Opel Insignia a ajuns la 750.000 de unităţi fabricate
Opel a fabricat deja 750.000 de exemplare ale modelului Insignia. Înlocuitorul lui Vectra a debutat pe piaţă în 2008 şi a marcat introducerea de noi echipamente tehnologice şi de siguranţă în gama Opel.
Opel Insignia, modelul german de clasă medie, a ajuns la borna de 750.000 de unităţi fabricate. Exemplarul cu numărul 750.000 este un OPC în varianta de caroserie Sports Tourer şi a fost construit de uzina Opel din Russelsheim, singura care produce această variantă a modelului german. Acest hotar de producţie a apărut la începutul anului în care Opel va aniversa şapte ani de la lansarea lui Insignia. În cazul în care aţi uitat deja, Insignia a debutat în 2008 ca înlocuitor al bătrânului Vectra. Odată cu noul nume, cei de la Opel/Vauxhall au adoptat noi sigle, un nou limbaj de design şi o platformă nouă Epsilon II, folosită ulterior de Saab 9-5 şi de Chevrolet Malibu.
Opel Insignia facelift - imagini şi informaţii oficiale
Modelul Insignia a adus numeroase dotări noi în gama Opel, disponibile acum şi pe modelele mai mici. Cele mai importante au fost sistemul îmbunătăţit de faruri adaptive şi sistemul Opel Eye. Acesta din urmă a l-a făcut pe Insignia să fie primul model de serie echipat cu o cameră video frontală cu două funcţii, care era capabilă să recunoască semnele de circulaţie şi marcajele rutiere, precum şi marginile drumului în măsura în care acestea sunt suficient de distincte. La viteze de peste 60 km/h, modelele Insignia echipate cu Opel Eye puteau să avertizeze şoferul prin metode acustice şi vizuale cu privire la ieşirea neintenţionată de pe banda de rulare, cauzată de obicei de adormirea la volan sau de cazuri grave de neatenţie.
Preţuri Opel Insignia facelift în România: start de la 21.185 euro
Opel Insignia a câştigat titlul de "Maşina Anului în Europa" în 2009 şi a devenit mai populară odată cu debutul facelift-ului apărut în vara lui 2013. Insginia facelift are peste 155.000 de comenzi înregistrate, iar modelul german a fost vândut în peste 100.000 de exemplare doar în cadrul anului 2014, o creştere de 19% faţă de anul 2013. Datorită acestor rezultate, Insignia este al patrulea cel mai popular model din întreaga istorie a mărcii Opel. Pe piaţa din Europa, cele mai populare culori pentru Insignia sunt "graphite black" şi "snow white".
Opel a primit deja 100.000 de comenzi în 7 luni pentru Insignia facelift
Via Opel
Este oarecum normal, deoarece INSIGNIA a fost un boom produs de Opel, dupa ce a terminat cu gama plictisitoare pe nume VECTRA.