Opel Insignia facelift se lansează la sfârşitul săptămânii cu navigaţie în limbă română
Opel Insignia facelift se va lansa oficial în România la sfârşitul acestei săptămâni. Odată cu restilizarea, modelul german primeşte şi navigaţie în limba română.
Opel a anunţat că sfârşitul acestei săptămâni va marca debutul oficial al noului Insignia facelift pe piaţa din România. Modelul german, expus în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, va marca lansarea autohtonă printr-un concert Horia Brenciu, dedicat publicului larg în data de 8 octombrie, în piaţa Constituţiei. Weekendul va fi apoi rezervat unei operaţiuni porţi deschise, în toate showroom-urile Opel din ţară.
Opel Insignia facelift - preţuri pe piaţa din România
Faceliftul aduce noutăţi importante şi pentru publicul din România. Clienţii din ţara noastră vor avea acces la un meniu în limba română şi chiar la o navigaţie capabilă să ofere instrucţiuni autohtone. Aşadar, celebrul „you have reached your destination” va fi înlocuit cu tradiţionalul „aţi ajuns la destinaţie.”
Sistemul are instalate toate hărţile Europei, actualizări fiind disponibile ulterior. Informaţii precum limitările de viteză aplicate anumitor segmente de drum sunt înregistrare de sistemul Opel Eye, ce le integrează în comunicare. Alături de alte date de trafic, acestea pot fi redate datorită camerelor ce identifică indicatoarele rutiere şi oferă astfel şoferului instrumentele necesare.
Interiorul a crescut serios din punct de vedere calitativ, iar lista de gadget-uri s-a extins odată cu introducerea unui ecran color tactil cu dimensiunea de 8 inch, cel mai mare din segment, şi cu dispozitivul touchpad, montat pe consola centrală. Acesta permite aceleaşi interacţiuni ca şi ecranul tactil.
cat de bine poate sa arate masina asta... spatele a fost imbunatatit iar interiorul, dpmdv arata cu mult peste bmw, mercedes, audi (triada asta pune niste tablete sus, pe consola centrala, parca-s chinezarii). in schimb, opel s-a chinuit ceva si a integrat foarte frumos navigatia. au pus si un display foarte mare in locul vitezometrului... uitandu-ma pe pozele de la interior as zice ca opel e marca premium si bmw e marca de volum. spre deosebire de grupul vag care vrea sa ne scoata la pensie cu liniile lor de design, altii chiar isi dau interesul (opel, kia-hyundai, honda, mazda mai nou).