Şeful Ferrari vede o nouă piaţă cu potenţial: „Mexicul e noua China”
Preşedintele Ferrari America de Nord susţine că Mexicul este următoarea ţară cu potenţial pentru industria auto. Mexicanii manifestă un interes deosebit pentru modelele Scuderiei italiene.
În ultimii ani, toţi marii producători şi-au îndreptat atenţia asupra pieţei auto din China, impresionaţi şi în acelaşi timp tentaţi de potenţialul celei mai numeroase populaţii din lume. Cu toate acestea, se pare că evaluarea a fost una fantezistă şi locul Chinei este luat de alte ţări, ce ar putea lua prin surprindere publicul larg, nefamiliarizat cu evoluţia producţiei de automobile.
„Mexicul ar putea fi noua China”, după cum susţine chiar Marco Mattiacci, şeful diviziei Ferrari din America de Nord. Italianul vede în Mexic o piaţă plină de oportunităţi, caracterizată de o creştere a veniturilor, a producţiei şi nu în ultimul rând de o dezvoltare a industriei auto. În ultimii 13 ani, nivelul de trai a crescut, investiţiile străine au avut un trend ascendent, iar apetitul pentru produse de lux a crescut.
„Sunt mulţi indicatori care ne arată că o mare parte din producţie se mută înapoi în Mexic. Calitatea educaţiei este de-a dreptul surprinzătoare, proximitatea cu Statele Unite ajută foarte mult, iar schimbarea Guvernului garantează premize bune pentru dezvoltare.”
Acelaşi Matteucci a declarat că se arată uimit de cererea pe care constructorul italian a primit-o din Mexic pentru supercarul LaFerrari, apogeul tehnologic al Scuderiei, programat să fie produs în doar 499 de exemplare. „Atunci când am lansat LaFerrari am fost surprinşi să vedem că există 15 clienţi din Mexic dispuşi să plătească imediat pentru maşină. Din păcate, toată producţia a fost vândută înainte ca modelul să fie dezvăluit. Pot să vă asigur că în 2003, atunci când am lansat Enzo, nu ne-am bucurat de o asemenea cerere în Mexic. Este un prim indicator că lucrurile încep să se mişte.”
În trecut, Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a declarat că Scuderia se va concentra mai mult pe exclusivitate şi nu pe depăşirea unor volum record. Aşa se face că producţia pentru 2013 este estimată la doar 7000 de exemplare, în scădere faţă de cele 7318 unităţi vândute anul trecut.
via carscoops
bine fratilor,a ti ajuns sa ne serviti publicitate si printre randuri acuma,nici aici nu scapi de banci!mai bine schimbati subiectul site ului intr unul de publicitate si mi inchideti gura pe veci