Primul recall pentru Tesla Cybertruck: literele martorilor din bord sunt prea mici

Publicat luni, 05.02.2024 10:59 de Tiberiu Safta

NHTSA, organismul de siguranță rutieră din Statele Unite, a inițiat o campanie de rechemare pentru mai mult de 2 milioane de exemplare Tesla. În campanie este inclus și noul Cybertruck. Mașinile sunt rechemate din cauză că literele martorilor din bord sunt prea mici.

Abia au trecut 2 luni de când Tesla Cybertruck a fost lansată oficial. Iată că acum a venit momentul ca noua camionetă electrică să aibă parte și de prima sa rechemare, pentru o problemă mică, dar foarte neobișnuită. Campania de rechemare, inițiată de către organismul american de siguranță rutieră NHTSA, vizează 2.2 milioane de exemplare Tesla construite din 2012 până în primele zile ale lui 2024.

Potrivit organismului de siguranță rutieră, toate modelele Tesla, inclusiv noul Cybertruck, au trebuit să fie rechemate din cauză că literele pentru anumiți martori de bord sunt prea mici. Deoarece fontul textului folosit este prea mic, mașinile nu respectă normele enunțate de Standardul Federal de Siguranță pentru Autovehicule.

Din fericire pentru proprietarii afectați, aceștia nu vor trebui să se prezinte la un dealer Tesla pentru a rezolva problema. Aceasta se va soluționa printr-o actualizare over-the-air, deoarece martorii de bord sunt afișați pe ecranele digitale ale mașinii.

via Motor1

  • alex_cu_a_mic, luni, 05.02.2024 11:54

    Reclama din categoria "e o masina super daca astea sunt chiar cele mai grave probleme"

  • Randy, luni, 05.02.2024 15:45

    Sefa NHTSA numita politic este binecunoscuta a avea contre cu Tesla si cauta nod in papura mereu. Cele mai dure controale in SUA le are Tesla. Oricum rechemarea se rezolva cu un simplu update OTA

  • Dutz, luni, 05.02.2024 16:15

    Articol scris de un chinez… ;)) Uglytruck n-are nevoie de anti reclama… doar câțiva cu lipsa de creativitate își iau așa ceva… și dobitocii.

  • Banditos, luni, 05.02.2024 18:41

    Pai le-au facut special asa mici. Ar fi fost primul pas pentru eliminarea lor. Dupa disparitia bordului clasic, a butoanelor de bun simt si al ergonomiei in general, fanatizatii Tesla ar fi acceptat si asta.