Noul Volkswagen Golf 8: prima ipoteză estetică anunță un design asemănător
Noul Volkswagen Golf 8 pare să fie singurul model capabil să scoată actualul Grup VAG din impas. Debutul său ste așteptat în 2016, iar designul său nu va fi o revoluție estetică.
Scandalul Dieselgate ridică mari semne de întrebare și cere soluții. Tot mai multe voci caută rezolvarea problemei prin lansarea unor noi modele, cu emisii cinstite. Primul pe lista tuturor este noul Volkswagen Golf, așteptat să debuteze oficial la sfârșitul anului viitor.
Dată fiind situația actuală, noul VW Golf 8 ar putea sosi chiar mai devreme, pentru a salva onoarea Grupului. O serie de informații preliminare susțin că noul model va fi de fapt un facelift al actualului Golf 7 și nu neapărat o generație complet nouă.
Dezvoltat pe acceași platformă MQB, Golf 8 nu va avea dimensiuni noi, proporțiile fiind aceleași, doar designul fiind așteptat să devină ceva mai angular. Ipotezele estetice au început deja să iasă la lumină, iar cea mai nouă vine de la jurnaliștii publicației Motor1, care au încercat să își închipuie cum va arăta noul Golf 8.
Modelul german va fi, totodată, și cel mai tehnologizat Golf produs vreodată, urmând să beneficieze de o mulțime de sisteme de asistență, de o simplificare a planșei centrale, de afișaj tactil nou și de instrumente de bord digitale. Cel mai probabil, noul Golf va oferi în lista de opționale celebrul Virtual Cockpit de 12.3 inch, regăsit deja și pe Passat, dar și pe mai toate modelele noi din gama Audi (TT, A4 și Q7). Nu va lipsi nici recunoașterea gesturilor, o găselniță tehnologică pe care am văzut-o deja pe Seria 7 și pe care o așteptăm și pe viitorul Audi A8.
În ceea ce privește gama de motorizări, germanii vor avea grijă să le ofere clienților aceleași agregate diesel și benzină, dar cu emisii mult mai reduse. Își va face loc în gama lui Golf și motorul cu trei cilindri, de numai un litru, folosit deja de Audi A1.
Volkswagen va lansa și o versiune hibridă, cu o arhitectură complet nouă. Ea va dispune de un motor pe benzină, cu numai trei cilindri, de un litru, asistat de un turbocompresor electric și un alt motor electric. Ansamblul, completat și de o baterie litiu-ion, va putea oferi un consum de numai 4.7 litri/100 de kilometri. Bateria va livra energie și pentru turbocompresorul electric, ceea ce înseamnă că motorul nu va fi solicitat atât de mult.
via motor1
deci generatia asta va fi 7,5 sau 7,8 ? brrrr recunosc ca sant rau cu ei din cauza scandalului cu emisiile