Wimmer RS a creat un VW Golf de 478 CP

Publicat luni, 27.09.2010 14:40 de Mircea Meșter

Ştiaţi că motorul TFSI de 2.0 litri al celor de la Volkswagen poate să ajungă, cu modificările de rigoare, la aproape 500 CP? Tunerii de la Wimmer RS trec la catedră şi ne explică cum.

Deşi limitele fizice ale motorului TFSI de 2.0 litri dezvoltat de Volkwagen păreau să fie cei 270 de cai putere dezvoltaţi de Golf R, tunerii de la Wimmer RS ţin să contrazică orice logică şi prezintă oficial o versiunea ultraperformantă a compactei germane.

În versiunea Wimmer RS, Volkswagen Golf R ajunge la nu mai puţin de 478 de cai putere (+208) şi la un cuplu maxim de 650 Nm (+260), cifre cu adevărat spectaculoase dacă luăm în considerare faptul că la mijloc se află un motor cu patru cilindri.

Evident, modificările de care a avut nevoie unitatea TFSI de 2.0 litri pentru a ajunge la aceste performanţe sunt şi ele radicale. Vorbim de o reprogramare completă a Unităţii de Control al motorului, de schimbarea turbinei, de noi specificaţii ale sistemului de admisie şi de răcire şi de înlocuirea pompei de ulei, a frânelor şi a sistemului de evacuare, ale cărui terminaţii au acum un diametru uriaş, de 84 de milimetri.

Conform datelor tehnice oferite de tunerul german, viteza maximă pe care o poate atinge Golf R Wimmer RS este de 290 km/h.

via | GT Spirit

  • p-george, luni, 27.09.2010 15:02
    CP

    La esential corectati. 478 cai

  • Excomunicatorul, luni, 27.09.2010 15:03
    :)

    Inca i se mai spune Hot Hatch? :)

  • Excomunicatorul, luni, 27.09.2010 15:04
    @p-george

    E asa pentru a starni curiozitatea si pentru oferirea senzationalului,

  • razvanis, luni, 27.09.2010 15:09
    tractiune?

    Nu-mi spuneti ca e ok cu 500cp pe puntea fata , trebuie sa fie 4motion nu ?

  • p-george, luni, 27.09.2010 15:17
    @razvanis

    Da, e golf R la baza care 4 motion.

  • Rio, luni, 27.09.2010 15:40

    Sincer, sunt impresionat. Nu am fost niciodata fan al acestor motorizari 2.0 TFSI, dar se pare ca au un potential imens. Sunt curios de fiabilitate, daca se mentine cat de cat in limite normale.

  • ian, luni, 27.09.2010 16:41

    din cate stiu eu bmw scotea mai demult vreo 1500cp dintr-un motor de......1,5l si ...mare scofala .....in 70000km l-ai terminat....bine daca nu-l duci lunar la reprez.unde-ti iau miile de euro asa...usor...asta nu-i nu stiu ce tehnologie...acolo nene, cand mi-a consuma 1l de benzina la vreo 150cp si service complet la 30-40miikm...si atunci .da JOS PALARIA!!!!!!!!!! in rest experimentele astea nu ma intereseaza.....

  • fla, luni, 27.09.2010 16:48

    creka ii foarte fiabil motoru asta acuma;)...il porneste si in 5 minute o crapat:))

  • @ all, luni, 27.09.2010 17:11

    cam la cate rotatii/minut se obtine puterea asta?...apropo de ce zice fla

  • yoyo, luni, 27.09.2010 18:10

    sunteti haiosi! in romania exista un exemplar S3 (cu acelasi motor ) dus la 500+ hp detinut de adrian reprezentantul revo si superchips in romania ! ceva mai greu gasiti niste detalii aici http://www.whp.ro/numarul004/ masina merge FOARTE BINE

  • vgroza, marţi, 28.09.2010 15:03
    re

    Este adevarat ce spune Yoyo, pe langa acel S3 de +500cp mai este unu de +425cp cu interne stock care este cel mai rapid S3 din lime pe 402m cu timpul de 11,3 sec, pe langa S3-uri mai sunt un Polo GTI 1.8t de 410cp facut tot de Revo Romania, un Golf V GTI DSG care si el detine un record, etc. Deci avem si noi tuneri buni in Romania !

  • ...., miercuri, 29.09.2010 20:42
    ?!?

    si au 1000 km... hai sa fim seriodi