Tatăl lui Paul Walker dă în judecată Porsche. "Ar fi trebuit să filmeze Fast and Furious 8"

Publicat joi, 26.11.2015 18:28 de Daniel Popescu

Cazul Paul Walker este departe de a se încheia: tatăl actorului dă în judecata Porsche întrucât atribuie moartea fiului său lipsei de sisteme de siguranţă de pe maşina în care acesta a încetat din viaţă.

Porsche continuă să aibă probleme din cauza decesului suferit în urmă cu doi ani de celebrul actor Paul Walker în supercarul Carrera GT.

După ce fiica actorului, Meadow Walker, a dat în judecată constructorul german pe motiv că Porsche a făcut compromisuri de sigurană atunci când a construit maşina, a venit rândul tatălui său Paul William Walker III să ia o decizie similară.

Acţiunea în instanţă a tatălui lui Walker vine la scurt timp după ce Porsche afirma că acesta şi-a asumat toate riscurile şi pericolele şi că maşina nu era întreţinută în mod corespunzător. Familia lui Walker nu pare însă impresionată de afirmaţiile Porsche şi nici măcar de anchetă desfăşurată la momentul accidentului, care a stabilit că totul s-a petrecut din cauza vitezei excesive şi nu a unei defecţiuni a maşinii.

De altfel, Jeff Milam, avocatul fiicei lui Walker, insistă că, în absenţa unor probleme la sisteme de securitate, Paul Walker ar fi jucat în al optulea film al seriei Fast and Furious care l-a făcut celebru. "Dacă Porsche ar fi construit maşina pentru a include măsuri de siguranţă corespunzătoare, Paul ar fi supravieţuit, ar fi filmat Fast and Furiouos 8, iar Meadow Walker ar fi avut tatăl pe care îl adora", a precizat el.

Via SundayWorld

  • lorinczi.thomas, joi, 26.11.2015 19:10

    prostie genetica, de la bunic la nepoata. Cum naiba mai iese omul ala din masina, daca ea e facuta muci la 160 de km/h, nici o piesa nu mai e integra la masina aia

  • Scorpionul.negru, joi, 26.11.2015 19:58

    Cred ca e prea mult ce se intampla ! Porsche ar trebuii sa ii dea in judecata pt. ca le stirca imaginea de pomana ! Imi pare rau de el....e drept ca preferatul meu era si este Vin Diesel. Imi placea si de Paul Walker dar era pe un alt loc pt. mine. Masina nu are nici o vina. Vinovat este ca in majoritatea cazurilor soferul !!

  • Sam93, joi, 26.11.2015 20:45

    Imi pare rau tare de Paul Walker. Am crescut cu filmele Fast and Furious si pentru mine a fost un fel de erou al copilariei, unul care a alimentat obsesia mea pentru masini. Din pacate se pare ca membrii familiei lui sunt cam idioti, si probabil se lasa mult manipulati si de avocati. Sunt sigur ca Paul Walker daca mai traia nu ar fi aprobat astfel de actiuni. Sunt de asemenea sigur ca el iubea Carrera GT asa cum este, fara ESP si prostii electronice. Sa nu uitam totusi ca America este tara proceselor civile, care exista chiar si pentru cele mai cretine motive. Sigur niste rechini de avocati au sfatuit familia sa dea in judecata Porsche cu promisiunea ca o sa iasa ceva bani. Oricum nasol! Mai bine nu conducea Roger Rodas ca un tampit.

  • Mitica Blajinul, vineri, 27.11.2015 08:52

    Si daca ii da in judecata,pot sa-l mai aduca innapoi?

  • razvanis, vineri, 27.11.2015 10:35

    Golddiggers

  • Dodo, vineri, 27.11.2015 10:38

    Mai sunt membri ai familiei lui Paul care inca NU au dat in judecata Porsche? Sau ei tin neaparat sa ii cunoastem pe toti?!

  • noname00, vineri, 27.11.2015 11:45

    Vreau sa incep prin a spune ca nu sunt de acord cu aceste procese. Cum zice si Sam93, niste avocati i-au convins sa faca asta pentru a mai scoate si ei niste bani, in speranta ca in cel mai rau caz se va ajunge la o intelegere. Sau pur si simplu familia actorului a ramas fara bani .... Pe de alta parte - din cate imi aduc eu aminete Paul era in viata imediat dupa accident, si a murit dupa ce a luat foc masina. Motivatia acestor procese ar putea fi "masina prezinta un risc de incendiu in caz de accident". Ceea ce nu cred ca este foarte rar in conditii de accidente in care masina este facuta praf, deci sunt sanse mari sa se loveasca ceva care contine benzina, benzina care poate ajunge usor pe o evacuare supraincalzita. Cred ca este nevoie de mai multe informatii pentru a ne da seama daca aceste procese au o logica sau nu. Pana acum, pentru mine nu par sa aiba. Daca aveau, cel mai probabil Porsche ar fi platit niste bani in secret, si nu s-ar fi mediatizat nimic.

  • S, vineri, 27.11.2015 14:10

    Testele euroNcap si cred ca toate se fac la 60km/h si ei vroiau ca sa supravietuiasca la 160km/h :)) la atata s-a oprit brusc acul, mai mult ca sigur ca avea viteza si mai mare. Omul nu este construit pentru a rezista la asemenea forte gravitationale 160km/h-0 dintr-o data + impact.

  • roco, vineri, 27.11.2015 14:12

    @Sam93 de acord cu tine pana la "...fara ESP si prostii electronice" ESP-ul si alte "prostii" electronice salveaza vieti in fiecare zi.Daca tu crezi ca ESP-ul e o "prostie" electronica, esti cam ignorant.

  • Sam93, sâmbătă, 28.11.2015 17:35

    @roco Esti un om extrem de prost. Un motiv ii ca deduci din comentariul meu ca am zis ca ESP-ul ii o prostie in masinile de zi cu zi. In mod clar vorbeam de Carrera GT si alte masini similare. In al doilea rand, esti prost daca crezi ca ESP-ul are ce cauta intr-o masina de curse legala cum ii Carrera GT sau altele asemanatoare. Intotdeauna indemanarea bate prostiile electronice. De aia pilotii adevarati de curse nu se bazeaza pe ESP si bazaconii similare in masinile lor de curse. Roger Rodas, individul care conducea era pilot profesionist de curse. Nu trebuia sa aibe nevoie de ESP. Oricum, ESP-ul n-ar fi facut nimic pentru o masina care mergea cu 160 la ora cu cauciucuri vechi de 9 ani.

  • noname00, sâmbătă, 28.11.2015 18:18

    @sam93 - faci o mica confuzie - cei doi nu erau pe un circuit. Pe orice masina, mai ales una foarte puternica, ESP-ul si Traction Control sunt de dorit atunci cand se circula pe drumuri publice. Cand vorbin de Carrera GT (mie mi-a deschis putin ochii acest articol - http://jalopnik.com/porsche-that-killed-paul-walker-dangerous-needs-res-1474240192 ) cu atat mai mult este nevoie de ele. Un pilot bun va dezactiva aceste sisteme pe circuit, dar pe drumuri publice orice om cu capul pe umeri le va folosi. Si asta doar pentru ca aceste sisteme sunt mai alerte decat orice sofer, si nu pot fi luate prin surprindere. In curse nu se folosesc aceste sisteme pentru ca se doreste scoaterea in evidenta a pilotului, si nu a masinii. O masina cu TC calibrat pentru circuit, va fi intotdeauna mai rapida decat una fara. Faptul ca Porsche Carrera GT are nevoie de ESP din punctul de vedere al mai multor oameni este irelevant. Conteaza doar mediul legal in care a fost vanduta masina. Daca ESP-ul nu a fost obligatoriu in momentul vanzarii, iar clientii au stiut ca masina nu il are (ceea ce sunt destul de sigur ca Rodas a stiut) atunci Porsche nu a gresit cu nimic.

  • vianu, marţi, 01.12.2015 11:41

    Intotdeauna indemanarea bate prostiile electronice... sa mori tu? Ti-as sugera lecturarea catorva informatii din aviatie (de exemplu). Sunt situatii in care omul a fost si este simplu spectator pentru ca aeronava este imposiubil de pilotat uman. Daca mafia/madaleascu/etc era ca o picatura chinezeasca dar avand ceva informatii in background tu pari sa fii putzoiul atoatecunoscator. Ti-am mai spus-o si ti-o mai repet: inca ai cash la gura. PS si doar ca o chestiune generala (pe care tu pari sa nu o inteleg): toate "chestiile electronice" sunt facute de niste oameni care, in virtutea exprientei nemijlocite, incearca rezolvarea unor potentiale riscuri prin intermediul unui soft/mecanism/automatizari/etc. Nu stiu cat de experimentat esti la volan (poate esti chiar rezerva intr-o echipa de F1) dar textele tale imi sugereaza a fi scrise de un "copchil". Prost.

  • costi, miercuri, 02.12.2015 13:02

    accidentul sa petrecut pe strada publica ?? daca da de ce ar conduce cineva masina la limita ?? in link se refera la conducerea masinii la limita..