Primele informaţii despre viitorul Porsche 911
Porsche se pregătește să lanseze o nouă generație a lui 911. Modelul constructorului din Stuttgart va dispune de un design revizuit și de performanțe sporite.
Constructorul german Porsche se pregăteşte să lanseze viitoarea generaţie a lui 911. Programat pentru debut în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de anul viitor, noul 911 va dispune de un nou look, de un interior mult mai dotat din punct de vedere calitativ şi de propulsoare cu performanţe sporite. Noua generaţie a lui Porsche 911 a primit numele de cod 991 şi îşi va face debutul pe piaţa auto în luna octombrie 2011.
Noul model al constructorului din Stuttgart va fi produs pe o platformă din oţel, iar caroseria acestuia va conţine aluminiu, oţel şi materiale plastice compozite. Mulţumită acestor materiale, masa modelului german a scăzut cu 45 de kilograme, ajungând să câtărească 1.370 de kilograme. În linii mari, noua generaţie a lui 911 dispune de aceleaşi caracteristici de design, inginerii germani aducând modificări majore doar aripilor, pentru ca acestea să poată încadra jante de 20 de inch.
De asemenea, designerii Porsche au operat câteva modificări şi la nivelul blocurilor optice faţă şi spate. Oglinzile laterale au fost mutate de pe montantul A şi poziţionate pe portiere. Eleronul controlat electronic a fost şi el restilizat pentru a oferi o forţă de apăsare mult mai mare la viteze de peste 120 km/h. Alte modificări aerodinamice vor putea fi văzute odată cu lansarea noului 911 Turbo, în 2013.
Noua generaţie a lui Porsche 911 se va bucura de propulsorul de 3.2 litri cu şase cilindri care a fost modificat pentru a obţine performanţe îmbunătăţite, atât la nivelul puterii, cât şi din punct de vedere al consumului de carburant şi al emisiilor de CO2. Astfel, noul 911 va livra 365 de cai putere şi va dezvolta un cuplu motor de 400 Nm. De asemenea, noul Carrera S va dispune de unitatea de 3.8 litri care produce 415 cai putere şi dezvoltă un cuplu motor maxim de 441 Nm.
Ambele agregate vor veni însoţite de transmisia manuală cu şase rapoarte. Porsche va pune la dispoziţia clienţilor şi transmisia automată PDK cu şapte rapoarte, care va fi însoţită de padele pentru schimbarea treptei de viteză. De asemenea, inginerii germani se gândesc să introducă şi tehnologia stop-start alături de sistemul de regenerare al energiei la frânare. În plus, noul Carrera S va dispune de un diferenţial controlat electronic.
Versiunea cabrio a noul 911 va debuta pe piaţă în primăvara lui 2012. Noul plafon va fi fabricat din plastic compozit şi va putea fi acţionat atât în mers, până la o viteză de 60 de km/h, cât şi cu ajutorul cheii. La interior, noua consolă centrală şi scaunele au fost poziţionate în aşa fel încât toţi pasagerii să se bucure de o plimbare confortabilă. De asemenea, capacitatea portbagajului a crescut la 140 de litri, iar rezervorul va putea reţine 68 de litri de carburant.
Porsche a lansat deja o versiune hibridă a lui Cayenne şi se pregăteşte să propună publicului şi un Panamera hibrid. De asemenea, constructorul din Stuttgart nu exclude şi o versiune hirbidă a lui 911. "Am lansat Cayenne hirbid şi lucrăm la o versiune asemăntoare a lui Panamera. În orice caz, un 911 hibrid aduce în discuţie numeroase probleme legate de performanţe şi masă", a declarat o sursă din interiorul Porsche.
Via | Autocar
6 cilindri BOXER