Opel a primit deja 100.000 de comenzi în 7 luni pentru Insignia facelift

Publicat luni, 26.05.2014 13:15 de Sebastian Toma

Opel a anunţat că a trecut de 100.000 de comenzi pentru versiunea cu facelift a lui Insignia. Versiunea ante-facelift a modelului a fost vândută în peste 600.000 de unităţi.

Opel Insignia, modelul german de segment D care a înlocuit Vectra în 2008, a înregistrat deja 100.000 de comenzi pentru versiunea cu facelift. Această versiune a debutat în 2013 la Salonul Auto de la Frankfurt şi a dus Insignia pe primul loc în segmentul său la vânzări pe pieţele din Marea Britanie, Spania şi Olanda. În plus, Insignia a fost pe locul doi la vânzări pe pieţele din Belgia, Italia, Austria, Elveţia, Norvegia şi Germania, spun cei de la Opel. Pe piaţa sa indigenă, adică Germania, Insignia a înregistrat o creştere a vânzărilor de 46% în primele patru luni ale anului.

Opel Insignia devine cel mai aerodinamic model din segmentul său, cu un coeficient aerodinamic de doar 0.25

Nemţii de la Opel au vândut peste 600.000 de unităţi ale primei versiuni Insignia, care a obţinut peste 50 de premii naţionale şi internaţionale de la lansarea sa din 2008 până la debutul noii versiuni. Cei de la Opel sunt încrezători în succesul lui Insignia facelift, modelul german de clasă medie primind deja trei distincţii de calitate la Plus X Awards, pentru verisunile Insignia Country Tourer şi Insignia OPC. Country Tourer, versiunea cross a lui Insignia, a ajuns să atragă deja cinci la sută din clienţii modelului german, ceea ce îi face fericiţi pe reprezentanţii Opel.

Versiunea County Tourer a lui Insignia este a treia caroserie disponibilă în această gamă. Din cele 100.000 de comenzi, 5% i-au revenit acestei versiuni.

Opel Insignia facelift a intrat în producţie

Facelift-ul i-a adus lui Insignia motoare noi, un şasiu revizui şi noutăţi la interior. Comenzile au fost simplificate în vederea obţinerii unui aspect mai aerisit al habitaclului. Sistemul de infotainment a primit o schimbare majoră, având un ecran tactil cu diagonala de opt inch, iar sistemul de navigaţie al acestuia are o hartă 3D şi poate fi folosit şi prin comenzi vocale. Motorizările diesel au fost optimizate la rândul lor în vederea obţinerii celor mai bune valori din segment pentru emisii CO2 şi consum de carburant la momentul lansării.

Preţuri Opel Insignia facelift în România: start de la 21.185 euro

Via Opel

  • Hopalu, luni, 26.05.2014 13:29

    Frumos, dar parca spatele era mai frumos la modelul anterior. Interiorul putin simplificat. Motoare mai eficiente pe hartie cel putin. Dar sunt dezamagit ca este foarte grea si necesita la fel ca Astra niste jante de cel putin 18" care necesita anvelope foarte scumpe ca sa arate cat de cat bine. Jantele pe 16 care pe multe masini sunt destul de mari arata ca pe o caruta puse pe Insignia.

  • Andrei, luni, 26.05.2014 15:39

    Arata foarte bine, e o masina numai buna pentru o familie cu 2-3 copii...sa ai bani sa te si plimbi cu ea,din pacate in RO e mai greu sa iti faci pe an macar un concediu. Deacord cu userul de mai sus,niste jante mai mari necesita si niste anvelope mai scumpe,dar arata extraordinar....

  • Andy, luni, 26.05.2014 17:04

    Arata bine si vanzarile sunt bune pentru perioada asta. Personal ca design imi place mai mult Malibu insa oricum sunt masini de 30000 de euro in echipari bune deci mai greu de cumparat in Romania in ziua de azi, cum zicea Andrei mai sus (firmele au mai cumparat Insignia la noi). Plus ca la noi in general utilizatorii prefera Passat. Astept cu nerabdare sa vad cum orarata urmatoarele generatii de Mondeo si de Accord care s-ar putea sa apara si in Europa incepand cu 2015.

  • Scorpionul.negru, luni, 26.05.2014 19:10

    @Andy E alta lume in Malibu....incomparabile zic eu chiar daca unii spun ca sunt identice tehnic.

  • Ady, luni, 26.05.2014 21:26

    solutia : anvelope sh daca ti se par scumpe noi, inseamna ca probabil si masina tot sh o vei cumpara. Eu am un 525 e 60 si pe spate am 265/35/18 . O anvelopa noua la aceste dimensiuni este 1500 de ron aproximativ dar de 5 ani am apelat la varianta sh si sunt foarte multumit cu maxim 300 de ron buc am gasit anvelope foarte bune care m-au tinut si 3 ani . Toate acestea pentru aspect. In cazul meu merita , eu zic ca macar sa fie asta problema , anvelopele prea scumpe :)

  • unckle, marţi, 27.05.2014 00:08

    Impresionant, pentru un Opel la suprapret ;)

  • @andy, marţi, 27.05.2014 09:50

    Ia-ti Logan daca nu-ti permiti nici macar niste rahaturi de anvelope pe masina.

  • sandu, marţi, 27.05.2014 12:19

    sunt foarte bune masinile...de aia lumea scapa de ele imediat cum ies din garantie. e opel, masina saracului, si la noi prinde. oricum are un pret astronomic pentru ce ofera, adica nimic.

  • Andy, marţi, 27.05.2014 14:43

    @Sandu...daca Opel e masina saracului in Romania, atunci Dacia ce e? Ca sa nu mai zic de SH-urile care formeaza grosul parcului auto. Insa asa suntem noi romanii...caini raiosi cu coada pe sus :-(

  • Andrei, miercuri, 28.05.2014 19:14

    Va gasiti toti trombonii sa comentati...pai in Romania e normal sa te gandesti la orice amanunt,daca traiam si noi intr-o lume mai destinsa,unde esti platit cum trebuie nu in bataie de joc. Ca sa iti pui niste pneuri Continental iti sar banii din buzunar imediat...tu probabil. Toate masinile Dacia care ies afara au pneuri Continental/Michelin si toate optiunile...la noi inca se mai vand Loganuri si fara airbag pentru pasager, asa ca sa nu vina unii sa zica ca la niste jante de 18 iti e la indemana pretul cauciucurilor,in caz ca nu vrei sa merge cu niste opinci.

  • @@andy, sâmbătă, 31.05.2014 16:59

    Ia-ti tu logan daca vrei, eu imi iau ce doresc ;). Daca nesimtitii astia cer 3000 de ron pe doua cauciucuri uite ca eu nu vreau sa le cumpar ca sa ma simt ca un fraier pacalit. Prefer sa aiu 10 cauciucuri cu 300 ron bucata ca sunt foarte bune daca stii sa alegi . Dar pe tn mama ta te a nascut intr-un trabant nou ca in sh iti statea in gat :)