journey si sa fie produs in Statele Unite, la Alfa Romeo Brera si la Alfa Spider (ultimul model va redebuta in 2013). Pentru Ferrari, noutatile se vor numi Ferrari 612 Scaglietti si Ferrari 458 Spider

2012

Peste doi ani va aparea mult-asteptatul facelift pentru Fiat 500 si 500C, dar si un nou model de segment B care va fi exportat in SUA. Marea noutate a anului va fi debutul noului Alfa Romeo Giulia, mult-asteptatul inlocuitor al lui 159, model care va fi produs in Italia pe platforma marita a lui Giulietta. Tot in gama Alfa Romeo va aparea primul dintre cele doua SUV-uri pe care marca italiana le pregateste pana in 2014 si un facelift pentru MiTo. In 2012 ne vom lua la revedere de la Lancia Musa, model care va fi inlocuit. In curtea Ferrari vor aparea alte doua modele noi: inlocuitorul lui 599 GTB si noul Ferrari Enzo.

2013

Punto Evo se va transforma intr-un model complet nou, aceasta miscare urmand sa coincida cu iesirea de pe piata a vechiului Grande Punto. De asemenea, in curtea Fiat va aparea noua generatie Fiat Bravo si un model de oras mai mic decat 500. Vesti interesante de la Lancia, acolo unde vor aparea un sedan de segment D, de fapt inlocuitorul actualului Chrysler Sebring (rival cu Passat, Insignia si Mondeo) si un crossover. Alfa MiTo isi va face debutul pe piata din Statele Unite odata cu lansarea versiunii cu cinci usi a modelului italian si, pentru a completa anul pentru marca originara din Milano, noul Alfa Spider va fi lansat si el in 2013. In curtea celor de la Jeep vor aparea un facelift pentru Cherokee si un SUV compact complet nou, care va fi imprumutat si celor de la Lancia. In sfarsit, sfarsit, cei de la Ferrari vor prezenta din nou doua modele: 458 Scuderia si California facelift.

2014

Ultimul an al planului Fiat-Chrysler va fi unul al facelifturilor. Vor intra sub operatie Fiat Panda (cel lansat in 2011), Doblo Panorama, Alfa Romeo Giulietta (care cu aceasta ocazie se va lansa si in SUA), Lancia Ypsilon si noul Lancia Voyager. Tot in 2014 va aparea al doilea SUV Alfa Romeo, dar si noul model entry-level pe care Maserati il arunca la bataie in fata lui Seria 5, E-Klasse si A6.

via | Fiat

  • Viorel, joi, 22.04.2010 16:00

    foarte tare.Ce nu inteleg eu , este cand va fii inlocuit Alaf Romeo 159? Este in articol si nu vad io bine? Si o intrebare suplimentara pt Mircea Mester.Ai ceva detalii de cine vor fii desenate urmatoarele modele? Giugiaro? Pininfarina? Bertone?

  • valentin, joi, 22.04.2010 16:15
    re@Viorel

    in 2012 : "Marea noutate a anului va fi debutul noului Alfa Romeo Giulia,(actualul 159) model care va fi produs in Italia pe platforma marita a lui Giulietta" 80% sanse sunt ca "botul" sa fie preluat de la conceptul "Bertone-Pandion" cel putin eu asa sper

  • mircea, joi, 22.04.2010 16:44
    @Viorel

    Asa cum spune si valentin, Giulia este inlocuitorul lui 159. Deci in 2012. In privinta intrebarii legate de casele de design, iti reproduc aproximativ un dialog de la conferinta de presa care a precedat testul cu Alfa Giulietta din Italia intre seful marcii italiene si un jurnalist: Jurnalist: "Observam ca Giulietta nu este desenata de o casa de design ca Bertone, Pininfarina sau Goigiaro, asa cum s-a intamplat in trecut cu Alfa Romeo. Este aceasta o intamplare sau va deveni o regula pe urmatoarele modele?" Harald Wester (CEO Alfa): "Va contrazic. Alfa Romeo Giulietta este desenata de o mare casa de design: Centro Stile Alfa Romeo. Avem mare incredere in noi" Fiecare intelege ce vrea de aici :)

  • denon, joi, 22.04.2010 16:53

    cea mai importanta aparitie cred ca va fi Alfa Giulia si daca se va ridica in clasa D,cum o face Giulietta in clasa C,atunci Alfa a renascut

  • Viorel, joi, 22.04.2010 17:10

    @Mircea Mester, deci vor sa zica cei de la Fiat(compania) ,casa lor de design este suficient de valoroasa ca sa nu mai apeleze la altii. Right? :)

  • sandman, joi, 22.04.2010 17:13
    fiat

    neinteresant. fiat tot fiat ramane. materiale ieftine, greu de condus, motoare slabe si nefiabile

  • Viorel, joi, 22.04.2010 17:14

    @Mircea Mester , ce ma enerveaza la Pinifarina,Giugiaro si Bertone este faptul ca in afara de niste prototipuri nu au mai scos nimic care sa se produca.Chiar ma uitam pe wikipedia ca cele "big 3" aveau aproape in fiecare an un model care era in productie si desenat de ei.Ultimul model de la Giugiaro este Alfa 159 versiunea break.In 2006.

  • mircea, joi, 22.04.2010 17:21
    @Viorel

    Din ce stiu eu, Pininfarina a desenat Ferrari 458 Italia si Maserati GranTurismo. Iar Italia e lansat in 2009.

  • Viorel, joi, 22.04.2010 17:23

    dap am vazut acum....:) stii dar pt mine un Ferrari tot "prototip" va ramane daca ma intelegi :) Departe de puterea mea financiara.

  • FIAT=Fix It Again Tomorrow, joi, 22.04.2010 18:21
    FIAT=Fix It Again Tomorrow

    Se incearca o revitalizare si eficientizarea relatiei cu Chrysler. Problema e ca Lancia si Chrysler sunt aproape moarte si nu vad cum ar putea scapa de la pieire. Nici Alfa Romeo nu se simte prea bine. Mai e o vorba: FIAT ITI IEI, SERVICE SCRIE PE TINE !!

  • marius68582, joi, 22.04.2010 22:37
    Centro Stile Economicus

    Centro Stile Alfa este o dulce amintire. In urma cu cateva luni el a fost inchis definitv, impreuna cu intreaga locatie de la Arese. Inima si creierul Alfei a fost astfel lichidate. Toate operatiunile Centro Stile Alfa au fost relocate la Torino in ... Centro Stile Fiat.

  • sandman, vineri, 23.04.2010 01:16
    fiat

    era asa: FIAT=Fix It Again, Toni! :)

  • @sandman, vineri, 23.04.2010 08:55
    @sandman

    tot un cocalar cu Golf 4 Tedei-eu din 98 ai ramas

  • sandman, vineri, 23.04.2010 20:15
    ce?

    pacat ca sunt lasati toti fraierii sa comenteze pe acest site. imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu am golf. de niciun fel

  • AllanHeron, miercuri, 09.02.2011 14:37

    Stirea este destul de veche, as dori sa stiu daca s-au mai facut schimbari in planul Fiat? Sau au ramas aceleasi strategii.