OFICIAL: Opel Antara facelift

Publicat luni, 22.11.2010 14:11 de Sebastian Toma

Nemţii de la Opel i-au aplicat un facelift lui Antara. Modelul a primit modificări atât la exterior, cât şi la interior, iar motorizările au fost optimizate.

Opel a prezentat versiunea facelift a lui Antara. Crossoverul din Ruesselsheim a urmat drumul “fratelui” Captiva, care a primit un facelift la Salonul Auto de la Paris. În cazul lui Antara, modificările sunt aplicate atât la nivelul interiorului, cât şi la nivelul exteriorului, iar gama de motorizări a primit şi ea o împrospătare. Toate motorizările respectă acum norma de mediu Euro 5 şi oferă un consum de carburant mai scăzut şi performanţe sporite. Cele două transmisii oferite beneficiază şi ele de modificări care îmbunătăţesc atât eficienţa, cât şi dinamica.

Gama Antara are un nou propulsor – 2.2 CDTI, care este oferit în două versiuni de putere. Versiunea de 163 CP oferă 36 CP în plus faţă de predecesorul său, în timp ce unitatea de 184 CP îşi surclasează predecesorul cu 34 CP. Atât versiunea cu tracţiune faţă, cât şi versiunea cu tracţiune integrală a lui Antara poate fi comandată alături de motorul diesel de 2.2 litri şi 163 CP, iar clienţii pot opta fie pentru transmisia manuală cu şase trepte, fie pentru transmisia automată cu şase rapoarte. În cazul motorului diesel de 184 CP, Opel oferă propulsorul cu ambele transmisii dar numai în versiunea cu tracţiune integrală.

Motorizarea pe benzină din gama Antara rămâne o unitate aspirată, cu patru cilindri în line, care are o cilindree de 2.4 litri. Motorul oferă 30 CP în plus faţă de precedesorul său, totalizând 170 CP. Unitatea este oferită atât cu tracţiune integrală, cât şi cu tracţiune faţă, iar clienţii pot opta fie pentru o cutie de viteze automată, fie pentru o cutie de viteze manuală cu şase trepte. Toate motorizările beneficiază de distribuţie variabilă şi respectă norma de mediu Euro 5.

Modificările la nivelul exteriorului sunt concretizate de o nouă bară de protecţie faţă, o bară de protecţie spate redesenată, proiectoare noi, jante de aliaj cu un model diferit, o grilă faţă schimbată şi blocuri optice redesenate. Interiorul a primit o nouă consolă centrală, un panou de instrumente optimizat şi un sistem de iluminare îmbunătăţit.

Via | Opel

  • gigel, luni, 22.11.2010 14:57

    poate sa ii puna si aur ca tot urata e!

  • vxf, luni, 22.11.2010 16:13
    cu draci

    mai urata ca niciodata

  • lui, luni, 22.11.2010 22:41
    2.2 cdti

    o sa se vinda deloc. tot ce trece de 2 l capacitate deja se supraimpoziteaza. nu merita.

  • Maka, marţi, 23.11.2010 00:20

    Da, in primul rand e urata si daca nu are nimic aspirational in ea , nu prea va avea succes. In al doilea rand, masina asta avea nevoie de un sasiu setat diferit si poate de o usoara reducere a masei ca sa devina catusi de putin interesanta pentru cei la care conteaza si cum se conduce o masina, nu doar imaginea "am SUV (Gip), deci am ajuns undeva in viata". Totusi, motorul de 2,2 promite un propulsor cu adevarat potrivit cu masa masinii. Cel de la Opel. Fiat e mic pentru masina si consuma ca la balamuc...

  • ugster, marţi, 23.11.2010 10:06

    My god! It's hideous...... bleahhh

  • FLORIAN, marţi, 23.11.2010 15:01
    Curios

    Am si eu o nelamurire ,referitor la uratenia modelului opel , fratilor cum vati dat seama ? sincer eu , nu prea am reusit , sunt doar doua poze , nu prea clare,voi stiti deja ca nu se va vinde, altcineva a testat deja motorul,,, ,vopseaua cum e?cred ca e naspa , ce mai poate fi ....a.. roata de rezerva e albastra cu dungi. , ..eu am vazut ca umbra din partea dreapta e stramba , cred ca a fost lovita ,,,,,,parerea mea

  • ANTARA, sâmbătă, 31.03.2012 01:42

    masina e superba si e muuult peste tiguan sau cazan sau alte tentative.. pur si simplu e ceva diferit si domnilor agricultori romani nu le poti scoate din cap vw care pentru ei este Dumnezeu ... passatul e la putere si tiguan e un passat mai mare nu ? Cand ma gandesc ca aveti drept de vot......