Mercedes, precaută înainte de începerea producției SUV-ului electric EQC: "Trebuie să vedem fiabilitatea componentelor de la furnizori"
Mercedes este precaută cu privire la fiabilitatea unor componente dezvoltate de furnizori pentru noul SUV electric EQC, motiv pentru care în faza inițială producția va fi una relativ redusă.
Mercedes a dezvăluit săptămâna trecută noul SUV electric EQC, primul model din noua gama EQ care va cuprinde la un moment dat 10 modele.
Producția SUV-ului va începe în prima parte a anului viitor la uzina de la Bremen, însă oficialii Mercedes au anunțat că în faza inițială vor adopta o strategie conservatoare: producția va fi una limitată cu scopul de a observa fiabilitatea componentelor primite de la furnizori.
"Nu sunt îngrijorat de planurile de producție de la Bremen și Beijing. Știu ce calități au și au demonstrat că pot mări producția în mare viteză. Este vorba despre rețeaua de furnizori. Sunt sute de componente care trebuie să funcționeze împreună și care vin de la diverși furnizori. Trebuie să vedem ce performanțe au", a explicat Markus Schaefer, directorul de producție al celor de la Mercedes.
În plus, îngrijorări există și în privința bateriilor, care vor fi produse la nouă uzina Mercedes din localitatea germană Kamenz. Până în prezent, Daimler a mai produs propriile baterii pentru versiunile electrice ale lui Smart ForTwo, însă numai în cantități limitate.
Mercedes EQC este echipat cu două motoare electrice care funcționează însă în mod diferit. Motorul de pe puntea față este optimizat pentru eficiență, în timp ce unitatea de pe puntea spate are rolul de a asigura un plus de sportivitate. În total, cele două motoare electrice generează 300 kW, echivalentul a 408 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 765 Nm.
De asemenea, SUV-ul este echipat cu un acumulator Li-Ion de 80 kWh care asigură o autonomie de circa 450 de kilometri conform standardului NEDC. Alte detalii interesante despre noul model electric poți citi aici.
Via InsideEVs
Ca mare pret si pun ei pe fiabilitate in zilele noastre. De cand au facut moatoarele care tineau si un milion de km, fiabilitatea a luat-o tot la vale.