Primele detalii ale viitoarei generatii Audi A6

Publicat vineri, 09.04.2010 18:05 de Sebastian Toma

Primele informatii despre viitoarea generatie a lui Audi A6 au iesit la iveala pe internet, cu peste 12 luni inainte de debutul oficial.

Desi debutul viitoarei generatii Audi A6 este la peste un an distanta, primele informatii despre viitorul model de clasa medie superioara din Ingolstadt au iesit la iveala. Acesta va fi bazat pe tehnologia ASF II.Totodata, pe acest model vor debuta o serie de tehnologii care au aparut in premiera pe platforma lui TT. Noua platforma a lui A6 va fi construita cu aceeasi tehnologie pe care vor fi bazate toate modelele viitoare de la Audi.

Dupa cum stiti, tehnologia Aluminium and Steel Spaceframe este realizata pentru a oferit o platforma care are o masa cu 50% mai mica fata de echivalentul realizat in otel, dar este cu 150% mai rigida. Aceasta platforma permite construirea unui sasiu dintr-un conglomerat de subansamble, permitand o celula de pasageri diferita si o parte frontala modulara, toate ranforsate cu aluminiu, otel si spuma poliuretanica. Capacitatile acestei platforme au fost deja apreciate la TT, iar Audi promite un viitor glorios pentru aceasta.

In principal, tractiunea fata ramane un element standard pentru modelele entry-level, urmand ca tractiunea integrala quattro sa fie oferita fie standard, fie optional pentru restul modelelor din gama. Vaful gamei de motorizari pentru A6 va fi un V8 de 4.2 litri care va furniza circa 350 CP, in timp ce S6 ramane cu o unitate supraalimentata de cilindree redusa. Potrivit primelor informatii, A6 va fi disponibil cu doua motoare TDI V6 de 2.7, respectiv 3.0 litri, in timp ce piata din Europa ar putea avea si "clasicul" motor TDI de 2.0 litri.

Via | MotorAuthority
Foto | MotorAuthority/SchulteDesign

  • andr3i, vineri, 09.04.2010 19:19
    audi

    arata BINE, sper sa iasa mai repede pe piata.

  • asdsafdsfa, vineri, 09.04.2010 19:37

    cei care cred ca noul a6 va fi un a4 mai mare sa imi dea + cei care cred ca noul a6 va fi un a8 mai mic sa imi dea - daca si audi face masini.... :))a

  • zeuss, vineri, 09.04.2010 19:37

    pur si simplu frumoasa

  • Cor, vineri, 09.04.2010 20:11
    =:))))

    Face masini! Dar este sub concurenta! Oricum....isi merita banii!

  • tzenu_bmw, vineri, 09.04.2010 21:01
    tot sub seria 5 va ramane........

    audi si cu tehnologia lor ASF(audi space frame) si tot nu poate sa faca repartitia masei pe punti de 50:50......... si scuzati-ma daca gresesc da in segmentu premium sa ai la o masina de asemenea calibru tractiune mi se pare o prostie....... se pare ca AUDI na invatat mai nimica din zicala 'daca concurenta(bmw,lexus,mercedes)vinde mai bine........e simplu copiiaza-l.(ma refer aici la modul de tractiune proipulsie)

  • KalEl, vineri, 09.04.2010 22:00
    lol

    "ranforsata cu spuma poliuretanica" ??? va dati seama ce e aia da ? e k si cum ai zice k e ranforsata cu burete ...

  • Ion, vineri, 09.04.2010 22:30

    Nu vi se pare ca este un pic cam stramba??!!parca seria 5 este mai dreapta.

  • bob, vineri, 09.04.2010 22:34
    atraiasca audi dar mai mult traiasca bmw

    Audi=marca tare Bmw=marca si mai tare,asa ca sa faca un bmw x6 mai nou decat x6-le asta,este x6 M dar si mai nou TRAIASCA BMW X6!

  • BMW-M, vineri, 09.04.2010 23:38
    @promotor

    Nu poate fi AUDI A8 superior fatza de BMW 7 F01 deoarece pe BMW se regasesc multe elemente de pe Rolls Roys si materialele interioare tot . MARKETING-ul inseamna RECLAMA , dar REVISTELE pe asta si traiesc , in MARKETING omul inseamna BANI e privit ca o sursa de venit , omul cade in plasa la tot ce se arata la TV ,STRADA , INTERNET si omul fiind o fiinta prostanaca crede in tot ce se arata. Dar sa fim seriosi ca VAG grup e mult mai bogat ca DAIMLER sau BMW GRUP si VAG isi permite sa arunce cu banii in reclama mult mai mult , din acest motiv la AUDI MARKETING-ul e facut ca la carte,. BMW si MERCEDES-BENZ nu-si permit chiar asa de mult sa faca atata marketing

  • concurenta, sâmbătă, 10.04.2010 00:28
    @concurenta concurentei

    dragul meu Schulte Design este cel mai bun de prelucrari digitale auto. Este singurul din bransa care primeste schitele in creion de la producatori, restul fac prelucrari dupa cum ii taie capul, personaje de genul Reichel, Hubert, Tolsa (pentru cunoscatori). A nu sti cum se scrie Schulte, un nume de referinta in domeniu este ca si cum ai scrie Mecedes sau Benley. Toma este de altfel autorul unor perle si gafe memorabile. Mai este o ametita la auto.ro care, la fel scrie o caruta de tampenii. Sa nu te inrosesti de furie ca Dusterul lui Base???

  • C-G-C, sâmbătă, 10.04.2010 09:16

    1. Este un render grafic. Cei care fac deja comparatii imaginare sunt penibili. 2. Din pct meu de vedere viitorul A6 nu va arata ca acest cgi. Sunt convins ca A6-le se va rupe putin de designul A4/A8. 3. @BMW-M nu stiu cu cine te certi, dar in testele AutoBild noul A8 este referinta clasei.

  • C-G-C, sâmbătă, 10.04.2010 10:26
    @yoyo

    Mersi de link. Acum am inteles frustrarea lui @bmw-m. Am citit articolul si exceptand euforia celui care l-a scris (un pic exagerata totusi) informatiile oferite sunt absolut similare cu cele regasite in testul AutoBild. Practic A8 nu are 2 lucruri: confortul ala tipic Mercedes al lui S datorita suspensiei mai tari si pretul mic al lui Seria 7 (desi este de inteles in conditiile in care noul A8 vine in standard cu suspensie pneumatica!!!), in rest masina nu are rival in momentul asta.

  • Nicu, sâmbătă, 10.04.2010 10:48
    @C-G-C

    pai hotaraste-te odata! daca A8 nu are doua lucruri(confortul lui S si pretul seriei 7) cum de nu are rival? inseamna ca dupa ce concluzii ai tras tu, ca nu concureaza cu cele doua masini enumerate mai sus si sa fim seriosi, Seria 7 si S-Class sunt superioare

  • C-G-C, sâmbătă, 10.04.2010 11:26
    ...

    Nicule, citeste testele si dupa aceea da-ti cu parerea. Faptul ca tu spui ca S si 7 sunt superioare nu are nici o valoare. Am spus ca datorita suspensiei mai moale S-ul este mai confortabil la rulare (evident diferente minore) dar pierde la toate celelalte capitole (dinamica, motor/transmisie, calitatea materialelor, tehnologie) in timp ce Seria 7 este mai ieftin datorita listei de dotari standard mai scurte. La nivel dinamic BMW-ul este similar A8-ului dar este inferior, ca si S-ul, la celelalt capitole. Mai puneti mana si mai cititi material de specialitate si nu va mai dati cu parerea dupa ureche (ca de testat pe viu nu cred ca poate fi vorba la vreunu dinter noi).

  • boby, sâmbătă, 10.04.2010 11:44
    Masini tari=Audi,Bmw!!!

    audi A6 e fain dar e mai fain special,eu cel putin as vrea sa se creeze un nou BMW x7 sau X8 daca se poate,SUCCES SI CU AUDI SI CU BMW ca mie imi plac amandoua,dar preferata mea este bmw x6! si golf 7 se va face dar sa se faca ca s faine modelele,dar preferata mea este X6 SUV!!!

  • Cor, sâmbătă, 10.04.2010 12:37
    @boby!

    X6 este SAV(Sports Activity Vehicle) nu SUV! Suv este X5! Ai mei au X5 si sincer nu l-as da pe X6! Nu imi place X6!

  • denon, sâmbătă, 10.04.2010 15:45
    @tzenu_bmw

    de unde ai aflat u ca bmw si mercedes vinde mai bine?mai documenteaza-te si ai sa descoperi ca audi este inaine la vanzari ca bmw si mercedes.de lexus nu stiu

  • krm, sâmbătă, 10.04.2010 18:55

    sper sa nu arate asa in varianta finala...vag si bmw fac masini ok spre frumoase si bune tehnic insa nu pot sa suport sa vad cum la o marca modele difera intre ele in proportii din ce in ce mai mari, doar la dimensiuni. inteleg ca trebuie sa aiba o imagine de marca toate modele respective insa deja s-a ajuns la bmw si marcile din grupul vag ca toate modelele sa fie in procent de 80-90% identice vizual...sper sa nu se ajunga sa vedem o singura masina de producator cu dimensiuni diferite si atat.

  • BMW-M, sâmbătă, 10.04.2010 20:47
    @prosti

    OAMENI BUNI , daca ne luam de VANZARI . BMW vinde cel mai mult . numai nu sariti cu cuvantul ca a vinde mult nu inseamna calitate ,.Deoarece BMW nu e OPEL sau LADA. E sus langa Mercedes-Benz.

  • andr3i, duminică, 11.04.2010 01:12
    anti carutasi

    cei care lucreaza la dezvoltarea modeleor audi cat si cei de la bmw sigur nu asculta prostiile dobitocilor care se dau fani pe net. astept teste cu A8, S-classe si seria 7. acum trebuie sa apara si cocalarii care zic ca bmw-u e cel mai bun ...:)):)).. si ei conduc logan 1.4 mpi...:)):)).

  • Monsieur, duminică, 11.04.2010 12:48
    Deviat

    Buna! Da ce imi place, ca din orice discutie, se degenereaza la subiectul BMW vs AUDI. Cand e vb de lansarea unui A6 nou, frumos de altfel, vine un "domn" si dai... "BMW e mai tare", iar restul, nu se abtin, ori ii dau dreptate ori, "ba nu AUDI e mai tare", si tot asa. Discutia degenereaza de la modelul Audi A6, la comparatia intre A8, Seria 7 si S Klasse. Numai bine!

  • ovidiu, sâmbătă, 17.04.2010 13:28

    ce tot vorbiti k e mai tare bmw si mercedes, k se vand mai bine fiekare cu ce-i place. si adk v-ati documenta kiar a8 este referinta clesai