OFICIAL: Land Rover a prezentat facelift-ul lui Freelander
Englezii de la Land Rover au prezentat imaginile oficiale ale noului Freelander facelift. Modelul va fi disponibil pe piaţa din Europa începând cu luna septembrie a acestui an.
Land Rover a prezentat primele imagini şi informaţii oficiale ale lui Freelander facelift. Modelul va putea fi comandat în Europa încă din luna septembrie şi va debuta public la Salonul Auto de la Paris. Cei de la Land Rover anunţă că performanţele lui Freelander au crescut, iar modelul a primit un plus de rafinament şi interioare mai bune. O altă noutate în gama Freelander este reprezentată de versiunea cu tracţiune faţă a acestui model, care va debuta în ianuarie 2011 şi se va denumi eD4.
Modificările de ordin estetic include o nouă bară de protecţie faţă cu proiectoare revizuite, o nouă grilă faţă şi un set de blocuri optice noi. Posteriorul modelului a primit un set de stopuri noi, o aplică pe toată lăţimea uşii hayonului şi modele noi de jante – oferite atât pe 18 inch, cât şi pe 19 inch. Interiorul a primit cadrane noi, patru modele noi de tapiţerie şi un nou Pachet Premium care oferă tapiţerie Windsor, scaune ajustabile pe mai multe direcţii şi alte echipamente opţionale suplimentare.
Gama de motorizări a lui Freelander facelift este compusă din două versiuni ale motorizării diesel de 2.2 litri de provenienţă PSA. Unitatea este oferită într-o versiune de 150 CP şi o versiunie de 190 CP. Ambele unităţi oferă un cuplu motor cu 20 Nm mai mare decât actuala unitate diesel de 160 CP oferită în gama Freelander. Graţie unui turbocompresor cu gemoetrie variabilă şi a unei unităţi ECU reprogramate, motorul de 2.2 litri respectă normele Euro 5 şi oferă un nivel redus al emisiilor de carbon – 165 de grame CO2 per kilometru pentru versiunea de 150 CP.
Versiunea de 150 CP a acestui motor este oferită în standard cu o transmisie manuală, în timp ce versiunea SD4 de 190 CP este oferită doar în compania unei transmisii automate. În timp ce versiunea entry-level a acestui motor egalează performanţele unităţii de 160 CP, unitatea de 190 CP accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.7 secunde şi atinge o viteză maximă de 190 km/h. Spre deosebire de unitatea TD4, versiunea de 190 CP a acestui motor emite 185 grame de CO2 per kilometru.
Freelander eD4(tracţiune faţă) va fi disponibil doar în compania motorului de 150 CP şi cu o transmisie manuală cu şase rapoarte. Versiunea eD4 a acestui model beneficiază şi de un sistem stop-start automat, care ajută la reducerea consumului de carburant şi a emisiilor de CO2. Emisiile de CO2 ale acestei versiuni sunt de 158 grame per kilometru, în condiţiile în care versiunea cu tracţiune integrală emite 165 grame CO2 per kilometru( fară aportul unui sistem stop-start).
Via | LandRover
e bun doar la off-road