Peugeot 508 a primit un facelift discret şi motorizări Euro 6

Publicat miercuri, 18.06.2014 17:32 de Sebastian Toma

Peugeot a aplicat un facelift gamei 508. Acesta aduce o nouă parte frontală, îmbunătăţiri la interior şi motorizări mai eficiente.

Peugeot 508, nava amiral a mărcii din Sochaux, a primit o restilizare la jumătatea ciclului de viaţă. Facelift-ul este aplicat celor trei versiuni de caroserie şi aduce prospeţime în gama modelului de segment D din Franţa, incluzând elemente precum o nouă grilă frontală, blocuri optice frontale şi posterioare cu LED-uri, o capotă redesenată, bare de protecţie noi şi un interior inspirat de la fratele său mai mic, 308. Asta aduce o planşă de bord simplificată prin mutarea unor comenzi în meniul sistemului multimedia, afişat pe un ecran tactil de 7 inch. Debutul european are loc în luna octombrie a anului curent, în cadrul Salonului Auto de la Paris, anunţă reprezentanţii mărcii.

20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... Peugeot

Planşa de bord a fost simplificată, afişajul multimedia este mai mare iar calitatea materialelor a crescut.

Schimbări la interior

Ceasurile de bord ale lui 508 au fost schimbate şi ele, iar afişajul Head-up Display din sticlă, montat deasupra ceasurilor, este acum standard pentru toate echipările. Opţional, clienţilor li se oferă o cameră video pentru marşarier şi senzori de monitorizare a unghiului mort, ambele premiere pentru un model de clasă medie de la Peugeot. Reprezentanţii producătorului din Sochaux susţin că modelul lor de segment D asigură acum un nivel superior de calitate, atât în privinţa finisajelor, cât şi în privinţa materialelor folosite la bord.

Peugeot vrea să crească preţurile la nivelul modelelor Volkswagen: "Maşinile noastre sunt la fel de bune"

Posteriorul are stopuri cu LED redesenate, o nouă bară de protecţie şi alte mici artificii menite să-l facă pe 508 mai atrăgător.

Injecţie de motorizări Euro 6, dar nu pentru toată gama

Motorizarea 1.6 THP de 156 CP a fost înlocuită de o nouă unitate, tot de 1.6 litri, care respectă normele Euro 6 şi asigură 165 CP şi promite emisii mai reduse şi performanţe superioare. Gama de diesel-uri Euro 6 BlueHDi este disponibilă şi pentru 508, nu doar pentru 308, existândă două motoare de 2.0 litri, de 150, respectiv 180 CP în ofertă. Hibridul diesel-electric este oferit în continuare în gamă pentru versiunile berlină şi RXH, acesta având emisii CO2 şi mai mici acum, de 85 grame pe kilometru şi de un consum mixt de 3.3 litri la sută, cel mai bun din segment.

Propulsorul diesel de 150 CP anunţă emisii CO2 de 105 grame pe kilometru pentru ambele versiuni de caroserie, ceea ce reprezintă cea mai bună valoare din segment la acest nivel de putere. Motorizarea BlueHDI 2.0 de 180 CP va fi oferită şi în gama RXH începând cu luna noiembrie, în compania căreia va asigura un consum mixt de 4.6 litri la sută. Din păcate, nu toate motoarele din gama 508 facelift vor respecta normele Euro 6, urmând să fie păstrate anumite unităţi Euro 5, cum este cazul motorului 1.6 VTi 120 CP, oferit pe versiunea de intrare în gamă.

Via Peugeot

  • HECTOR, miercuri, 18.06.2014 19:26

    destul de reusit...

  • sdfsdf, miercuri, 18.06.2014 19:32

    din pacate ei nu stiu sa vanda ca wv.......masina este ok......valabil si pt opel insignia

  • Scorpionul.negru, miercuri, 18.06.2014 21:00

    Frumos ! Imi place modelul. Motorul cred ca e excelent ca orice PSA de altfel ....

  • dan_grc, miercuri, 18.06.2014 21:15

    Partea frontala arata clar mai bine, este mai bine definita, in mare exteriorul este reusit, interiorul in schimb este departe de originalitatea lui 308, nu arata rau, este ingrijit, dar organizarea interioara este de inspiratie germana.

  • @ sdfsdf, joi, 19.06.2014 12:39

    Ceea ce anul trecut a prevazut un analist auto pe Bloomberg TV tinde sa devina realitate in viitorul apropiat si anume in Europa singurul producator generalist care va mai activa in clasa medie, cel putin cu succes notabil va fi VW Group ( prin modelele VW Passat si Skoda Superb ) . Ford intarzie sa aduca in Europa noul Mondeo ( Ford Fusion in SUA ) desi in SUA a fost lansat de ceva vreme, Honda va anunta foarte curand ca Accord-ul european nu va mai avea urmas iar azi Autonews anunta ca si viitorul modelului Toyota Avensis este incert in Europa . Iar cu problemele tot mai mari ale lui GM ( daca pierde procesul de 10 miliarde $ intentat de cateva sute de americani frizeaza din nou falimentul fara ajutorul guvernului american ) si viitorul modelului Insignia in Europa va fi sub semnul intrebarii .

  • @@sdfsdf, joi, 19.06.2014 14:02

    Nu mor caii cand vor vw-istii.

  • Andrei, joi, 19.06.2014 15:49

    Arata bine la exterior,insa la interior lasa loc de imbunatatiri,poate pe viitor...eu astept sa vad noul Passat...ca tot a venit vorba de VW pe aici.

  • @ @@sdfsdf, joi, 19.06.2014 16:00

    Cai ? Poate martoage .... Este la mintea cocosului ca Honda Accord nu va mai avea urmas in Europa cu vanzarile sale minuscule ( de altfel Honda la general in Europa se invarte jurul cotei de piata de 1,00 % ) care nu justifica investiile intr-o noua generatie . Cel mai probabil in toamna la Paris cei de la Honda vor face oficial ca vor parasi clasa medie in Europa .

  • sdfsdf, joi, 19.06.2014 22:33

    am mers cu un 508 diesel si este incomod scaunul soferului

  • vianu, vineri, 20.06.2014 15:00

    @sdfsdf asa e, mai ales cand incerci sa ajungi la volan de pe scaunul din dreapta :)

  • LauCalin, marţi, 24.06.2014 18:08

    Mie mi se pare extraordinar cum a reusit Peugeot sa treaca de la un 407 codas la un 508 foarte bun. In opinia mea este una din cele mai bune variante din clasa medie,mai ales la mana a doua. Un raport pret/dotari/calitate foarte bun. Cred ca in acest moment doar Insignia mai este asa, doar ca abordarea fiecareia este diferita (Insignia lasa impresia de dinamism si sportivitate in timp ce 508 este gandita mai mult pentru calatorii confortabile si linistite). Mare pacat ca vanzarile sunt slabe si sper sa nu se ajunga la soarta Renault-ului Laguna. Cat despre ce spunea acel analist... este oarecum adevarat. Pai hai sa ne uitam pe statisticile de vanzari si vedem ca VW Group este pe plus in mai toate clasele, inclusiv cea medie. Nu este nici o chestie de murit caii. Ce vanzari au Mondeo, Citroen C5, Peugeot 508, Toyota Avensis, Mazda 6, Honda Accord? Haideti sa fim realisti si sa recunoastem ca pe langa Passat sau Superb doar Opel Insignia poate spune ca are vanzari notabile. Atentie, nu am spus ca ar fi masini slabe sau proaste. Sper ca aceasta masina sa se vanda bine. Este una dintre cele mai bune masini facute de Peugeot. Am condus-o si mi-a placut, avea 75000 de km, 2.0 HDI, 4 ani, motorul mergea foarte frumos, nici un greieras, nimic ciudat sau suspect, s-a vandut cu suma modica de 8000 de euro. Daca avea pe capota un "W" argintiu proprietarul lua fara probleme cel putin 10000 de euro. Ca deh, asta-i viata.