Nissan: "93% dintre cumpărătorii electricei Leaf sunt foarte mulţumiţi de maşină"
Carlos Ghosn a prezentat ieri, la Oslo, câteva dintre cifrele-cheie adunate de modelul electric Leaf în cariera sa de până acum.
Într-o vizită pe care a făcut-o în Oslo, capitala europeană a maşinilor electrice, directorul alianţei Renault-Nissan a anunţat cele 100 de modificări pe care Nissan Leaf - modelul 100 electric din gama japonezilor - la primeşte odată cu lansarea versiunii sale europene. "Modificările pe care le-am realizat pe Leaf au avut ca sursă reacţiile clienţilor şi vizează o autonomie mai mare în condiţii reale de trafic, un timp de încărcare mai mic şi un portbagaj mai încăpător" , a spus Carlos Ghosn, subliniind ceea ce Nissan anunţase anterior într-un comunicat oficial.
Conform oficialului Renault-Nissan, statisticile pe care le-a strâns marca japoneză după lansarea modelului arată că 90% dintre clienţii lui Leaf folosesc zilnic maşina electrică pe care au cumpărat-o, iar 93% dintre aceştia sunt foarte mulţumiţi de performanţele şi comportamentul lui Leaf. Foarte interesant este faptul că 93% dintre clienţii lui Leaf au migrat dinspre alte mărci, un procent foarte ridicat în industria auto.
"Renault-Nissan a vândut până acum mai multe maşini electrice decât ceilalţi producători laolaltă. Leaf nu este o maşină, este o viziune", a încheiat Carlos Ghosn conferinţa pe care a ţinut-o la Oslo în faţa jurnaliştilor norvegieni.
Nissan
Carlos Ghosn este un vizionar.