Mercedes E63 AMG facelift - informaţii complete şi galerie foto
Mercedes a publicat astăzi un set oficial de fotografii ale noului E63 AMG facelift, în variantele sedan şi break. Modelul vine cu două versiuni de putere, de 557 şi de 585 de cai putere, la care adaugă un sistem de tracţiune integrală 4Matic.
După o primă imagine a noului E63 AMG, Mercedes a revenit astăzi cu un comunicat de presă complet şi un set de fotografii oficiale ale variantelor sedan şi break.
Design inspirat de DTM
Modelul vine cu o parte frontală puternic modificată, inspirată parcă de modelele concurente în DTM şi dominată de un spoiler complet nou. Acesta beneficiază de prize mari de aer, cu un contur fluid. Nu lipseşte nici grila frontală separată de o singură bară cromată, în mijlocul căreia se află logo-ul mărcii.
La interior, clienţii sunt răsfăţaţi cu o tapiţerie din piele Nappa în cusături contrastante argintii, cu scaune sport şi cu alcantara pe volanul cu parte inferioară teşită. Aspectul habitaclului se schimbă graţie unui nou instrumentar de bord semnat de AMG şi a unui ceas analog, creat cu ajutor din partea prestigiosului orologier IWC şi amplasat în centrul planşei de bord. Lista de dotări este completată de un sistem audio Bang&Olufsen cu 14 difuzoare.
Transmisia integrală 4Matic în standard
Principalele surprize se află însă sub caroseria nouă, cu forme atrăgătoare. Este vorba despre instalarea celebrului sistem 4Matic. În cazul modelelor vândute în SUA, cea mai mare piaţă a modelelor AMG, ea este oferită standard, în vreme ce în Europa este regăsită în lista de opţionale.
Tracţiunea integrală este însă diferită de cea disponibilă pe modelele de serie fără pedigree sportiv. Ea oferă 67% din putere punţii spate pentru a imprima maşinii acel caracter al modelelor sport cu propulsie posterioară. Sistemul cântăreşte 70 de kilograme şi vine cu o cutie de transfer integrată în transmisie.
Versiuni de 557 şi 585 cai putere
Propulsia va fi asigurată de acelaşi motor V8 de 5.5 litri, capabil să ofere două versiuni de putere. Cea de bază va avea 557 de cai putere la 5500 de rotaţii şi un cuplu motor de 720 Nm, disponibil pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1750 şi 5250 rpm. Şi această versiune va putea fi asociată unei transmisi integrale 4 Matic, care ar îmbunătăţi considerabil sprintul de la 0 la 100 de km/h, estimat la 3.7 secunde, cu 0.5 secunde mai rapid decât cel al unei versiuni doar cu propulsie spate. În schimb, creşte consumul mediu de carburant, de la 9.8 la 10.3 litri/100 de kilometri.
Mercedes anunţă că E63 AMG, în ambele variante de caroserie, va avea şi o versiune S. Aceasta va beneficia de 585 de cai putere la 5500 de rpm şi de un cuplu de 800 de Nm pe o plajă de turaţii între 1750 şi 5000 rpm. Resursele sunt suficiente pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 3.6 secunde, în cazul sedanului. Versiunea va fi asistată în permanenţă de sistemul de tracţiune integrală 4Matic.
Transmisie cu 7 trepte
Ambele versiuni vor fi asociate transmisiei AMG Speedshift, cu şapte rapoarte şi patru moduri de funcţionare: C - Controlled Efficiency, S - Sport, S+ - Sport Plus şi M - Manual.
Ţinuta de drum va fi asigurată de un diferenţial cu alunecare limitată, în cazul versiunii E63 AMG S, de o suspensie adaptivă, de un ecartament mai mare, de o direcţie electrică, de jante de 19 inch din aliaj şi de un pachet de frâne din carbon ceramic.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
asa frumos poate sa arate... M5 facelift trebuie sa vina cu ceva f tare sa poata concura cu bestia asta (si astea sunt spuse de la un fan BMW)