Opel a primit deja 100.000 de comenzi în 7 luni pentru Insignia facelift
Opel a anunţat că a trecut de 100.000 de comenzi pentru versiunea cu facelift a lui Insignia. Versiunea ante-facelift a modelului a fost vândută în peste 600.000 de unităţi.
Opel Insignia, modelul german de segment D care a înlocuit Vectra în 2008, a înregistrat deja 100.000 de comenzi pentru versiunea cu facelift. Această versiune a debutat în 2013 la Salonul Auto de la Frankfurt şi a dus Insignia pe primul loc în segmentul său la vânzări pe pieţele din Marea Britanie, Spania şi Olanda. În plus, Insignia a fost pe locul doi la vânzări pe pieţele din Belgia, Italia, Austria, Elveţia, Norvegia şi Germania, spun cei de la Opel. Pe piaţa sa indigenă, adică Germania, Insignia a înregistrat o creştere a vânzărilor de 46% în primele patru luni ale anului.
Nemţii de la Opel au vândut peste 600.000 de unităţi ale primei versiuni Insignia, care a obţinut peste 50 de premii naţionale şi internaţionale de la lansarea sa din 2008 până la debutul noii versiuni. Cei de la Opel sunt încrezători în succesul lui Insignia facelift, modelul german de clasă medie primind deja trei distincţii de calitate la Plus X Awards, pentru verisunile Insignia Country Tourer şi Insignia OPC. Country Tourer, versiunea cross a lui Insignia, a ajuns să atragă deja cinci la sută din clienţii modelului german, ceea ce îi face fericiţi pe reprezentanţii Opel.
Opel Insignia facelift a intrat în producţie
Facelift-ul i-a adus lui Insignia motoare noi, un şasiu revizui şi noutăţi la interior. Comenzile au fost simplificate în vederea obţinerii unui aspect mai aerisit al habitaclului. Sistemul de infotainment a primit o schimbare majoră, având un ecran tactil cu diagonala de opt inch, iar sistemul de navigaţie al acestuia are o hartă 3D şi poate fi folosit şi prin comenzi vocale. Motorizările diesel au fost optimizate la rândul lor în vederea obţinerii celor mai bune valori din segment pentru emisii CO2 şi consum de carburant la momentul lansării.
Preţuri Opel Insignia facelift în România: start de la 21.185 euro
Via Opel
Frumos, dar parca spatele era mai frumos la modelul anterior. Interiorul putin simplificat. Motoare mai eficiente pe hartie cel putin. Dar sunt dezamagit ca este foarte grea si necesita la fel ca Astra niste jante de cel putin 18" care necesita anvelope foarte scumpe ca sa arate cat de cat bine. Jantele pe 16 care pe multe masini sunt destul de mari arata ca pe o caruta puse pe Insignia.