Noul Opel Agila, oficial
Orasul se pregateste de un nou model adaptat cerintelor cotidiene. Este noul Agila, prezentat astazi oficial de Opel.
E vremea modelelor de oras. Dupa ce acum fix o saptamana se lansa intr-un spectacol monumental Fiat 500, Opel nu se lasa mai prejos si ne prezinta noua generatie a mini-ului Agila. De fapt, noul Agila nu este o noutate absoluta, deoarece Automarket v-a mai prezentat modelul german acum cateva saptamani , in fotografii care faceau avanpremiera lansarii. Acum avem insa informatiile oficiale si un set de fotografii foarte bine pus la punct.
In primul rand, trebuie spus ca noul Agila este cu 20 de centimetri mai lung si cu 6 centimetri mai lat decat generatia pe care o inlocuieste. In inaltime, modelul vandut pana acum in 440.000 de exemplare in toata lumea a pierdut insa 7 centimetri. Din punctul de vedere al designului, se observa inca de la start faptul ca Opel marseaza pe acelasi drum stilistic, cel inceput o data cu noul Corsa. Nici interiorul nu a scapat adaptarii la cerintele moderne de design, astfel ca cei care isi vor comanda noul Agila vor beneficia de o pozitie inalta la volanul reglabil pe inaltime, de comenzi pe volan si de o plansa de bord simpla. Un amanunt inedit este pozitionarea in afara bordului a cadranului turometrului. Nu lipsesc multiplele locuri de depozitare - foarte utile in conditiile in care portbagajul ajunge la doar 225 de litri, cu posibilitatea de urcare inspre 1050 de litri prin rabatarea banchetei posterioare.
"Noul Agila are o imagine interesanta care se incadreaza perfect in noua gama Opel. Doi ochi simpatici si o grila care parca zambeste determina un aspect simpatic. Cu a doua generatie Agila avem un obiectiv ambitios. Vrem ca cel mai mic model al nostru sa devina si mai fascinant fara a-i compromite particularitatile functionale", spune Uwe Muller, designerul responsabil de crearea noului model.
Si pentru ca succesul nu se poate sustine fara motive serioase, Opel a decis sa inaugureze doua noi motoare pe benzina pe Agila. Acestea sunt produse direct prin colaborarea cu Suzuki: unul cu trei cilindri de 1.0 litru (65 CP, 165 km/h) si unul cu patru cilindri de 1.2 litri (86 CP, 174 km/h, 11.9 secunde pentru 0-100 km/h). Ele sunt cuplate la transmisii manuale cu cinci trepte sau, optional, in cazul versiunii de 1200 cmc, la o cutie automata cu patru trepte. Iubitorii consumurilor mici si ai diesel-urilor in general se pot baza pe motorul turbodiesel common-rail de 1.3 litri dezvoltat de GM si utilizat deja pe Corsa si pe Astra. Acesta scoate 75 CP si 190 Nm si ajunge la 162 km/h viteza maxima.
In ceea ce priveste siguranta, noul Agila beneficiaza in standard de ABS, airnaguri frontale si laterale duble, puncte de ancorare Isofix, servodirectie adaptata vitezei de rulare si inchidere centralizata.
Preturile anuntate de Opel pentru Europa incep de la 10.200 de euro si continua pana la versiunea de top, Enjoy, a motorului 1.3 CDTI (13.830 euro).
-
YMihai, joi, 12.07.2007 07:00superb
...forme prietenoase / dimensiuni reduse... Va cuceri cu siguranta multe suflete !!!
-
bebe, joi, 12.07.2007 08:09F frumos...un obicei la Opel
este f frumos...muuuult mai frumos ca Peugeot 107, Citroen C1 sau Toyota Aygo, cred ca asta-i concurenta si la fel ca Oplel Corsa D ii va spulbera pe toti
-
Bulanache, joi, 12.07.2007 08:49misto
Da...e super masina, bordul e marfa, si exteriorul....eu zic ca e de 99999 de ori mai marfa decat Fiat 500!
-
URAGANU, joi, 12.07.2007 09:47au murit designerii
O alta porcarie de la Opel, un alt design Ratat de la Opel. Le-au murit designerii ! Sa se intoarca Bertone !!!
-
~!~ TheTexan ~!~, joi, 12.07.2007 10:40De la Cayenne am avut cosmaruri ....
CU asta mor direct de inima ... ma ce se intampla cu Opel ... odata ... facea masini decente chiar daca i se spunea rugina europei ... asta arata o corsa combinata cu tiguan combinata cu touareg combinata cu mainile stangi ale designerilor de la opel combinata cu prostia celor de la marketing .... a inebunit lupu'... asa masina urata?
-
Iulian, joi, 12.07.2007 10:43Hmm...
Pentru a diferentia mai bine cele doua modele, Opel a luat Splash-ul de la Suzuki si l-a "opelat"... Se stie ca precedentul Agila, e identic cu Suzuki WagonR si fabricat in intregime de Suzuki. De aici si fiabilitatea ridicata a modelului. Minunatia de motor diesel de 1.3 fabricat de GM cu care e echipat noul Corsa, este de fapt un Multijet fabricat de Fiat... Redactorii Automarket ar trebui sa-si verifice mai bine sursele de informare. Si in final, sunt de acord cu "URAGANU". La Opel le-au murit designerii si fac designul cu portarul si femeia de serviciu - linii ambigue, numai de dragul de a crea o masina deosebita de cea de la care s-a plecat, la fel ca si in cazul Fiat GP/Opel Corsa, unde GP arata excelent, iar Corsa a tunning facut de arhitectii tiganilor de la Huedin. Bertone rules!
-
Cosmin, joi, 12.07.2007 11:23Agila
Multijetul e facut in cooperare de fiat si GM. l-au vandut si altor marci. La ce experienta in diesel au fiat, tare mi-e teama ca nu prea e al lor. arata bine dar pre aaduce a reno modus. corsa se vinde f bine in toata europa, sa nu exageram cu designul.
-
CALIN BARBU, joi, 12.07.2007 11:30
Sunt dezamagit.Germanii au stiut mult timp sa fie originali devenind model pentru alti producatori. Azi copiaza si se vede. Un om serios nu cumpara un auto cu turometru model CITROIEN C1 care incomodeaza vederea, decat daca vrea sa lipeasca biletele pe el. Daca producatorul german este in criza de inspiratie ii recomand producatorul spaniol SEAT.
-
Cornel, joi, 12.07.2007 12:02agila
arata groaznic .. dar na ..e chestie de gusturi. mie nici corsa noua nu-mi place . E masina de gagici.
-
Lorand, joi, 12.07.2007 12:05design
Mie mi se pare ca seamana prea mult cu imaginea casei Volkswagen. Farurile rotunjite in partea de jos, curbura de pe capota care continua pe bara din fata, la fel cum e si la VW. Daca-i schimbi emblema si pui VW pe Aguila, nici nu ar mai fi loc de dubii.. si cum spunea Cosmin mai sus, restul masini chiar seamana cu Renault Modus. Fiti siguri ca masina va avea succes in Europa, tocmai pentru raportul calitate/pret/marime si fiabilitate. Eu unul sigur nu o voi cumpara. :)
-
Dukat, joi, 12.07.2007 12:18pt. Bebe
Da, nu arata rau, dar s-au cam inspirat de la tripleta C1-Aygo-107....numai uita-te la bord si turometru...ok, au mutat turometrul in partea dreapta, ce original. Ca si pret C1 si 107 sunt sub, iar Aygo cam la acelasi pret....in pana sa se poata compara un Opel cu Toyota o sa treaca mult, foarte mult. Dar asta e, fiecare cu ce-i place, eu unul Opel n-as cumpara (dar asta e treaba mea personala, si ramane numai a mea).
-
Ady, joi, 12.07.2007 12:39Frumos
Imi place, atat exterioriul cat si interiorul. Peugeot-ul 107 si Citroen-ul C1, sunt urate cu spume(parerea mea) insa opel-ul acesta arata foarte bine. Cred ca ma bag la unul...
-
Dukat, joi, 12.07.2007 12:41pt. Calin Barbu :)
Cel putin la 107, turometrul fiind in partea stanga, nu incomodeaza deloc vederea, este in prelungirea stalpului A, si sub nivelul parbrizului. Nu sunt eu foarte inalt, dar cu volan reglabil in inaltime crede-ma ca nu ai probleme :) Am masinuta deja de aproape un an si (nu pot arata) thumbs up! :))
-
mmm, joi, 12.07.2007 12:59m-am saturat
sunt satul de basinosi increzuti care comenteaza aiurea ...si apoi se dau in stamba ca ce marfa e masina lor pe langa rebuturile prezentate in stirile de pe site !
-
Dukat, joi, 12.07.2007 13:20
pentru cei ca se simt, doua chestii: 1. printre multe altele, invidia este boala romanului. 2. sunt cativa aici, care vorbesc in cunostinta de cauza, din experienta, iar majoritatea numai asa sa se bage in seama. N-am ce sa ma dau mare, sunt alti cu bmw-uri si mertzanuri, care o fac in locul meu, asa ca fara suparare, dar sa nu aruncam insulte numai asa, sa vada fiecare ce "superiori" suntem. Un weekend placut.
-
auto king, joi, 12.07.2007 13:34ce de prostovani
sunt unii pe acest chat care vb numai prostii.Chiar nu conteaza diferenta enorma in bine fata de modelul precedent??? Halal "comentatori" Iulian,Cornel,Dukat sunteti niste papagali care conduc maxim o dacie 1310,poate vreunu aveti si folie neomologata,si va dati cu impresiile despre masina asta frumoasa.Mai taceti drequ hahalerelor. Ce sa mai zic si de Uraganu si The Texan...vai shamar de bicicletele voastre.Totusi,va doresc sa castigati ceva la loto cat sa va luati una ca asta cand va ajunge la vreo 4,500 de euro peste vreo 6 ani.Pana atunci cioflingarilor,CIOCU MIC!!! RESPECTELE mele celor care au avut comentarii inteligente,bravo fratilor,se vede ca voi aveti masini straine mai sus de 2000 si stiti ce inseamna masini adevarate si frumoase.Si ma intorc la papagalii mentionati mai sus : pruncilor,macar bani de benzina aveti??? Sau de vaselina pt lantul bicicletei??? Si daca tot va intere eu conduc un Renault Scenic din 2004,l-am luat la 6700 din Franta,nu ca sa ma laud...dar banuiesc ca m-ar fi intrebat vreunu din papagalii mai sus mentionati.Nah...pace buna tuturor si reduceti viteza,caci VIATA ARE PRIORITATE!!!!! MARE!!!!!
-
eu, joi, 12.07.2007 13:42aiurea
nashpa rau..si scor de te doare mintea...nasol inca o data...
-
Dukat, joi, 12.07.2007 13:48
Vad ca forumul asta chiar se transforma in chat. Draga Auto King, fii dragut si citeste postul meu de mai sus inainte sa vorbesti aiurea. "Cel putin la 107, turometrul fiind .....Am masinuta deja de aproape un an si..." Numai asa in paranteza, este vorba de modelul Two, pe benzina; te uiti la reprezentante, vezi si scorul...dar nu spun asta ca sa ma laud :))))) Cat despre Iulian si Cornel nu zic nimic, nu ii cunosc, nu stiu ce conduc, asa ca ma abtin. Daca vrei, putem continua discutia asta pe mess, yahoo sau care vrei, nu cred ca multi de aici ar fi interesati de certurile noastre :)
-
bola, joi, 12.07.2007 14:16
propun sa nu mai aduca nimeni vorba despre: ce masina am eu, ce jaf de dacie 1300 ai tu, eu cred despre tine ca esti un fraier, tu crezi despre mine ca sunt nebun, ca logan e un cacat, ca logan e cel mai bun,ca eu am si dreg, etc. hai sa comentam DOAR despre subiectul articolului.Si asta argumentat. Va rog nu va mai certati. Altfel voi propune inchiderea "chatului".
-
Iulian, joi, 12.07.2007 16:22auto king
La felul in care se exprima, auto king cred ca si-a cumparat pe langa Scenic si permisul de conducere in aia 6700... Examenul teoretic nu avea cum sa-l promoveze la imensitatea de prostie care e emanata de mesajul sau. Din pacate tara noastra e plina de fani Becali care au invatat sa scrie si sa citeasca pe jumatate... Ca sa revin la subiect, din punct de vedere estetic, aceasta masina nu este prea reusita. Orice designer va poate spune asta. Nu sustin ca as putea face un design mai reusit, desi nici nu exclud acest lucru.
-
alex, joi, 12.07.2007 20:12pt cosmin
Corsa se vinde forte bine in europa,asta e adevarat... pacat ca toate cele vindute pina acum opel a anuntat ca trebuiesc aduse la servis pt a verifica suspensiile fata, caci exista riscul sa se rupa.... Totul este gratis si se rezolva in 30 de minute... La a mea nu au fost probleme si totul s-a terminat cu bine, dar va dati seama ca am fost ingrijorat... Masinuta este ok si consuma foarte putin, in jur de 5,5/100. Eu am o corsa 1.3cdti de 90CV, dar motorul este fiat.... Pacat!!!!!!
-
green, joi, 12.07.2007 22:09Carcoteli
Oameni! 1. Va plac blondele/brunele/roshcatele cu picioare care se termina in nishte funduletze marfa? Shi nishte frontale gata sa cucereasca 5 stele la un crash test? Iaca shi cu mashinutzele la fel! Cam seamana si din fatza si din spate ... bune sa fie. 2. Mare grija cu service-ul Opel - Radacini din B-dul Timishoara: hotzie pe fatza fara scrupule. Pacat ca mashinile Opel sunt chiar OK la nivel de fiabilitate ... daca nu sunt cumparate din romanika!!!
-
Spy, vineri, 13.07.2007 08:03
fetisoara de skoda roomster :D dar masina e super
-
Lucian, vineri, 13.07.2007 12:16
E designul naspa ? GHINION, e facuta PENTRU FEMEI sau voi nu v=ati dat ink seama ?? e facuta sa atraga sexul frumos si cred k isi joaca foarte bine rolul!! E mai aratoasa decat c1/107/aygo, evident mai sptioasa si probabil mai fiabila decat toyota, nush de ce e ridicata in slavi marca asta, dak era Honda mai intetelgeam dar TOYOTA ????? SI sa nu uitam faptul k masinile astea mici se cer in Europa, se duce o batalie intre producatori si bineinteles, acestia castiga f bine ! Acum, ati inteles???
-
Dukat, vineri, 13.07.2007 13:39
Lucian draga. Daca te documentai inainte sa postezi, evitai ca toata lumea sa rada de tine, adica la ceeace ai spus in legatura cu fiabilitatea Opel respectiv Toyota. Cateva link-uri, desi ar fi ajuns numai unul, ca tot aceeasi lista prezinta fiecare, plus ca daca urmareai stirile aici pe Automarket, puteai sa citesti acelasi lucru (link-ul nr.3). http://www.autoshow.ro/autoshow/articles/?article_id=1911 http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html http://www.automarket.ro/stiri/top-100-cele-mai-fiabile-masini-252.html Opel nu o sa gasesti, este prezent sub numele de Vauxhall, dar oricum, lista vorbeste de la sine. Iar despre care e mai aratoasa, Agila sau C1/107/Aygo, gusturile nu se discuta, fiecare cu..... Cum spunea mai sus si Bola, mai bine inchidem aceasta discutie, numai ne pierdem vremea, si nu rezolvam nimic. :)
-
mui, duminică, 15.07.2007 23:35e tare tare tare
e cea mai tare masina care a scoso opel din 1871 pana acum eu am un opel din 1970 luna noiembrie daca va zic ca ii record si merge de rupe asta e bijuterie pe roti mori incet te f cu nevasta in ea ai tot ce iti trebuie e superba nu mai am cuvinte totul e minunat la ea nu mai exista asa ceva trebuie cumarata treubie apreciata trebuie facut tot posibil sa fie vanduta in romania sa fie luata de toti si de toate lasati loganul lasati skoda lasati volkswagen lasati tot si cumparati aceasta masina eu imi iau doua una pentru mine si una pentru sotie merita tot respectul din lumea asta opel iti multumim pentru acesta masina luati masina luati opel agila
-
catta, vineri, 20.07.2007 13:30Opel Agila
micut frumos dar c-am pirperat,la banutii astia gasesti cava mai frumos!!!!!!:(
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
imi place foarte mult! Si zic ca si pretul e bun,desigur,daca si materialele sunt de calitate.In 2 ani,cand pretul va ajunge la 7500-8000 euro pt un second hand diesel cred ca o sa iau unul.Mie imi place f tare.Parca are fatza unui Polo si spatele unui Citroen C4.Si cum imi plac ambele, C4 si Polo,imi place si acest Agila,pt ca are cateceva din ambele.Hehe,2 in 1.Felicitari Opel!!!