Şeful Opel schimbă politica de marketing: "Vom avea maşini mai accesibile"
Karl-Friedrich Stracke, CEO-ul Opel, a anunţat că marca îşi va schimba politica de marketing şi va face maşinile sale mai accesibile, pentru a atrage înapoi clienţii vechi.
Opel a decis să facă o întoarcere de 180 de grade a politicii de marketing pentru a realiza maşini mai accesibile, anunţă Automotive News. Totul face parte dintr-un plan derulat pe termen lung, care vizează recuperarea clienţilor tradiţionali ai mărcii Opel, pe care marca germană i-a pierdut în ultimii ani pe fondul creşterii preţului de bază al modelelor din portofoliu. Între timp, nemţii vor să ofere modele mai ieftine şi să-şi mărească gama de modele, pentru a avea acces la mai mulţi clienţi. Totodată, Karl-Friedrich Stracke a anunţat că Opel nu va renunţa la investiţiile în noile sale modele, aşa cum au făcut unii constructori, totul în încercarea de a oferi produse noi cu capacităţi superioare.
"Trebuie să ne recâştigăm clienţii. Am crescut preţurile la Opel prea repede. Pe viitor, vom face modificări pentru a face maşinile noastre mai accesibile. Vom face şi o investiţie semnificativă în portofoliul de produse al mărcii Opel. Am observat cu interes faptul că o parte din competitorii cheie ai mărcii Opel au anunţat planuri de a reduce investiţiile în produsele noi. Produsul este rege şi totodată cheia succesului în viitor.", a declarat Karl-Friedrich Stracke într-un interviu acordat Automotive News.
Întrebat despre o eventuală canibalizare cu marca soră a Opel în Europa, Chevrolet, Stracke a declarat că mărcile nu sunt văzute de clienţi ca fiind în competiţie, deci nu va fi o problemă dacă Opel va reduce preţurile. Cei de la Opel vor lansa 23 de noutăţi până în 2016, incluzând modele precum Mokka şi Adam, dar şi 13 propulsoare noi, unele dintre ele formând trei familii noi de motoare. Noua strategie a mărcii Opel vizează recâştigarea vechilor clienţi şi atragerea de clienţi noi, totul în încercarea de a obţine profitabilitate sustenabilă pe termen lung. Măsurile necesare creşterii profitabilităţii la Opel vor implica şi eficientizarea producţiei la uzinele mărcii şi strângerea legăturilor cu PSA Peugeot-Citroen, noul partener General Motors în Europa.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Traducere: "Nu mai putem prosti atat de usor lumea sa ne cumpere rebuturile la preturi nesimtite". Cine vrea sa vada calitatea Opel, sa dea o fuga pe la un service Opel si sa intrebe consilierii, mai dupa perdea, cum sunt masinile. Sau sa se intrebe de ce la un moment dat se dadeau Opel-urile si cu 20%+ discount.