Relansarea Alpine este cu un pas mai aproape: încă două teasere prefigurează elemente de design ale noului model
Renault a publicat două teasere pentru noul model care va marca relansarea brandului Alpine în lună martie. Acestea evidențiază principalele caracterisitici aerodinamice ale sportivei.
Renault va dezvălui cu ocazia Salonului Auto de la Geneva de la începutul lunii martie primul model de serie Alpine de după relansarea celebrului brand, care va purta cel mai probabil numele A120.
Dacă în urmă cu mai bine de o lună primeam un clip video, Renault a publicat acum două teasere care evidențiază în bună măsură aerodinamica noului model. Prima dintre ele arată un difuzor spate, în timp ce a doua prezintă o podea plată. Cele două elemente sunt esențiale pentru ca modelul Alpine să obțină performanțe bune.
"Circulația aerului va fi un factor esențial în performanța și eficiența noului Alpine. Combinația unei podele plate, ce reprezintă o tehnică împrumutată de la supercaruri și mașini de curse de înalt nivel, și un difuzor spate localizat sub bara de protecție din spate va permite o forță de apăsare aerodinamică semnificativă și o stabilitate excelentă", a precizat un purtător de cuvânt al celor de la Alpine.
Renault a confirmat anterior că va produce 1955 de exemplare ale lui Alpine A120 Premiere Edition, o versiune specială prin care francezii inițiază practic vânzările sportivei lor de generație nouă. Deși nu se cunosc detaliile tehnice ale noului model sau echipamentele oferite pe versiunea specială inițială, știm că livrările vor debuta în prima parte a anului și că prețul variantei Premiere Edition va fi situat între 55.000 și 60.000. Conform presei din Franța, prețul de pornire al modelului de serie va coborî sub 50.000 de euro.
Nu se cunosc încă detaliile tehnice ale primului model al renăscutei mărci Alpine, singurele informații certe fiind legate de faptul că A120 va oferi o arhitectură tehnică interesantă, cu motor amplasat central și cu tracțiune spate.
Via Autocar
Felicitari Renault !Astept motoarele sans turbo !