Studiu: BMW, Volkswagen şi Volvo, cei mai deschişi constructori la inovaţiile furnizorilor

Publicat luni, 10.06.2013 14:44 de Sebastian Toma

Ediţia 2013 a studiului European Supplier Choice a desemnat trei câştigători: BMW, Volkswagen şi Volvo. Cele trei mărci au fost premiate pentru sprijinul acordat furnizorilor şi pentru deschiderea faţă de inovaţie.

Studiul European Supplier Choice, derulat de Deloitte la solicitarea Automotive News Europe, a anunţat câştigătorii ediţiei 2013. Constructorii de automobile premiaţi au fost BMW, Volvo şi Volkswagen, cele trei mărci alese fiind votate de furnizori pe primele poziţii datorită deschiderii faţă de inovaţie pe care au manifestat-o reprezentanţii constructorilor şi pentru uşurinţa în colaborare a acestora. Spre deosebire de alte studii, European Supplier Choice a intervievat doar directorii din industrie, reprezentanţii Deloitte discutând cu aproximativ 100 de directori ai furnizorilor de componente auto din Europa, iar managerii de top au evaluat 17 producători de automobile care operează în regiune.

Interviurile cu directorii din industria furnizorilor de componente auto au vizat cinci categorii pentru fiecare constructor în parte. Cei de la Deloitte au întrebat despre deschiderea la idei noi, implementarea în producţie a noilor idei furnizate de constructorii de componente auto, nivelul de încredere, abilitatea de a implementa inovaţii şi disponibilitatea de a oferi stimulente financiare sau recompense pentru inovaţiile dezvoltate de furnizorii de componente. Premiul a fost acordat de reprezentanţii Deloitte şi Automotive News Europe în cadrul întrunirii anuale a Asociaţiei Furnizorilor Europeni (CLEPA), organizată la Madrid pe 7 iunie.

"Suntem încântaţi că furnizorii auto din Europa consideră că BMW Group este un constructor deschis la inovaţiile furnizorilor, deoarece Grupul BMW este axat pe inovaţie. Pentru o companie care vrea să creeze emoţii prin modelele sale, nu doar un mijloc de transport, inovaţia este crucială.", explică Thomas Stadelhofer, şeful departamentului de achiziţii şi furnizori de la BMW. Reprezentantul Volvo, Martin Liden – vicepreşedintele departamentului de achiziţii, a completat:"Acest premiu arată că mergem în direcţia potrivită pentru a fi recunoscuţi de furnizorii noştri pentru deschiderea la inovaţie. În urmă cu 18 luni, Volvo a început un program pentru dezvoltarea timpurie a noilor tehnologii ale furnizorilor."

Via AutomotiveNews (înreg.)

  • Lache, luni, 10.06.2013 21:56

    Poate acum vor intelege unii ca multe inovatii auto nu sunt ale producatorilor.Hella, Bosch si multi altii nu sunt producatori auto.Pana si atootputernica toiota are noroc cu furnizorii....

  • @ Lache, marţi, 11.06.2013 11:22

    Denso, al doilea furnizor auto din lume dupa Bosch este detinut 100 % de catre Toyota ......

  • @ Lache, marţi, 11.06.2013 11:37

    Pe langa Denso, Toyota mai controleaza si furnizorul auto Aisin ( cunoscut mai nou printre altele pentru cutia sa automata in 8 trepte ) ce pana in 1996 era furnizor exclusiv Toyota . Dupa 1996 furnizeaza componente auto pentru Daimler, Isuzu, Mazda, Nissan, Mitsubishi, Fiat-Chrysler, GM si Porsche .

  • Lache, marţi, 11.06.2013 14:13

    Daca Toyota controleaza 100% furnizorii astia,de ce nu le schimba numele? Sunt sau nu sunt furnizori? trebuie sa inteleg ca toiota este cel mai mare furnizor pt.piata auto?

  • @ Lache, marţi, 11.06.2013 18:49

    Acele companii sunt de sine statatore ( Denso, Aisin) doar ca au ca actionar majoritar sau unic actionar pe Toyota . Avantajele sunt multiple pentru Toyota, in primul rand au un control mult mai strict al calitatii . Insa nu are nici un sens sa intervina asupra numelui companiilor respective, fiecare avand in spate o istorie bogata . Ce sens ar avea sa existe bujii Toyota in loc de bujii Denso si exemplele pot continua . Bosch ( este controlat de fundatia Robert Bosch ) este cel mai mare furnizor de componente din lume insa Denso este foarte aproape in urma sa .