OFICIAL: Porsche 911 - noua generaţie a legendei sportive germane
Porsche 911 Carrera vine la Los Angeles cu motoare mai performante şi mai eficiente, ce reduc consumul de carburant cu 16% în timp ce au crescut performanţele.
Porsche a prezentat detaliile tehnice, informaţiile şi fotografiile noii generaţii Porsche 911. Modelul a primit o serie de îmbunătăţiri, masa acestuia fiind redusă, şasiul fiind optimizat pentru mai mult dinamism, iar motoarele au devenit mai puternice şi consumă mai puţin carburant. La scurtă vreme de la prezentarea noii generaţii de 911, intitulată 991, a venit vremea debutului versiunii Carrera, cu un ampatament mai mare cu 100 de milimetri faţă de modelul pe care este bazat. Graţie acestei trăsături, 911 Carrera are un interior mai spaţios şi un plus de stabilitate, în timp ce formele sale au fost optimizate pentru o siluetă de sportivă şi un comportament pe măsură.
Gama de motorizări debutează cu o unitate boxer de 3.4 litri, care dezvoltă 350 CP. Între timp, versiunea Carrera S vine cu o versiune de 400 CP a motorului boxer de 3.8 litri. Ambele motorizări oferă performanţe sporite faţă de unităţile pe care le înlocuiesc. Astfel, versiunea de 3.4 litri este cu 0.1 secunde mai rapidă de la 0 la 100 km/h decât predecesoarea sa, având nevoie de numai 4.6 secunde pentru această manevră în condiţiile în care este echipată cu o transmisie PDK. Dacă modelul este echipat cu pachetul Sport Chrono şi şoferul trece în modul Sport Plus, modelul are nevoie de numai 4.4 secunde pentru sprint-ul 0-100 km/h.
Versiunea Carrera S a noului Porsche 911 Carrera are nevoie de 4.3 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h în compania unei transmisii PDK, ceea ce înseamnă că este cu 0.2 secunde mai rapidă decât predecesoarea sa. Modul Sport Plus aduce un timp 0-100 km/h de 4.1 secunde. Consumul de carburant a scăzut cu 16% la nivel de gamă. Mai mult decât atât, emisiile de CO2 au fost reduse semnificativ, versiunea de 3.4 litri a lui Carrera fiind primul model Porsche care emite mai puţin de 200 de grame de CO2 per kilometru. Emsiile au fost reduse graţie unui sistem start/stop, un sistem de manangement al temperaturii motorului, sistem de recuperare şi conservare a energiei electrice, prima transmisie manuală cu şapte trepte din lume şi o funcţie specială a PDK-ului ce permite rularea mai eficientă atunci când şoferul eliberează pedala de acceleraţie. Pentru moment, nu există informaţii tehnice suplimentare pentru noul 911 Carrera.
În standard, toate versiunile Porsche 911 Carrera sunt echipate cu tapiţerie din piele, scaune sport, climatizare automată, faruri Bi-xenon, sistem multimedia Porsche Communication Management cu touchscreen de 7 inch, interfaţă audio universală cu conectivitate MP3 şi sistemul Porsche Stability Management. Constructorul oferă o garanţie de trei ani. Versiunea S a lui Carrera oferă în plus un set de jante din aliaj uşor de 20 de inch, sistemul de management activ al suspensiei (PASM) şi sistemul Porsche Torque Vectoring şi diferenţial cu alunecare limitată, pe lângă avantajul de putere al motorului de 3.8 litri. O altă premieră în gama Carrera este oferirea sistemului Porsche Dynamic Chassis Control, care reduce înclinarea pe viraje şi ajută la menţinerea anvelopei la unghiul optim cu şoseaua pentru performanţe maxime.
Via | Porsche
cu fiecare generaţie arată mai bine! "diavolul este în detalii"! ;) singurul lucru care mi se pare aiurea este inscripţionarea de pe spate: "PORSCHE 911 carrera"!de parcă e cineva care nu ştie că e porsche 911! arată de parcă sunt luate din piaţă literele alea " PORSCHE" cum îşi pun looserii pe rable! cel mai bine era când scria subtil doar modelul de porsche 911: carrera, carrera s etc.