Mercedes-Benz G-Klasse facelift, primele imagini şi informaţii oficiale
Mercedes i-a aplicat lui G-Klasse un facelift tehnic, concentrat pe motorizări şi pe interior. Pentru a-şi păstra clientela, offroader-ul german şi-a păstrat aspectul exterior.
Mercedes-Benz a actualizat din nou iconicul G-Klasse. Facelift-ul va fi prezentat la Salonul Auto de la Beijing şi include un interior nou, motoare actualizate şi interfaţa Command Online. Consola centrală, bordul şi ceasurile de bord au fost redesenate complet, integrând acum şi un afişaj color. Sistemul de infortainment Command Online al celor de la Mercedes-Benz a fost integrat la bordul lui G-Klasse, iar clienţii pot comanda sisteme precum asistenţă la unghiul mort, senzori de parcare şi cruise control adaptiv.
G-Klasse AMG este oferit acum în două versiuni – G 63 AMG şi G 65 AMG. Iterarea de top dezvoltă 612 CP, are un consum mediu de 17 litri la sută şi întăreşte titlul de "cel mai puternic model din segment". Această versiune dezvoltă un cuplu motor maxim de 1.000 Nm, atins între 2.300 şi 4.300 rotaţii pe minut. Între timp, cel mai economic G-Klasse, G 350 BlueTEC, dezvoltă 211 CP şi are un consum mediu de 11.2 litri la sută. Acesta este şi singurul diesel oferit alături de G-Klasse, celelalte motorizări din gamă fiind două unităţi V8, un aspirat de 5.461 cmc şi 388 CP şi un V8 biturbo de 5.461 cmc pentru G 63 AMG. Atât versiunea G 350, cât şi versiunea G 500 includ în standard transmisia automată 7 G Tronic Plus a celor de la Mercedes-Benz, aflată la a şasea generaţie.
Cei de la Mercedes-Benz spun că au revizuit complet ESP-ul lui G-Klasse. Totodată, sistemul de siguranţă integrează acum o funcţie pentru stabilizarea unei remorci şi o funcţie HOLD. Clienţilor li se pune la dispoziţie în continuare gama Designo, în cazul în care doresc să îmbunătăţească interiorul offroader-ului german. Singurele modificări operate la exteriorul lui G-Klasse sunt luminile de zi cu LED-uri integrate în bara faţă şi oglinzile laterale schimbate.
Via | Mercedes-Benz
... frumos facelift ... da poate faceliftau si panoul de comanda de la oglinzi si geamuri ... arata asa de aproape 10 ani (si este folosit in aceasta forma in mai toate modelele) Cred ca este interesant sa ai 613CP si sa mergi usurel prin noroaie intr-o competitie off-road :) . . . asta ca sa ii "gadilam" la orgoliu pe cei care vad orice masina peste Logan (sau duster in cazul de fata) ca fiind inutila si prea scumpa.