Noua motorizare pentru Bravo: 1.4 litri si 150 de cai

Publicat miercuri, 11.07.2007 18:33 de Bogdan Mirică

Fiat a anuntat o noua motorizare pentru Bravo: propulsorul T-Jet de 1.4 litri si 150 de cai putere.

Fiat a anuntat un nou motor pentru Bravo. Este vorba despre propulsorul T-Jet de 1.4 litri care dezvolta 150 de cai putere si care va debuta probabil si pe versiunile Abarth ale modelelor Grande Punto si 500. Motorul se poate lauda cu un cuplu motor de 206 Nm, constant intre 2000 si 5000 de rpm, si cu o viteza maxima de 212 km/h.

Acceleratia de la 0 la 100km/h se face in doar 8.5 secunde. Pentru versiunea Sport a modelului, Fiat a pozitionat pe bord un buton "overboost" care creste cuplul motor pana la 230 Nm si imbunatateste acceleratia 0-100 km/h pana la 8.2 secunde.

In ceea ce priveste consumul, Bravo inregistreaza si aici rezultate bune: consumul mediu este 7.1 litri/100km. In mediul urban Bravo inghite 9.3 litri/100km in timp ce in extraurban modelul italian are nevoie de doar 5.3 litri/100km. Emisiile de CO2 pastreaza un nivel mediu de 167 g/km.

Pretul pentru aceasta versiune a fost fixat la 20.280 de euro. Cu aceasta ocazie Fiat a anuntat ca de la inceputul lunii aprilie pana la sfarsitul lunii iunie a inregistrat 55.000 de comenzi pentru Bravo, acesta devenind astfel cel mai bine vandut model din clasa C in Italia.

  • Dukatt, joi, 12.07.2007 12:11

    Sincer daca ii inteleg pe astia de la Fiat. Ok, au facut un motor pe care multa lume il astepta, dar care o sa poata fi folosit cat, cinci ani? Daca am inteles bine din articolele de pe acest site, Parlamentul EU a aprobat legea privind reducerea emisiilor la 120g/km, permise la masini incepand din anul 2012. Oricum nu e vorba numai de legi, majoritatea producatorilor se straduiesc sa se incadreze in limite inca inainte de termen, pe cand vin macaronarii astia si da-i sa sune cu CO2, ca doara pe cine-l intereseaza?? Mare e gradina...., si din pacate gardul are gauri:((

  • Razvan, vineri, 13.07.2007 08:56
    Asa si?

    Si daca in 2012 schimb motoru cu unu ca are emisii sub 120g ce se intampla??

  • Dukat, vineri, 13.07.2007 11:36

    Bravo Razvane, daca o sa faci asta, te invit la o bere, sau mai multe, serios :)) Insa problema tot ramane, si anume ca, asa cum ai demonstrat si tu, mai este mentalitatea asta ca lasa ca rezolvam problema cand ajungem la ea. Te rog sa ma intelegi, nu cu tine personal am problema. Ci cu astia care fac trend-urile negative si cei care ii urmeaza. Daca ati urmarit stirile aici la Automarket, ati vazut ca foarte multi producatori incearca sa limiteze emisiile, si sunt din ce in ce mai multi. Pacat ca inca nu toata lumea.

  • cbo, duminică, 15.07.2007 13:04

    Masinile cu tenta sportiva nu cred ca vor respecta aceste reguli asa cum nu le respecta nici pe cele actuale intr-o oarecare masura.

  • Radu, sâmbătă, 28.07.2007 10:54
    hmmmmmmmmm

    Da Dukat tu vrei sa ai si putere si performante fara poluare.Frate cumparati masina pe hidrogen sau electrica atunci,sti cum ar veni zicala:"VREI SA FI SI CALARE SI PE JOS".Vei vedea ca si italieni se vor alinia la standardele de poluare cerute ,cam asta e.

  • Dukat, luni, 30.07.2007 19:36

    Vrem multe, asta e adevarat. Masina pe care o am momentan e OK din acest punct de vedere, anul trecut daca stiu bine in categoria lui a avut cea mai mica emisie, si mai are si putere. Este vorba de un Peugeot 107, daca te uit la specificatii o sa vezi ce stie. Si poti sa fii sigur, ca atunci cand "o sa fiu mare", o sa am masina care polueaza si mai putin :)) Pana atunci, in oras se poate circula si pe jos (cel putin Clujul nu e asa de mare), iar cand conduc nu o calc sa-mi iasa piciorul prin podea. Iar italienii o sa se conformeze cand se pune Comisia pe ei, ca sunt smecheri de numai si isi fac de cap.

  • Radu, sâmbătă, 04.08.2007 20:37

    da as este dar nu se poate sa ai performanta fara poluare.Nu stiu daca cunosti mecanica nu acuz asta dar poate sti cum fuctioneaza un motot pe benzina cu turbo, emisile poluante sunt mult mai mari e surplusul de putere. un motor de 1,4l turbo de 150cp eu zic ca e greu sa te incadrezi. Verifica si alte marci cu acelsi mototr ce emisi au de exemplu vw,Skoda, chiar si japoneze,sunt modele ce nu se incadreaza si nu se vor oncadra niciodata.