Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3
Infiniti a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Geneva o serie de revizuiri pentru actualul Q50, urmașul vechiului G37. Modelul este un rival declarat al lui BMW Seria 3.
Chiar dacă a dispărut de pe piața din România în urmă cu câiva ani, brandul Infiniti continuă să evolueze pozitiv în segmentul premium, reușind rezultate comerciale notabile.
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, divizia premium Nissan a dezvăluit oficial faceliftul modelului Q50, adică înlocuitorul vechiului G37. Mașina a fost rebotezată Q50 odată cu noua generație, prezentată în 2014. De atunci și până în prezent, japonezi au vândut 200.000 de mașini.
Faceliftul aduce o grilă dublă redesenată, spoilere față și spate și faruri ușor îmbunătățite. Interiorul beneficiază de materiale noi, un volan și un schimbător noi, dar și de scaune cu un suport lombar mult mai bun. Sistemul multimedia InTouch vine cu două ecrane multimedia extrem de generoase, poziționate unul sub celălalt. Nu lipsește suportul pentru Apple CarPlay și Android Auto și nici încărcarea fără fir a telefoanelor mobile.
Pentru melomani, Infiniti oferă un sistem audio cu 16 difuzoare, semnat de Bose. La toate acestea se adaugă o listă de sisteme de siguranță îmbunătățită, reunită sub titulatura ProPilot.
Gama de motorizări va include un motor pe benzină cu patru cilindri, de numai 2.0 litri, capabil să ofere 208 cai putere. Există și un V6 de 3.0 litri bi-turbo cu 400 de cai putere, dar și o versiune hibridă cu motor V6 de 3.5 litri în componență, gata să livreze 302 cai. Cei care preferă dieselul vor avea la dispoziție un turbodiesel de 2.2 litri și 168 de cai putere.
Agregatele pot fi asociate propulsiei spate sau tracțiunii integrale, suspensiei standard sau suspensiei cu amortizoare active.
televizoarele alea 2 unul sub altul fac tot