Chevrolet îşi schimbă motto-ul: "Find New Roads"
Chevrolet a decis să-şi schimbe sloganul prezentat în reclamele din acest an, renunţând la "Chevy Runs Deep" pentru "Find New Roads", motto alături de care vor lansa 20 de modele noi la nivel global.
Chevrolet a decis să schimbe sloganul său pentru anul 2013, înlocuind "Chevy Runs Deep" cu o nouă campanie, numită "Find New Roads". Noua campanie are rolul de a crea o viziune globală aspura modelelor Chevrolet şi de a asista lansarea celor 20 de modele noi pe care le-au pregătit americanii pentru 2013. Piaţa auto din Statele Unite ale Americii va fi prima care va auzi noul slogan în reclamele Chevrolet, fiind prima piaţă unde Chevrolet va lansa modele noi cu acest slogan.
"Am avut succes cu produse globale precum Cruze şi Sonic/Aveo, aşa că vom continua să dezvoltăm produse globale", a declarat Christi Vazquez, purtător de cuvânt al mărcii în Statele Unite ale Americii. Chevrolet nu este singurul constructor american care abordează o strategie globală, rivalii de la Ford având deja strategia "One Ford", care urmează aceeaşi idee.
Noul slogan al mărcii americane va funcţiona atât ca un slogan de marketing, cât şi ca un motto intern, încercând să sublinieze o atitudine pe care trebuie să o adopte angajaţii mărcii în viitorul apropiat. Pe lângă pieţele tradiţionale ale mărcii, americanii de la Chevrolet vor să atace mai multe pieţe emergente, în vederea creşterii numărului de unităţi vândute la finele anului curent în raport cu rezultatele din 2012.
Via Autoblog
Ma bucura ascensiunea lui Chevrolet si Cadillac in aceeasi masura in care ma deprima stagnarea lui Buick si GMC......Si nu inteleg de ce a aparut si pare sa se largeasca aceasta falie separatista, cand toate marcile GM din America erau "surori" in deceniile trecute, pasandu-si motoare intre ele. Oricum, acele masini erau opere de arta, cum nu le poate intelege cuantic, iar astea de acum sunt si ele frumoase, confortabile, moderne, dar le lipseste spiritul acela inefabil care ii fascina chiar si pe privitorii neavizati! Explicatia nu lasa loc de echivoc: creatiile actuale sunt impregnate doar cu "spiritul" mercantilist si atata tot, si asta numai din cauza nehalitilor ahtiati dupa hiperprofituri din RC. Mi se pare ca satrapii astia pangaresc renumele GM; tot ei sunt vinovati de "rusinea secolului", cand era cat pe ce sa se prabuseasca ditamai corporatia, milogindu-se de guvernul lui Obama ca ultimii cersetori, in loc sa reduca la sange cheltuielile interne exorbitante. Dar toate aceste palme nu-mi sifoneaza obrazul, caci Chevrolet chiar merita elogii! Intrebarea de baraj este: ce facem cu Opel ???