STUDIU: Majoritatea americanilor preferă mașinile termice, în defavoarea celor electrice
Potrivit unui studiu realizat de o companie australiană, majoritatea americanilor ar alege în continuare o mașină cu motor termic în locul unui model pur electric, indiferent de prețul de achiziție.
În ultimii ani, piața auto a fost inundată de modele cu zero emisii, iar în perioada următoare vor veni și mai multe. Chiar și așa, clienții nu sunt încă foarte convinși de mașinile electrice, preferând în continuare o mașină cu motor termic.
Asta relevă un studiu realizat de o companie australiană. Întrebați dacă preferă un model termic, sau unul electric, la același preț, 53% dintre americanii chestionați au răspuns în favoarea celui dintâi. 34% ar dori o mașină cu zero emisii.
Restul până la 100% nu au avut o preferință. Ca o comparație, situația stă exact invers în ceea ce privește Australia și Canada.
Revenind, însă, la americani, majoritatea celor care preferă mașinile cu zero emisii au vârste cuprinse între 18 și 24 de ani. Circa 70% dintre americanii cu vârste cuprinse între 55 și 64 de ani (care au luat parte la acest studiu) vor în continuare o mașină termică.
În ceea ce privește motivele pentru care americanii nu sunt convinși de modelele cu zero emisii, 56.4% au indicat durata de viață a bateriei și costul mare de înlocuire. Prețul de achiziție este o problemă pentru 54.4%, autonomia este îngrijorătoare pentru 50.9%, iar timpii de încărcare au fost indicați de 50.5% dintre cei chestionați.
Același studiu mai arată că americanii care sunt dispuși să plătească mai mult de 65.000 de dolari pentru o mașină electrică sunt de două ori mai mulți decât cei care ar plăti aceeași sumă pentru o mașină cu motor termic.
Totodată, 32.5% ar plăti maxim 25.000 de dolari pentru o mașină electrică, iar 20.9% nu ar depăși suma de 34.999 de dolari.
via Carscoops
53% - 34% termice vs electrice nu este un procent rău !! Chiar dimpotrivă ! Trebuie evidenţiat, că an de an, procentul celor care trec la electrice, creşte. Apoi, generaţia tânără masiv au intenţia de cumpărare spre electrice, aşa că ştim cu siguranţă, că viitorul este electric