Mercedes-Benz SLS AMG GT, primele imagini şi informaţii oficiale

Publicat marţi, 05.06.2012 15:46 de Sebastian Toma

SLS 63 AMG, succesorul modern al celebrului Gullwing, a primit atenţie suplimentară de la inginerii Mercedes-Benz, modelul primind 20 CP în plus şi un nou nume: SLS AMG GT.

Mercedes-Benz SLS 63 AMG va primi un înlocuitor, numit SLS AMG GT. Modelul va fi oferit atât în versiunea Roadster, cât şi în versiunea Coupe şi dispune de un motor mai performant, o transmisie revizuită, o suspensie perfecţionată şi un interior modificat. Majoritatea schimbărilor aplicate sunt concetrate pe performanţă, exteriorul fiind aproape neschimbat. Cei de la Mercedes-Benz au montat un set de blocuri optice fumurii, stopuri fumurii şi etriere vopsite în roşu. Grila radiatorului, oglinzile laterale şi lamele de pe capotă au primit un finisaj negru lucios, în timp ce logo-ul AMG de pe capacul portbagajului a primit sufixul GT.

Motorul V8 de 6.208 cmc al lui SLS AMG dezvoltă cu 20 CP în plus faţă de versiunea standard, totalizând 591 CP. Graţie puterii suplimentare, modelul accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.7 secunde, în timp ce sprintul 0-200 km/h este realizat în 11.2 secunde. Timpul de reacţie al transmisiei AMG Speedshift DCT 7 a fost redus, în special în modul manual de operare al acesteia. De asemenea, funcţia de dublă-debraiere la schimbarea în treptele inferioare este mai pronunţată.

Suspensia AMG Ride Control Sports a primit altă denumire, AMG Ride Control Performance Suspension şi o nouă configuraţie. Aceasta are braţe duble de control pentru fiecare roată, amortizoare şi arcuri mai ferme şi modul "Comfort" a fost eliminat. Acum, modul Sport este recomandat pentru drumurile de zi cu si, în timp ce Sport Plus oferă cea mai rigidă setare, menită circuitelor.

Interiorul lui SMS AMG GT a primit o tapiţerie nouă, un amestec de piele neagră şi Alcantara. Cusăturile sunt realizate cu fir de culoare roşie, iar cei doi ocupanţi folosesc centuri de siguranţă roşii. Consola centrală este şi ea roşie, în timp ce ornamentele de la interior sunt finisate "piano black". Clienţilor li oferă şi pachetul de piele AMG Designo Exclusive Style, care are cusături cu model diamant. Versiunea GT a lui SLS AMG va debuta pe piaţa din Germania în octombrie 2012 şi va costa 204.680 de euro. În cazul roadsterului, preţul de pornire va fi de 213.010 euro, în timp ce pielea AMG Designo Exclusive Style costă 5771.50 euro.

Via | Mercedes-Benz

  • Mirela_, marţi, 05.06.2012 16:07

    De la ce vine GT?

  • je, marţi, 05.06.2012 16:12
    @Mirela_

    de la gorgeous thing :)

  • jan, marţi, 05.06.2012 16:17

    Eu chiar nu inteleg, astia de la Mercedes nu pot obtine performantele astea decat cu motoare mari ? Cei de la Motor Trend au obtinut cu M5 560 CP tot 3,7 secunde si 11,9 pana la 200Km. Cu motor de 4,4 litri nu de tractor, poate cei de la Mercedes fac motoarele astea pt ca de exemplu pe piata americana sunt in fata celor de la BMW la vanzari, americani sunt invatati cu tractoarele lor, motoare mari 20 litri la suta .......... .

  • je, marţi, 05.06.2012 16:22
    @jan

    tu compari motor aspirat(merc) cu twinturbo(bmw)...

  • chuck norris, marţi, 05.06.2012 20:16
    @mirela

    gt vine de la grandturismo

  • VLAD, duminică, 17.06.2012 13:42

    McLaren a imbunatatit modelul dupa un an (probabil rezultatele comparativelor cu 458 Italia nu prea le au placut), insa ofera upgrade ul gratuit si clientilor modelului din primul an. Nici SLS n a stralucit la testele comparative cu Italia, dar nici cu McLaren si iata raspunsul... Aici vine intrebarea: ce se intampla cu primii clienti de SLS? Nu sunt ei oare clar dezavantajati de aceasta schimbare? Fiecare marca auto are propria politica fata de clienti! E clar ca toti constructorii vor sa fie cat mai sus in toate testele si de aici nevoia de upgrade uri tot mai dese! Insa, consider ca politica McLaren fata de clienti este cea mai laudabila in cazul de fata!