BMW se aşteaptă la cea de-a treia creştere consecutivă a vânzărilor
Lansarea lui Seria 4 Coupe, programată pentru 2013, este aşteptată să le aducă celor de la BMW cea de-a treia creştere consecutivă a vânzărilor, anunţă Automotive News.
BMW se aşteaptă ca anul 2013 să le aducă cea de-a treia creştere consecutivă a vânzărilor, anunţă Automotive News. Creşterea previzionată de constructorul german va fi bazată pe debutul lui Seria 4 Coupe, model care înlocuieşte Seria 3 Coupe, bazat pe o versiune modificată a platformei F30. Piaţa din Statele Unite ale Americii va fi cel mai mare cumpărător al noului Seria 4, urmată de Germania şi Regatul Unit. În timp ce ultima generaţie a lui Seria 3 Coupe, cu numele de cod E92, a reprezentat aproximativ 10% din vânzările totale ale modelului, noul Seria 4 Coupe va avea ”preţuri competitive” şi este aşteptat să atragă şi mai mulţi clienţi.
Versiunea de serie a lui BMW Seria 4 Coupe este aşteptată să debuteze pe piaţă la jumătatea anului 2013, urmată de versiunea decapotabilă în toamna anului respectiv. Debutul public al lui BMW Seria 4 Coupe Concept va avea loc în ianuarie, la Salonul Auto de la Detroit. În raportul cu actualul Seria 3 Coupe, noul Seria 4 va fi mai lung, mai lat şi mai scund. Şasiul său este mai mare decât cel al modelului pe care îl înlocuieşte. Cei de la BMW spun că aceste modificări îi conferă mai mult spaţiu interior şi o configuraţie mai avantajoasă.
BMW nu a publicat informaţii privind motorizările lui Seria 4, dar ne aşteptăm ca o parte dintre acestea să fie preluate din gama Seria 3. Anumite versiuni ale lui Seria 4 Coupe vor primi şi sistemul de tracţiune integrală xDrive ca dotare opţională. BMW a ales să-şi redenumească modelele pentru a reveni la tradiţia încheiată în 1996, odată cu dispariţia Seriei 8. Între timp, cei de la Mercedes-Benz au trecut la o strategie diferită, fiecare versiune coupe şi cabriolet având un nume bazat pe berlina în baza căreia a fost construită.
Via AutomotiveNews (înreg.)
BMW mi se pare a fi un paradox fericit al vremurilor actuale: de regula, vinde foarte mult cantitativ, in consonanta cu "spiritul" mercantilist atotsuveran, dar esential este ca nu-i lipseste......calitatea de ansamblu !!! Insa referitor la ceilalti mari producatori nu pot emite acelasi principiu (decat in mod partial in privinta lui Daimler si GM).