SsangYong vrea să atace segmentele B şi D în următorii trei ani
Sud-coreenii de la SsangYong vor realiza două modele noi în următorii trei ani pe lângă Korando, care vor lupta în segmentele B şi D.
Pe lângă noul Korando, pe care SsangYong îl va prezenta la Salonul Auto de la Paris, oficialii mărcii sud-coreene au anunţat că vor să intre pe segmentul B şi pe segmentul D. Modelul de segment B ar trebui să fie produs în aproximativ 100.000-150.000 de unităţi pe an, dat fiind că SsangYong vrea să producă 250.000 unităţi pe an, dintre care 100.000 exemplare vor fi reprezentate de modelul Korando. În ceea ce priveşte noul model, oficialii SsangYong nu au oferit niciun detaliu.
Sud-coreenii consideră că noul model de segment B de la SsangYong va fi echipat cu o platformă nouă de tip monococă. Noua platformă este preluată de la Ford Fiesta şi este animată de un motor pe benzină de cilindree mică. Cei de la SsangYong se aşteaptă ca noul model să aibă succes doar în compania unui motor pe benzină, dar efectuează cercetări cu un vehicul electric care benefiicază de aportul unui propulsor diesel ce extinde autonomia. Versiunea respectivă ar trebui să debuteze undeva în 2014, dar oficialii mărcii coreene nu au dat detalii despre disponibilitatea acesteia.
În plus faţă de Korando şi noul model de segment B, cei de la SsangYong pregătesc un model de segment D. Totodată, Rodius şi Kyron vor primi un facelift, printre care va fi inclus şi un nou motor diesel. Modelul Rexton va fi scos de la vânzare la un moment dat, iar toate planurile şi acţiunile celor de la SsangYong vor fi controlate de indienii de la Mahindra, care s-au implicat activ în supravieţuirea acestei mărci.
Via | Autocar