Şoferii din New York, invitaţi să respecte viteza legală în oraş
Primăria oraşului New York a iniţiat o campanie care utilizează mesaje şi imagini dure pentru şoferi. Scopul: conştientizarea limitei maxime de viteză în oraş.
Primăria oraşului New York a iniţiat o campanie prin care şoferii sunt informaţi în legătură cu diferenţa pe care o poate face pentru siguranţa pietonilor rularea cu viteza legală în oraş. Iniţiativa îşi propune să-i atenţioneze pe şoferii din New York că viteza limită din oraş, 30 de mile pe oră (echivalent al aproximativ 50 km/h), trebuie respectată pentru ca urmările unor eventuale accidente să nu fie unele tragice. Campania se numeşte "That's why it's 30" ("Din acest motiv e 30") şi beneficiază de promovare pe micul ecran şi pe străzi.
"Dacă un pieton este lovit de o maşină care circulă cu 40 mph (n.r. 65 km/h) sau mai mult, există 70% şanse ca acesta să fie omorât. La 30 mph, există 80% şanse ca pietonul să trăiască", este mesajul pe care primăria din new York îl are pentru şoferi. Pentru a sensibiliza şoferii, afişul oficial al campaniei conţine un craniu alăturat capului unui copil, filmele destinate difuzării pe internet şi pe TV fiind axate pe ignoranţa şoferilor din New York. "Newyorkezii au impresia că le ştiu pe toate" sună fraza comună din toate cele trei spoturi destinate campaniei.
Ideea unei astfel de iniţiative le-a venit oamenilor din primăria New York-ului după ce elevii unei şcoli din New York au depistat, în urma unui curs special la care au utilizat aparate radar, că şoferii trec deseori peste limita de 30 de mile pe oră, apropiindu-se chiar în multe cazuri de 50 mph (80 km/h). Conform oficialilor din oraşul american, campania este doar primul pas înspre ţinta de reducere cu 50% a accidentelor de pe străzile din New York până în 2030.
Spotul 1 - CONSTRUCTION WORKERS
via | Consumer Reports
in NY mai rar ai posibilitatea sa atingi 30 mile/ora trafic , gropi , si sute de alte motive problema nu e cu ce viteza e lovit pietonul problema e pietonul in sine ...... traverseaza pe oriunde , numa pe trecere nu , .... biciclistii nu merg pe pista de biciclisti nici din greseala hai sa bagam legi in jungla Bloomberg si propaganda lui eftina