Mazda MX-5 a primit o versiune supraalimentată la Leipzig
Mazda a prezentat o versiune modificată a lui MX-5 în cadrul Salonului Auto de la Leipzig. Aceasta este echipată cu un compresor mecanic şi dezvoltă 241 CP.
Mazda MX-5, unul dintre cele mai populare roadstere create vreodată, a primit o versiune mai puternică la Salonul Auto de la Leipzig. Modelul respectiv a fost botezat Yusho şi a fost modificat de tunerii de la Flyin Miata, care l-au echipat cu un compresor mecanic. Alături de respectul compresor, MX-5 are un nou sistem de injecţie, injectoare noi, o evacuare nouă, pistoane şi biele Cosworth şi un ambreiaj sport. Graţie modificărilor, motorul 2.0 dezvoltă 241 CP şi 274 Nm, struniţi cu o transmisie manuală cu şase trepte. Din păcate pentru fanii lui MX-5, această versiune va fi construită în doar 200 de exemplare.
Pe lângă modificările la motor, modelul nipon are un diferenţial spate cu un raport mai scurt, de 4.10, iar avelopele standard ale versiunii sunt semi-slick-uri de la Toyo. Suspensia a fost perfecţionată cu amortizoare Bilstein şi arcuri Eibach, care îi conferă o ţinută de drum mai fermă şi o gardă la sol mai redusă. La nivelul interiorului, Mazda MX-5 Yusho are un design mai sportiv, dar toate elementele standard rămân la locul lor.
Versiunea de producţie a lui Yusho se numeşte Mazda MX-5 Senshu Roadster, oferită în standard cu un hardtop retractabil, interior sport şi suspensie sport Bilstein. Numele Senshu a fost ales de 49% din cei 9.600 de utilizatori Facebook din Japonia care au sunat la un post de radio local pentru a decide numele acestei versiuni. Versiunea Senshu a lui MX-5 costă cu 1.280 de euro în plus faţă de versiunea 2.0 MZR SportLine a roadsterului nipon.
Via | Autoblog
mazda nu e masina prea buna e un pic ciudata ar trebui inlocuita sau sa nu o mai fabrice