OFICIAL: El e Bugatti Veyron cabrio!

Publicat duminică, 17.08.2008 19:19 de Mircea Meșter

Fenomenul Veyron se descopera: aceiasi 1001 de cai, aceeasi viteza maxima, de 407 km/h. De aceasta data, sub cerul liber.

Dupa luni intregi de asteptare si dupa ce fanii modelelor de serie exclusive au suferit in lipsa imaginilor oficiale, Bugatti a decis sa sparga gheata si sa il prezinte, asa cum este el, pe ultimul venit in familia Veyron: versiunea Grand Sport. Sau, altfel spus, varianta cabrio a modelului creat de marca franceza de origine italiana.

Diferentele fata de versiunea clasica, cu plafon fix, sunt evidente si se intind pe o plaja care pleaca de la elemente tehnice de constructie si ajung la pret. Astfel, Bugatti Veyron cabrio are parbrizul ceva mai inalt decat cel al versiunii coupe iar blocurile optice au primit cateva elemente noi. Peste toate vine insa plafonul transparent detasabil din policarbonati, care asezat in locul sau leaga perfect montantii parbrizului de cele doua prize de aer pentru racirea motorului. Acoperisul se demonteaza manual, viitorii posesori ai modelului urmand sa fie nevoiti sa il aseze in garaj pana la intoarcere. Acestia nu vor fi amenintati de o eventuala ploaie, deoarece inginerii Bugatti au gandit un plafon de tip soft-top care se deschide ca o umbrela si care este asezat tot timpul in spatiul destinat bagajelor.

Veyron Grand Sport dispune de acelasi motor W16 de 1001 cai putere mostenit de la "fratele" coupe, viteza maxima a versiunii cabrio nefiind schimbata: 407 km/h. Vorbim insa de cifra maxima care poate fi atinsa cu plafonul montat. Asta pentru ca, in versiune decapotata, Veyron cabrio ajunge la un maximum de 360 km/h. Cifra scade simtitor daca in calcul este luat soft-top-ul de ocazie, posesorii fiind amenintati de pierderea acestuia daca ruleaza cu mai mult de 130 km/h atunci cand apeleaza la "solutia de avarie".

Bugatti Veyron Grand Sport va fi construit intr-o editie limitata de 150 de exemplare, pretul fiecaruia urmand sa fie de 1.4 milioane de euro. Cu 300.000 de euro mai ridicat decat cel al versiunii coupe. Pe piata libera vor ajunge insa doar 100 de exemplare, primele 50 fiind deja rezervate de cei mai fideli clienti ai marcii.

via | Bugatti 

  • marius, duminică, 17.08.2008 21:20
    Bugatti Veyron Grand Sport

    bijuterie masina asta ...:X

  • Gorge Becali, luni, 18.08.2008 07:54

    Iau si eu una sa moara dusmani mei dang dang

  • Alex, luni, 18.08.2008 08:31
    dadada

    SPLENDIDA MASINA ! FRANCEZII FAC MASINI INTERESANTE! INTR-ADEVAR O MASINA EXCLUSIVISTA , DAR , CA TOATE CELELALTE DE GENUL ASTA , INUTILA ! ORICUM ,"ALLEZ VEYRON"!

  • george, luni, 18.08.2008 08:50
    SNOBUL ABSOLUT

    Daca decapotabila obisnuita e masina pentru snobul obisnuit, Bugatti Veyron cabrio e pentru snobul absolut... Pacat de tehnologie...

  • Theo, luni, 18.08.2008 10:11
    S-a vandut vreunul?

    Ca vreau sa fiu primu care trosneste unu cu ARO al meu din '70. Muhahaha!!!

  • Andrei, luni, 18.08.2008 10:17
    100 % VW

    Aceast supercar este doar asamblat in Franta. In rest este 100% Volkswagen.

  • alup, luni, 18.08.2008 11:29
    haha

    ce sa caute ma asta in frata? e facuta in germania, din orgoliu aia n-ar produce/asambla masina asta, sunt prea nationalisti.

  • Victor, luni, 18.08.2008 11:52
    Bugatti Veyron

    Bugatti Veyron este asamblat langa fostul sediu al lui Bugatti din perioada interbelica si anume Chateau St Jean din Molsheim,Alsacia-Franta.Acest castel a fost cumparat si restaurat de catre VW,fiind readus la stralucirea de altadata.

  • Alex, luni, 18.08.2008 15:13
    dadada

    DA , AVETI DREPTATE , VEYRON ESTE O FIRMA FRANTUZEASCA ! ALLEZ VEYRON !

  • sharl de gol, luni, 18.08.2008 16:30
    ..

    mie mi se pare c-arata ca dracu

  • ufx, luni, 18.08.2008 20:36

    interesant oarecum da mie se pare o porcarie sa lasi acoperisul acasa, daca incepe ploaia ce faci? oricum e seaca faza, la banii astia puteau gasi o solutie mai buna pt asta, si oricum care comenteaza de nemti si de vw si ii place veyron atunci sa stie k ei au facut motorul asta ;)

  • gigi, vineri, 22.08.2008 11:14
    dadada

    ar fi fost ceva sa fie facuta de francezi masina asta!mai scoteau si ei capu din c....

  • Zagado, luni, 25.08.2008 21:51
    @ufx

    !...inginerii Bugatti au gandit un plafon de tip soft-top care se deschide ca o umbrela si care este asezat tot timpul in spatiul destinat bagajelor." Deci, nu te ploua!