Opel Insignia facelift - imagini şi informaţii oficiale
Opel i-a aplicat lui Insignia un facelift serios, care implică atât modificări estetice, cât şi îmbunătăţiri tehnice. Acesta va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt.
Opel Insignia a primit un facelift, care i-a adus atât modificări estetice, cât şi motorizări noi. Versiunea restilizată a modelului german de segment D va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt şi se mândreşte cu un sistem infotainment nou, cu un ecran tactil de dimensiuni mari. Modificările de ordin estetic nu sunt majore, dar pot fi observate cu uşurinţă – grila faţă a fost mărită, blocurile optice au fost mărite, iar bara faţă are proiectoate noi şi un alt design. Posteriorul nu a rămas nemodificat, blocurile optice având o formă diferită, în timp ce capacul portbagajului integrează un braţ cromat. Bara de protecţie spate are şi ea o altă formă, aceasta integrând un set de două evacuări.
MOTOARE NOI, ŞASIU REVIZUIT
În materie de motorizări, Insignia vine cu două propulsoare Turbo alimentate cu benzină şi cu un diesel de 2.0 litri care emite 99 de grame de CO2 pe kilometru. În ceea ce priveşte noile motoare otto din gama Insignia, acestea se numesc 1.6 SIDI Turbo şi 2.0 SIDI Turbo. Motorizarea SIDI de 1.6 litri livrează 170 CP şi 260 Nm, în timp ce unitatea de 2.0 litri dezvoltă 250 CP şi 400 Nm. Ambele vin în standard cu o transmisie manuală cu şase trepte şi cu un sistem Start-Stop. Opţional, clienţii pot comanda o transmisie automată de nouă generaţie, tot cu şase trepte de viteză. Motorizarea SIDI Turbo de 2.0 litri va putea fi comandată şi în versiuni cu tracţiune integrală.
Noua motorizare diesel a gamei Insignia facelift poartă denumirea de 2.0 CDTI şi este disponibilă în două niveluri de putere – 120 CP şi 140 CP. Ambele au emisii CO2 de 99 de grame pe kilometru pentru versiunile berlină ale lui Insignia, pe când versiunea Sports Tourer emite 104 grame CO2 pe kilometru în compania acestei motorizări. Consumul de carburant anunţat este de 3.7 litri la sută în regim mixt, respectiv de 3.9 litri la sută pentru versiunea Sports Tourer. Vorbim despre cele mai bune valori din segment, atinse în compania sistemului Start-Stop oferit standard şi a transmisiei manuale cu şase trepte.
Modificările aplicate gamei de motorizări nu reprezintă singurele îmbunătăţiri tehnice aplicate gamei Insignia. Astfel, cei de la Opel au operat o serie de îmbunătăţiri ale şasiului, modificând amortizoarele, stabilizatoarele şi sistemul de direcţie pentru a oferi vibraţii mai reduse, scăderea nivelului de zgomot perceput la interior şi un nivel superior de confort.
INTERIOR ÎMPROSPĂTAT
Interiorul lui Insignia a primit şi el o actualizare, acesta având un aspect mai modern graţie unei serii de ornamente piano black şi a elementelor cromate. Cel mai important, interiorul lui Insignia prezintă un set de comenzi simplificate pentru consola centrală, oferind un aspect mai aerisit şi un control mai intuitiv al funcţiilor vehiculului. Capitolul tehnologie aduce o serie de noutăţi pentru Insignia, printre care se numără sistemul de acces şi pornire fără cheie "Open&Start", a doua generaţie a sistemului de asistenţă la parcare, un sistem de avertizare privind o coliziune frontală, tempomat adaptiv şi asistent la monitorizarea unghiului mort lateral.
Primul lucru pe care îl observăm la bord este sistemul de infotainment al lui Insignia facelift, care a primit un ecran tactil cu diagonala de opt inch. Sistemul de navigaţie are acum o hartă 3D, iar întregul ansamblu poate fi controlat şi printr-un sistem de comandă vocală. Comenzile de pe volan au fost şi ele reconfigurate, oferind acum o aşezare mai clară şi mai intuitivă, spun cei de la Opel.
Via Opel
arata f bine si la ext si la interior, motoare ok singura ' mare problema' e caroseria care are vreo 150 kg in plus fata de mazda 6 - skyactiv de ex daca l-ar fi pus si la o cura de slabire era aproape un best buy