Taxa auto va fi redusă cu 25% şi se va aplica şi vehiculelor deja înscrise în România
Guvernul a votat proiectul de lege al Ministerului Mediului privind taxa auto. Aceasta a fost redusă cu 25%, dar se aplică şi la prima transcriere a proprietăţii a unui automobil înmatriculat înainte de 01.01.2007, anunţă Mediafax.
Proiectul de lege privind taxa auto iniţiat de Ministerul Mediului a fost votat astăzi în şedinţa de Guvern ;i urmează să intre la vot în Parlament pentru a deveni lege, informează Mediafax. La fel ca înainte, cuantumul taxei auto va fi calculat în baza cilindreei, a emisiilor de CO2, data primei înmatriculări (dacă este cazul), tipul motorizării (prezenţa filtrului de particule al motoarelor diesel reduce cuantumul taxei) şi deprecierea automobilului (dacă este cazul). Singura parte bună vine pentru cei care au plătit taxa auto între 01.07.2008 şi 31.08.2011, aceştia urmând să-şi recupereze 25% din taxă la cerere, dacă valoarea achitată la vremea respectivă a fost mai mare decât cuantumul actual, anunţă Mediafax.
Taxa auto va fi plătită o singură dată, indiferent dacă automobilul respectiv este nou sau second-hand şi se aplică atât automobilelor care nu au mai fost înmatriculate niciodată în România, cât şi automobilelor care au fost înmatriculate în România înainte de 01.01.2007, informează Mediafax. Da, aţi citit bine. Dacă automobilul pe care vreţi să îl cumpăraţi a fost înmatriculat legal în România înainte de 01.01.2007, nu puteţi să transcrieţi la administraţia financiară de care aparţineţi fără să plătiţi taxa auto aferentă, indiferent de cuantumul acesteia. Pentru moment, proiectul de lege a trecut doar de Guvern, dar acesta trebuie să ajungă şi pe masa parlamentarilor pentru a fi votat.
Prin această decizie, guvernanţii au blocat piaţa auto second-hand cu o vechime mai mare de zece ani, respectiv segmentul care viza automobilele cu motoare Euro3 sau mai poluante. Înmatricularea unui asemenea automobil în România va avea un preţ prohibitiv în cazul în care acesta a fost înscris legal în circulaţie înainte de 01.01.2007, ceea ce va duce atât la scăderea valorii vehiculelor respective, cât şi la blocarea pieţei auto second-hand pe nişa vehiculelor ieftine.
Între timp, automobilele înscrise între 01.01.2007 şi data curentă vor putea fi înmatriculate fără a achita taxa auto, aceasta fiind plătită la vremea respectivă. Acest lucru ar putea duce la o creştere de preţ pentru respectivele automobile. Având în vedere intenţiile guvernanţilor privind automobilele înmatriculate în alte state, cetăţenii români care vor o maşină ieftină nu au foarte multe opţiuni în faţă. Sunt şanse ca această decizie să ducă la dezvoltarea unei pieţe negre second-hand, în care tranzacţiile să nu mai fie înregistrate la Circa Financiară. Iată ce au declarat oficialii Ministerului Mediului în această privinţă în cadrul unui interviu pe care ni l-au acordat în urmă cu două luni.
Via | Mediafax
-
lucratoru, miercuri, 31.08.2011 18:34
Evident ca statu nu stie cum sa ne mai mulga de bani... toti sunt niste corupti nesatui, fara exceptie si nimeni nu ia atitudine
-
nae666, miercuri, 31.08.2011 18:43Ciocoii vechi si noi
Atentie la masinile inscrise in Bulgaria si Franta,se va introduce admiterea temporara de 90 de zile - zvonurile rele se confirma - ; deci, daca ai una si arati procura, ti se "salta " pe loc, pentru a o inscrie in RO. Deci, vrajeala cu "acte pe numele meu "si "ofer procura", s-a dus...Aviz amatorilor...Da,Doamne romanului mintea de pe urma....
-
khamsin, miercuri, 31.08.2011 21:39hotii
dar inainte se platea vama . sa ne dea taxele vamale inapoi? P.S. parca pe gunoiul asta de borbely il cercetau acum putin timp pt luare de mita si acordare unor lucrari finantate din banii UE unei firme a carei actionar este. chiar au uitat de el.
-
khamsin, miercuri, 31.08.2011 21:50hotii
ar trebui sa iesim in strada si sa refuzam sa platim . chiar isi bat joc de noi.
-
Bogdan, miercuri, 31.08.2011 22:31Stati asa mor cu Passatul adus in 2006?
Am un Passat 2004 TDI sedan adus in 2006 din Germania la care am platit taxa vamala? Acum platesc si taxa de poluare? Nu inteleg!
-
fgh, miercuri, 31.08.2011 22:59???????????????????????????
grijania mamii voastre ..ce astept nenorocitu ala de vot
-
dtn, miercuri, 31.08.2011 23:13fgt
si taxa asta a intrat efectiv in vigoare?
-
Mihai, joi, 01.09.2011 08:53Cand intra in vigoare?
A intrat deja in vigoare sau intra la publicarea in monitorul oficial?
-
marius.de, joi, 01.09.2011 09:34in Romania va fi bine numai cu o revolutie noua si adevarata !!!!
Datile omoru si nu acceptati asa ceva,plus scumpiri de gaze etc cu 15-25 % , pacat ca un sarac nu are ce pierde asa ca le este frica daca lumea o sa faca o revolutie si le confisca averiile si banditiilor viata !!
-
danutz, joi, 01.09.2011 09:34asa ne trebuie
Eu chiar nu inteleg la ce va gandeati voi cand UE a declarat taxa de poluare ca fiind discriminatorie. Catalogand-o astfel, cei de la UE n-au facut decat sa ridice mingea la fileu autoritatilor locale. Nu pot sa cred ca au existat atat de multi naivi care sa creada ca astia chiar vor scadea taxele, era logic ca problema avea 2 rezolvari diametral opuse, adica ori se elimina taxa, ori se aplica pentru toti. Si va rog sa mai observati un lucru: de cand suntem in UE, ne-am "aliniat" perfect sistemului european de taxare. Asta primim pentru ca am fost manipulati sa ne dorim un lucru pe care-l vedeam benefic, in speta aderarea la UE. Si pentru ce? Pentru ca pe timpul lui nea Nicu nu ne lasa sa iesim si tara si acum ne lasa? Daca analizati la rece toate aspectele, o sa vedeti ca beneficiile au fost depasite cu mult, cu foarte mult, de obilgatii. Zici ca suntem natiune ocupata, au venit turcii , ne-au cucerit, ne-au bagat biruri peste biruri si noi platim ca prostii. Asa ne trebuie pentru ca stam si acceptam starea asta de fapt. Iar altii, mai "curajosi", o taie din tara, de parca asta ar fi solutia care ar rezolva problema.
-
you_hoooo, joi, 01.09.2011 10:12alte aberatii
Domnii guvernanti uita cum a stat treaba inainte de 2007: toate autovehiculele vandute pana atunci plateau acciza (era minim 1% si ajungea la 12% din valoarea de achititie) plus taxe vamale: la o masina extra comunitara taxa era de 30%. A nu se uita si taxa de solidaritate de 1% platibila la masini cu motoare mai mari de 2000 cmc. Acum sa mai platesti din nou alte taxe e revoltator. Nu e decat o masura protectionista. Cat de curand vom primi o noua informare de la UE ca e taxa ilegala.
-
Sponge, joi, 01.09.2011 14:22Mare prostie
E cea mai mare prostie să aplici o lege retroactiv. Îți trebuie doar puțin cap să îți dai seama că e o greșeală. Dar deștepții de la guvernare nu au nici atâta cap. O să ne mutăm cu toții din țara asta defectă...
-
Master, joi, 01.09.2011 15:14Nu inteleg ...
Nu inteleg de ce se tot invart astia in jurul cozii cu taxa de poluare ... Asta e japca nu taxa pe poluare ... Normal mi se pare (cum e si in alte state europene) sa se introduca taxe anuale mari pentru automobilele poluante. Adica ai o masina euro 5 - platesti 10 lei/an, ai Euro 4 - 20 lei/an ... etc. Bine toate astea cumulat si cu capacitatea cilindrica. La inmatriculare nu mi se pare normal sa se plateasca vre-o taxa. Atunci poti sa spui ca ai grija de mediu - pentru ca toate masinile non euro sau euro 2 - 3 s-ar evapora din trafic in 2-3 ani. Pe cand asa oricine are o masina cat de poluanta dar o lasa mostenire si la nepoti si nu va avea nici o problema ... Nu se doreste de catre guvern decat mulgerea de cati mai multi bani la bugetul de stat. Sa nu-i mai spuna taxa de poluare - sa-i spuna taxa de SMECHERIE.
-
danutz, joi, 01.09.2011 15:35
Apropo, sa nu uitam de interzicea circulatiei pentru masinile non-euro, un gand ce cloceste de mult timp in mintea celor de la UE, care de altfel s-a si concretizat in Franta: "Sursa: Money.ro | Publicat: 28 mar 2011, 14:15 | Actualizat: 28 mar 2011, 14:15 Un proiect al autorităţilor franceze interzice circulaţia maşinilor fabricate înainte de 2000 în suburbia Seine Saint Denis din Paris începând cu anul viitor, urmând ca în viitorul nu foarte îndepărtat, restricţia să cuprindă mai toată Franţa." Daca asa ceva s-ar introduce in Romania, jumatate din parcul auto ar fi la Remat a doua zi.
-
SnowM3, joi, 01.09.2011 15:46Taxa
Suprataxarea si suprareglementarea ne duc la sapa de lemn. Cand o sa ne conduca o clasa politica care sa gandeasca: lasa-le masinile, ca le luam destul accize si TVA pe combustibil ? In loc sa-si piarda furnicile timpu' si banii cu taxa si inmatricularea mai bine muncesc (si platesc impozit pe salariu, CAS, TVA la tot ce cumpara), consuma combustibil (si platesc acccize si TVA), fac firme (si ne scapa de someri & ajutoare sociale, platesc impozit pe profit si taxe la greu), ii determina si pe altii sa se intoarca in tara (si reverseaza trendul demografic catastrofal) ... Hei, si vreau sa ma scape si de aberatia de impozit (5800 RON la 4000 cmc) pentru ca altfel vand masina si nu le mai consum combustibilu' (sa le dau accize si TVA - din nou) si iau un diesel mic (si le dau mai putine accize si TVA). Si mai ales, vreau PREDICTIBILITATE. Fa-mi ce taxa vrei (dar vezi ca la final eu decid daca ti-o dau sau nu!) dar anunta-ma cu trei ani inainte si da-mi calendarul aplicarii, sa stiu daca schimb masina sau nu, daca o tin in Germania sau o aduc aici, sau daca ma mut in SUA, Georgia sau mai stiu eu unde
-
dap, joi, 01.09.2011 16:56deci !
hai ma ! chiar nu intelegeti ca nu sunt bani ! si cand nu sunt mai bagi o taxa... ce diferenta este intre vechii boieri si guvernantii de azi ? daca aveti propietate sa stiti ce este o iluzie ! fuck all..blonda , chiorul si piticul
-
yoyo, joi, 01.09.2011 17:51
faceti tot asa sa imi cresteti interesul de a pleca daca dobitocul asta de borbley sau cum masa il cheama considera ca o masina de 10 ani este una veche este un handicapat mintal. exact, incep sa ii apreciez pe cei cu bulgaroaice daca pana acum ii dispretuiam legat de legea cu 90 de zile nus cum ar putea avea voie, ca doar suntem in UE, jegul de UE, dar deh, in romania se pot intampla multe cum sa judece asa, numai niste inapti de ce pentru masinile instiituiilor publice sau etc. nu se plateste taxa de poluare? a inteleg la un spital, o scoala, dar nu la politie, deputati si etc. am o masina de 8 ani cu 80000km, tinuta in garaj etc, el zice ca e veche? nu am actele facute si nici nu o sa le fac, dar nu ma impiedica nimeni sa circul cu ea atata timp e pe numele altuia sa vedeti ce castiga altii acum, de iti ia si pe mama si pe tata sa semneze un act. adica notarii. de ce nu pun o taxa anuala, sau sa ia exemple din tari civilizate cu salarii bune care platesc mai putin ca noi. calcavar bulgaroaicele
-
Koss, joi, 01.09.2011 18:10
Niste Hoti idioti !!!!. Cine o mai vota PNL (tariceanu-mama lui)- PSD -PD va fi cel mai prost om de pe pamant !!!. Mai bine va anulati votu !!!
-
gogu, joi, 01.09.2011 19:56BATJOCURA
Personal, mi se pare o nesimtire si o batjocura modul de "taxare". 1) Pentru masinile inmatriculate inainte de 01-01-2007 si care nu se vor vinde, nu se va plati taxa asta niciodata. Deci - ce-are taxa cu poluarea???? 2) Retroactivitatea taxei este o a doua problema, IMHO. Pentru o masina cu norme EURO2 care prin 2000-2003 era cea mai putin poluanta de pe piata, daca legea s-ar fi aplicat atunci, taxa ar fi fost cel mai probabil, mult mai mica decat acum. Platind-o acum, dupa ce a aparut pe piata si EURO6, dar si trecand vre-o zece ani de atunci, ajung sa platesc o suma foarte mare si asta doar pentru ca acum 10 ani legea nu exista!!! Lucru pur si simplu batjocoritor, dupa parerea mea. Daca vreau sa cumpar un Matiz din 2002, ma costa peste 600EUR doar taxa asta nenorocita, in ideea ca masina o pot lua cu 1000-1200 EUR. O suma similara ar trebui sa dau pentru un Logan cu motor de 1.6, EURO4, din 2006! Le doresc domnilor de la Guvarn ca taxa sa pice in Parlament...
-
nae666, joi, 01.09.2011 20:25pentru Bogdan
la masinile inscrise inainte de 01.01.2007,taxa o va plati cel care va lua masina de la tine in urma unei cumparari sau a unui schimb...Nu le scapa nimic, nu ?!?
-
Vampirelu, joi, 01.09.2011 20:34taxe si taxe
Deci astia ... nu stiu doar sa traga pielea de pe saracul roman. Nemti au alta gandire! Pt o masina veche de 15 ani platesti foarte putin, pentru ca aia mai merge inca maixm 5-6 ani, dar la noi iti cer bani gramada. Cei mai avantajati sunt cei din orasele de langa granita. Odata la 3 luni e legea ca trebuie sa iesi cu ea din tara si acuma :)) Benzina si motorina e la un pret mai mare decat in europa de vest deja, fara doar si poate. Problema este: Ei au salar de minim 1500 euro iar noi avem salar de 150 euro, iar pretul benzinei este mai mare. Cum isi permite omu care castiga 500 lei sa mai si traiasca ?? Nu e cazul meu, dar sunt gramada. Astia nu fac decat sa tina banii blocati, in conturile multor oameni, iar aia care au ii tin si ei in buzunare si astfel s-a creat blocajul de piata, adica asa numita criza economica! IN CURAND ar trebuie sa facem o revolutie, si sa-i punem pe toti la zid, ca l-au omorat pe Ceausescu ca sa fure ei mai mult, nu pentru popor. Toti is tot o apa si un pamant.ah ce sadic am fost =))
-
112, joi, 01.09.2011 22:57BOCCII
Boccii astia cred ca masinile cu numere bulgaresti sunt TURISTI. Se va umple tara de turisti si cu asta e rezolvata si boccia aia de udrea!
-
Octav72, joi, 01.09.2011 23:47Tara lui Papura Voda
Daca trece si de Parlament, taxa intra in vigoare de la 1.01.2012. Pe noi nu ne intreaba nimeni daca suntem de acord sau nu. Se procedeaza exact asa cum am aflat pana acum. Au ajustat atat taxa asta, ca nici ei nu mai stiu ce si cum. Iar nu au luat in calcul un aspect sau nu vor sa-l ia in calcul. Exista masini inmatriculate inainte de 1.01.2007, care respecta normele Euro 4. Daca sunt bine intretinute, nu vad de ce cumparatorul sa mai plateasca din nou taxa (la taxa taxei taxelor... ) pe care o viseaza ei... Mai ales ca, in 2005 sau 2006, cand au fost inmatriculate respectivele masini, taxa era mult mai mare decat ce se plateste la ora actuala. Acele masini sunt ok din punct de vedere tehnic si este absurd sa se mai plateasca din nou taxa pentru ele.
-
yo, vineri, 02.09.2011 02:16Hai sa gandim putin
hai sa gandim putin inainte sa vb, toti nemtii isi vand masinile pt ca sunt taxe ff mari la ei pt masinile vechi, trebuie sa protejam mediul si e o solutie ff buna, pt ca am vazut o groaza de masini care scot un fum de zici ca merg pe lemne,eu unu sunt de principiul ca decat sa merg cu un harb de masina sa am incontinuu emotii mai bine merg pe jos:) sau cu autobuzul....sunt mii de masinii in romania care nu sunt sigure din nici un punct de vedere....oricum 60% din masinile din romania sunt harburi:)
-
VIVA, vineri, 02.09.2011 06:11ultima solutie..
Exista un principiu in drept, o lege nu poate avea caracter retroactiv.Daca ei il incalca eu zis sa incalcam si noi legea. Am mai fost la o semi-revolutie ,poate a venit timpul sa facem una intreaga!
-
geo, vineri, 02.09.2011 10:34sa le dam foc
astia nu stiu decat sa jupoaie de pe noi.guvernanti nenorociti. prin aceasta lege ne ingradesc dreptul la proprietate
-
Cosmin, vineri, 02.09.2011 11:37deci
In primul rand nu mai vreau sa citesc ca in Germania sunt taxe f mici pentru masinile vechi..sunt chiar extrem de mari si sunt anuale . Eu traiesc aici de 5 ani si nu mi se par mici deloc . Am avut un Mercedes Vito euro 2 acum vreo ..3 ani si numai impozitul la el era 675 euro / an, plus asigurarea 700 euro/ an. O sa aud acum ..daaa dar salariul acolo e minim 1500 cum citeam mai sus...nu e deloc. Majoritatea populatiei traieste din cam 1000 lunar, numai bugetarii gen ..armata politie spitale etc au ceva mai mare .NU mai visati cu ochii deschisi ca pe aici umbla cainii cu covrigi in coada. Una peste alta ..romania continua a fi o tara de hoti din care ma bucur ca am scapat ...dar imi pare rau sa o vad asa ca s tot roman si eu desi nu s mandru de asta .
-
d n, vineri, 02.09.2011 11:39brainless
Legiuitorii isi dovedesc in continuare retardarea mentala nereusind sa lege de taxa aferenta un fenomen continuu distribuit in timp cum este poluarea. In situatia actuala taxa nu depinde absolut deloc de perioada a carui fenomen il sanctioneaza pentru ca legea respectiva, indiferent de varianta, nu face, de exemplu, diferenta intre o perioada de poluare de 1 an si una de 10 ani. Cu alte cuvinte, un automobil inmatriculat si retras dupa un an plateste aceeasi taxa ca alt automobil inmatriculat si mentinut in circulatie 10 ani. Unde se reflecta astfel legatura intre poluare- care depinde de durata folosirii automobilului- si valoarea incasata prin taxare si care trebuie sa contracareze efectul nociv? Pentru ca justificarea taxelor este contrabalansarea unor efecte.
-
ztele, vineri, 02.09.2011 12:47Nu va agitati
Taxa asta ne obliga sa stam capra in continuare in fata Renault. Renault ameninta cu dezvaluirea unor nume si comisioane daca dispare taxa. Noi ne bucuram in continuare ca animalele pentru ca francezii iau bani pe o masina pe care scrie Dacia. Tipic romanesc.
-
adrian popa, vineri, 02.09.2011 14:32articole sterse
ce imi place cand imi sunt sterse comentariile. Nu se plateste nicio taxa pentru masinile deja inmatriculate inainte de 2007. Am pus un link cu trimitere catre proiectul de lege dar mi-a fost sters comentariul. Cautati metodologia si legea si o sa va dumiriti altfel comentati ceva despre ce nu e vorba
-
borbely-Biciul proprietarilor , sâmbătă, 03.09.2011 00:40Oferta super
Inmatriculez gratis autoturisme, fara taxa de poluare, de mediu, de prima inmatriculare sau de prima revanzare. Va dam numere de Ungaria sau de HarCov, cu talon in limba secuiana iar bonus primiti si un carnet de membru UDMR ce va ofera discount-uri in statiile MOL. Singura obligatie este sa va vopsiti masina in verde, alb si rosu asa cum este si neuronul meu de ministru. In perspectiva puteti obtine si autonomie fata de plata rovinietei. Rog seriozitate si discretie fata de DNA. Nu este pacaleala ! Mi-a fost aprobata cererea pentru cetatenia ungara si pot inmatricula masini fara numar, fara numar...
-
borbely-Biciul proprietarilor , sâmbătă, 03.09.2011 01:30Declaratie ( neoficiala)
Stimati forumisti, nu va enervati ! Taxa aceasta nu are nici pe dracu' cu poluarea. Cei de la Dacia, Ford si APIA au facut lobby "consistent" (in euro), pentru blocarea importului de auto second-hand. Stiu ca am spus ca "poluatorul plateste" dar nu uitati ca sunt politician. Daca era o taxa de poluare trebuia sa fie direct proportionala cu Km parcursi sau cu cantitatea de combustibil folosita. Daca eram interesat de poluare, taxam Kg. de CO2 la fel si pentru autoturisme, tractoare, locomotive diesel, barci cu motor sau CET-uri. Din moment ce n-am facut-o, stiti unde ma doare de poluare. Singura CALE este sa va bagati in credite bancare cu dobanzi si comisione "camataresti" si sa cumparati autoturism nou cu euro 5,6,7. Veti fi un pic la dieta ( foame de 4-10 ani) dar veti circula cu euro 5, beneficiind de preturi maxime (istorice) la benzina si motorina datorita cotatiilor la petrol. Semneaza : borbely - Biciul proprietarilor auto
-
borbely-Biciul proprietarilor , sâmbătă, 03.09.2011 01:48Declaratie ( neoficiala) 2
Astazi, in sedinta de la partid (UDMR), am fost aspru criticat. Romanii isi inmatriculeaza autoturismele in Bulgaria si nu in Ungaria - patria muma. Deci urmatoarea ordonanta de urgenta va acorda reduceri : - de 50 % pentru cei care isi radiaza masina cu numar bulgaresc si o inmatriculeaza in Ungaria; - de 25% pentru cei care isi radiaza numarul de inmatriculare romanesc pentru cel unguresc. P.S. In general, noi maghiarii, suntem ECO. Si prietenul meu, verestoy attila a taiat padurile din HarCov cu fierastraie electrice. Semneaza : borbely - Biciul proprietarilor auto
-
hoti-hoti, sâmbătă, 03.09.2011 09:36privind taxa de poluare
anteleg guvernanti sunt hoti --ansa sunt si din randul comentatorilor mai putin prosti----de exemplu un come--------a zis; sa se scoata masinele EU 2 si 3 (straine) caci polueaza mai mult .Eu nu sunt de parerea lui ,eu nu dau PEUGIOTul meu pe o dacie ,noua cu toate ca PEUGIOTul meu e din 1997 .plus de asta EU ami aleg masina -nu s---ca de BORBELI .;si deprecierea unei masini CONTEAZA.
-
simona, miercuri, 07.09.2011 11:48taxa auto
am o masina cumparata de dincolo si adusa in romania la sf anului 2010 si as vrea sa stiu daca o inmatriculez acum beneficez de taxa auto redusa cu 25% astept raspuns simonaa????????
-
eu, duminică, 11.09.2011 08:55
nu reusesc sa inteleg de cand intra in vigoare noua taxa . nu e fisat nimic concret fratilor ne tineti cu sufletul la gura si nu stim de ce.ziceti mai ceva concret nu o ot intindeti de geaba ca oricum asta e o hotie cum nu exista alta in nici o tara europeana si pt asta ar cam trebui sa va fie rusine pt ca va vad oamenii si din alte tari si va rad. vaide tara noastra unde a ajuns ,!!!
-
ciprian, marţi, 13.09.2011 23:30o intrebare
o intrebare am si eu si as dori un raspuns serios....am cumparat un golf (NETRECUT PE MINE inka) care nu a fost importat din afara ci cumparat in romania in 2000 si care are deja 3 ex proprietari .....acu vine intrebarea ...DACA TREBUIE SA PLATESC SI EU TAXA ASTA????? .ast raspunsu va multumesc
-
Sebastian Toma, miercuri, 14.09.2011 00:36
@Ciprian Încă poţi să-l transcrii pe numele tău, nu a trecut ÎNCĂ de parlament legea. Nu contează câţi proprietari a avut maşina înainte, contează doar dacă A FOST ÎNSCRISĂ ÎN ROMÂNIA ÎNAINTE SAU DUPĂ 01.01.2007. Dar, REPET, nu a trecut încă de Parlament, deci puteţi transcrie liniştiţi maşinile în următoarele zile/săptămâni.
-
florik, marţi, 27.12.2011 14:24oare pe mine cat ma costa sa inscriu masina pe ro
euam din spania un opel zafira din 2006 19tdi
-
georgian, marţi, 27.12.2011 14:33taxa auto
am o masina din spa un opel zafira an 2006 motor 19tdi ,cand ma sfatuiti sa merg so inscriu k vreau sa beneficiez si eu de o taxa acceptabila, sau daca merg acum oare cat ma costa?
-
Adi, joi, 12.01.2012 16:23taxa
Toate acestea s-au intmplat datorita lui Tariceanu care la momentul respectiv nu-si putea vinde masinile unde era actionar halal tara halal piministru . Huuuuu Tariceanu P.S INTERESU POARTA FESU.
-
Muhammad, joi, 26.09.2013 23:23
mare dreptate ai ne puratm cu manusi insa sunt si prieteni carora le poti ceea ce crezi de fapt despre ei ,acuma depinde si cum vor reactiona daca accepta critici e totu ok dak nu folosim manusi :))) si cum nimanui nu ii place sa fie criticat revenim la c ai zis tu :D
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Adica cine vrea sa-si cumpere un Logan de 3000 de euro inmatriculat prima oara in 2006 , trebuie sa plateasca taxa de cateva mii de euro?? fie si cu reducere de 25 %?? F tare, pai astazi sunt putine masini de Bulgaria pe langa ce va fi.Eu unul am masina inscrisa in Romania, dar pe de o parte ii inteleg si pe cei cu BG, chiar daca nu e bine daca esti implicat intr-un accident cu o masina de BG pt ca risti sa nu fii despagubit, dar cu aberatiile astea de taxe e normal ca s-a ajuns aici