Nissan GT-R facelift ar putea avea peste 500 CP

Publicat marţi, 18.05.2010 11:53 de Sebastian Toma

Primele informaţii despre facelift-ul lui Nissan GT-R anunţă un motor V6 de 3.8 litri care va dezvolta peste 500 CP si 610 Nm.

Potrivit primelor zvonuri, facelift-ul lui Nissan GT-R ar putea dezvolta peste 500 CP. Modelul ar primi puterea suplimentară deoarece trebuie să se lupte cu versiunea împrospătată a lui Porsche 911 Turbo şi cu versiunea S a acestuia. Lupta dintre Porsche 911 Turbo şi Nissan GT-R va furniza numai rezultate bune pentru consumatori, care vor primi mai multă putere şi performanţe mai bune la un preţ cât mai competitiv. Unele voci anunţă modificări aerodinamice, pentru a diferenţia mai bine cele două modele pe circuit şi nu numai.

Cuplul motor dezvoltat de unitatea V6 bi-turbo a lui GT-R ar trebui sa treacă de 610 Nm, iar performanţele dinamice ar trebui să urce şi ele la un nivel superior. Printre primele modificări care au “scăpat” printre mâinile celor de la Nissan ar fi noul splitter fata, noul difuzor de aer integrat în bara spate şi noul eleron spate. Scopul acestor modificări aerodinamice intensive este îmbunătăţirea performantelor pe circuit şi creşterea apăsării aerodinamice pentru un plus de stabilitate la viteze mari.

Celebrul tur de Nurburgring al lui Nissan GT-R ar putea să fie detronat de facelift-ul acestui model. Astfel, "Godzilla" ar putea ataca "Iadul Verde" cu noile setări astfel încât să obţină un timp mai bun de 7 minute, 26 de secunde şi 28 de sutimi. Debutul lui Nissan GT-R facelift ar trebui sa aibă loc undeva în decursul anului viitor, iar testele pe Nurburgring sunt asteptate să înceapă în curând.

Via | Autoblog

  • tzenu_bmw, marţi, 18.05.2010 12:21
    o masina extraordinara.......

    nam cuvinte.bravo

  • Dpp, marţi, 18.05.2010 12:29
    Intradevar

    Nici eu n-am cuvinte. Din pacate foarte putine , spre deloc pe strazile din Romania.

  • Andrei.P, marţi, 18.05.2010 12:34

    Suna interesant unele articole, pacat ca sunt acoperite de reclame pe care uneori nu le poti inchide! Big up for automarket.

  • Semtex, marţi, 18.05.2010 12:49
    The return of Godzilla

    "Godzilla" se intoarce ! mai puternica, mai furioasa, mai distrugatoare !! cineva sa aprinda o lumanare pentru Porsche!

  • p-george, marţi, 18.05.2010 14:35
    @semtex

    Nu are dece sa aprinda lumanari pt porsche pt ca masinile se adreseaza unor segmente diferite ale pietei... @Dpp Intr adevar sunt putine si 2 din putinele care au fost sunt dauna totala acum :) Am vazut si zilele trecute una pe strazi...foarte impunatoare parca scoasa din NFS. Soferul insa cred ca vroia sa fie "a 3 a dauna totala " la cum mergea.

  • gtrazvan, marţi, 18.05.2010 15:19

    O sa domine si mai rau tinand cont ca actualul GTR bate pe pista ultimul Porsche Turbo PDK.

  • ignis, marţi, 18.05.2010 15:44
    Nissan GT-R

    @p-george. Dacă era un Nissan GT-R de culoare neagra si l-ai vazut in Bucuresti il stiu pe sofer. :) Mai mult, am fost pasager la una din "incursiunile" lui de tipul celei amintite. De obicei face un fel de "test drive" prin oras ( zona limitata mai libera pe care o stie) cu cate un cunoscut sa arate ce poate si daca se poate, sa-l faca sa-i tremure aluia genunchii cand se da jos din masina. Nu viteza conteaza, ci acceleraia, franarea si manevrabilitatea. Senzaţii incredibile. Mai ales in trafic. :) Dupa prima frana pe care am pus-o eu involuntar si violent aflat pe locul din dreapta, nu mi-am destins picioarele dacat cand s-a deschis portiera. Am stat "apasat" cu ambele picioare tot timpul pe pedalele imaginare de frana si ambreiaj :)) Sa mai povestesc despre instrumentarul de bord virtual pe care poti sa setezi afisarea a ce vrei tu, de exemplu al fortelor G?. Un fapt real. A incercat sa mearga super economic, de ex. pe autostrada constant cu 90 la ora in ultima treapta de viteza. Sub 15 l/100 Km nu a putut sa reduca consumul. :) Intradevar, o masina specială. O jucarie extrem de scumpa pentru un copil crescut mare. Sincer dupa ce am simtit la modul cum a condus-o, asta nu e masina, este un fel de roller coaster personal pentru cei dependenti de adrenalina.

  • ZZZ, miercuri, 19.05.2010 12:19
    Tare rau

    Oricum multe modele aveau deja peste 500cp, motoarele difera intre ele. Cei 480 declarati sunt o garantie minima, unele ajung si la 520 cp. @ignis-> daca "zona aia limitate si mai libera" se numeste Magheru, sau Stefan cel Mare eu nu stiu ce sa zic, eu pe acolo l-am vazut. Omu e chiar dement, nu-l vad bine in viitor. Dar deh astia's ai nostrii si-au luat jucarie noua (sau le-a luat taticu) si e musai sa afle tot orasul. Oricum masina vis, mai ales sunetul ala. @gtrazvan - ai condus tu cumva Porsche 997 TurboS si stii ca e mai lent pe circuit? Ca eu nu stiu sa existe vreun timp oficial pt masina asta.

  • gtrazvan, miercuri, 19.05.2010 15:32
    @ZZZ

    Unde am scris eu Turbo S? Am scris Porsche Turbo PDK.

  • ZZZ, miercuri, 19.05.2010 16:11
    Pai ala e vechi

    Motorul ala e din 2006, doar i-au schimbat transmisia. Compara cu ultimul model.

  • gtrazvan, miercuri, 19.05.2010 16:56
    @ZZZ

    Ia mai documenteaza-te, ultimul mudel turbo se numeste Porsche 997 Turbo PDK, si este posibil sa apara si varianta S, iar pe varianta anterioara nu aveau cutia PDK. Actuala si ultima versiune 997 Turbo PDK este ca si varianta anterioara mai rapid in linie dreapta decat GT-R-ul dar la fel ca modelul anterior pierde atat pe pista cat si in testele directe chiar si cele facute de nemti.