Dacia Sandero, al treilea cel mai înmatriculat model din Europa, în luna octombrie

Publicat luni, 28.11.2022 15:02 de Alexandru Monenciu

Dacia Sandero a fost al treilea cel mai popular model din Europa, în luna octombrie. Prima treaptă a podiumul a fost ocupată de Peugeot 208, iar a doua de Volkswagen Golf.

Potrivit datelor furnizate de către Jato Dynamics, în luna octombrie au fost înmatriculate 903.533 mașini noi în Europa, cu 14% mai multe decât în aceeași perioadă din 2021.

Cel mai popular model a fost Peugeot 208, cu 17.075 unități înmatriculate în luna octombrie, o creștere de 23% comparativ cu aceeași lună a anului trecut. Cu 17.038 exemplare (+ 96%), Volkswagen Golf s-a clasat pe locul 2.

Dacia Sandero a completat podiumul, cu 16.147 de exemplare (+ 18%).

Modelul constructorului de la Mioveni a fost urmat, pe rând de, Fiat 500, Toyota Yaris, Volkswagen T-Roc, Renault Clio, Citroen C3 și Toyota Yaris Cross.

Cu 11.560 de unități înmatriculate în Europa, în luna octombrie, Opel Corsa încheie topul 10.

via Jato Dynamics

  • Mike, luni, 28.11.2022 15:51

    Bravo Dacia

  • Seriff, luni, 28.11.2022 16:13

    Logan 3 - grup pe facebook, pentru cine are chef sa vada cate probleme au, e jale, motorul in 3 cilindrii pe praf, turbine picate, senzori, o gramada de probleme.

  • dan_grc, luni, 28.11.2022 19:53

    Golf pe doi, parcă era în cădere liberă . Electricele punctează la procente, la cifre propriu-zise nu prind top 10 .

  • 1.9 TDI ALH fan, luni, 28.11.2022 20:03

    Ce? Rabla aia pe 3? Măcar Sfântul Golf e pe 2. Dacia, mașina sărăkanului Dacă Ai Cap, Ia-ți Alta, adică un VW Bora 1.9 TDI. Doamne ajută că nu-s electrice. DIESEL POWER

  • Dutz, luni, 28.11.2022 23:08

    Asa-i Dan… interesant. Se pare ca nu doar romanii “sunt bătuți in cap”. Foare bine pentru Dacia ca vinde, acuma partea trista este ca majoritatea si-ar lua altceva dacă ar avea cu de plăti. Vesti proaste pentru electrice si hibride… tot ce costa peste 30.000 va avea probleme serioase de vânzare. Nu se poate “elimina” Octavia si introduce model electric cu 15.000 in plus, ca si exemplu. Octavia este o soluție nu masina visurilor, deci atâta se poate ca si in cazul Sandero, Logan, Yaris etc.

  • Anonim, marţi, 29.11.2022 08:08

    In top 10 doar masini din clasa mica adica cele mai ieftine de pe piata . Inca o dovada ca Europa este in recesiune. Slava pandemia , slava Ucraina si slava la ce o mai urma ca este clar ca actualii politicieni de la Bruxelles duc Europa fix in prapastie . In schimb avem grija de stegurile cu , curcubeu sa nu se simta discriminate ..

  • @1.9 TDI ALH fan, marţi, 29.11.2022 11:14

    Bora aia a ta costă de vreo 5 ori mai puțin decât un Sandero nou. Așa că, atunci când vine vorba de săraci, mai bine taci.

  • xxx, marţi, 29.11.2022 12:35

    Eu vorbesc din calitate de posesor a unui Stepway nou CVT cu frână de parcare manuala (are 16000km intr-un 1,5 ani, consum mixt 7,2%, 80% sunt făcute in București zona de Vest, Bucureștii Noi si Griviței, merge soția, deci nu este folosita agresiv) si mașina de servici este un Stepway vechi diesel cu robotizata (are deja 140000km consum mixt 5,6 60% oras-40% afara, nu merg la economie de carburant) Stepway nou este mai bun decât modelul anterior: 1. Ținută de drum, sta mult mai bine pe sosea, la vânt lateral este mult, mult mai bine 2. Climatizarea își face bine funcția 3. Insonorizare mult mai buna 4. Scaunele sunt mai confortabile (se putea mai bine) Ce nu-mi place: 1. Daca stai pe locurile, suspensia este dura, sunt momente cand nu este agreabil 2. Senzorul de presiune in pneuri te enervează, te obligă sa verifici presiunea si constați ca este buna Mașina nu este o minune, la ce-mi trebuie este buna.

  • Dan, miercuri, 30.11.2022 18:56

    Hotărâți odată presa daca este buna Dacia sau nu. Un alt articol mai ieri o descria printre cele mai puțin fiabile mașini. Și totuși se cumpără!!!! Cineva greșește!!