Maserati plănuieşte un coupe cu motor central şi un model mai mare decât GranTurismo
Maserati plănuieşte să extindă gama sa de modele cu alte două noi propuneri. Una vizează un coupe cu motor central şi alta un GT poziţionat peste GranTurismo, ce va ţinti Bentley.
Dacă Alfa Romeo nu se descurcă foarte bine, Grupul Fiat trebuie să mizeze pe alte nume cu tradiţie pentru a atrage clienţi. Maserati este primul candidat, italienii plănuind o expansiune considerabilă a gamei constructorului de nişă.
Nu cu mult timp în urmă, Tridentul a confirmat lansarea unui SUV, anticipat deja de un concept la Salonul de la Geneva, şi a unui sedan de segment E, rival pentru Seria 5, ce ar putea să se numească Ghibli.
Mai nou, un angajat al italienilor a dezvăluit noi informaţii preţioase despre planurile de viitor ale italienilor. Potrivit acestuia, în gama Maserati vor mai lua naştere alte două noi modele.
Unul va fi un coupe cu motor central, capabil să ofere performanţe de invidiat. Propulsia ar putea fi asigurată de un motor cu opt cilindri, dezvoltat deja de Ferrari, în vreme ce structura va fi de tip monococă şi va fi realizată din fibră de carbon pentru a reduce masa totală.
Maserati are aşteptări mari de la acest model, sperând să vândă între 1500 şi 2000 de exemplare, deşi preţul va fi undeva la 150.000 de euro. Aceste trăsături vor lovi puternic în piaţa unor modele deja consacrate ca Porsche 911 Turbo şi Audi R8.
Cel de-al doilea model se va poziţiona deasupra lui GranTurismo şi va fi un GT de lux, orientat către un produs al unei alte mărci de lux, Bentley. Modelul va păstra arhitectura cu motor frontal şi va miza pe un design complet diferit de cel al lui GranTurismo. Dezvoltarea sa se va face pe platforma lui Quattroporte, de la care ar putea împrumuta şi motoarele.
via autoblog
Tot ce am de spus la stirea asta este ca Maserati este o marca cu un potential foarte mare si vad ca abia acum Marchionne incepe sa miste ceva-ceva in privinta ei. Asta dupa ce multi ani la rand a tinut aceasta marca mai mult "pe tusa" si a stat - si inca mai sta - cu piciorul pe tubul de oxigen al Alfa-Romeo, incercand in acelasi timp sa o deconecteze pe Lancia de la aparate.