Lexus nu va primi motoare diesel BMW
În ciuda parteneriatului încheiat de Toyota cu BMW pentru furnizarea motoarelor diesel de 1.6 şi 2.0 litri, rivalii de la Lexus nu vor beneficia de agregatele germanilor.
La începutul acestei luni, BMW şi Toyota au oficializat parteneriatul lor pe termen lung. Constructorul german punea la dispoziţia japonezilor motoarele sale diesel de 1.6 şi 2.0 litri, în timp ce niponii ofereau acces la tehnologia lor hibridă, una dintre cele mai avansate la nivel mondial.
Semnarea parteneriatului a ridicat însă şi numeroase semne de întrebare privind o eventuală colaborare între BMW şi Lexus, rivali în segmentul premium. Oficialii celor două mari grupuri auto au lămurit astăzi situaţia. Lexus nu va primi motoarele BMW.
O declară însuşi Etienne Plas, directorul diviziei europene Toyota: "Înţelegerea cu BMW nu include şi furnizarea motoarelor germane către subsidiarul nostru premium, Lexus."
De cealaltă parte, Klaus Draeger, şeful departamentului de dezvoltare BMW, a ţinut şi el să sublinieze că parteneriatul încheiat cu Toyota nu le va oferi rivalilor de la Lexus un avantaj pentru că motoarele nu sunt destinate diviziei de lux.
În plus, având în vedere ecartul enorm avut de BMW în faşa celor de la Lexus în materie de vânzări, este clar că japonezii nu reprezintă un rival de talia Audi şi Mercedes pe Bătrânul Continent. În primele 11 luni ale anului, BMW a vândut în Uniunea Europeană 569.000 de maşini în Uniunea Europeană, în timp ce Lexus a livrat doar 23.000.
via | carscoop
-
Eu2, luni, 19.12.2011 12:38alt indoctrinat..
Nu..dupa lexus apar ghiocei si japonezi fericiti.
-
george, luni, 19.12.2011 13:02INTELEG INDOCTRINAREA. NU INTELEG PROSTIA CRASA...
@ Lexmark Lexus are deja si motoare sub 2000 cmc si motoare diesel in gama: -CT-ul are un benzinar de 1.8 (ce-i drept, e hibrid) -IS 200d si 220d au motor diesel. Iar respectivul motor are 2200 cmc, deci nu e foarte departe de 2000... Iar un motor de 2000 (+/-), Lexus va pune pe o masina nehibrida cel tarziu in 2013...
-
Lexmark, luni, 19.12.2011 14:25@george
Cum se vorbea si in articol piata din Europa nu este reprezentativa pt Lexus iar motorul D-CAT de 2,2 este o optiune pot spune experimentala doar pt Europa,nu ai sa vezi motorizarea asta altundeva. Cat despre 1,8 Atkinson/Hibrid e cu totul si cu totul altceva... Si de curios,Ghitza,tu de unde ai informatii cum ca cel tarziu in 2013 vom vedea motoare de 2 l pe Lexus,mergi si tu pe la vrajitoare? :) INTELIGENTULE!!!
-
george, luni, 19.12.2011 14:46MULTUMESC PENTRU COMPLIMENT! ASEMENEA!
@ Lexmark "Fiindca dupa un posesor de Lexus nu va mirosii niciodata ca dupa un tractorist :) Si nici motoare de 1,6 / 2.0 cmc nu ai sa vezi in graba pe Lexus..." Asta spunea candva unu` dastept tare...Cica "NICI UN POSESOR DE LEXUS"...Daca desteptul ala spunea si ceva despre originea acelui Lexus, poate ca era cel mai destept de pe spatele Pamantului...Fiindca n-a facut-o, a ramas doar un nazist care toarna gugumanii...DUH Cat despre ce va face Lexus in 2013, ai auzit de "downsizing" si cu ce se mananca?
-
dan_grc, luni, 19.12.2011 14:52experimental, da...
@Lexmark Eu nu stiu cine esti "Ghita", 2.2 versiune experimentala?? wow, dar are vreo tehnologie nemaintalnita de este experimentala? omul ti-a spus ca exista motor de 2.2 l diesel pe Lexus, ceea ce tu ai spus ca niciodata ever nu se va vedea pe Lexus asa ceva, plus ca Europa este principala "dizelara" crezi ca Bmw are multe motoare diesel pt USA? Si vezi ca "mama" Toyota nu este in stare sa ofere motoare diesel performante, din alea de "tractoare" si apeleaza la altii. Si inca un lucru...ar vrea Lexus motoare diesel de 3 litri de la Bmw.
-
Calingura, luni, 19.12.2011 14:56
:)))) tari discutiile Mie imi place Lexus. Nu cred ca problema vanzarilor Lexus in Europa o reprezinta neaparat motoarele. Problema e mai complicata: reclama slaba, componente care se ragasesc si pe toyote dar in ce ma priveste grav este lipsa posibilitatii de configurare. Ca la toti japonezii ai 2-3 motoare si poate 2 niveluri de echipare: unul chel si unul cu toate pe el. Pe cand pe un seria 5 sa zicem iti poate lua 3 zile sa te decizi ce audio sa alegi, ce piele, etc. Iar strict la obiect ati mers cu sau macar in IS220? Daca da vi se pare cumva ca are de invatat ceva de la dieselurile de la nemti? Nu prea. Pt ca ala nu e intocmai dcatul pe pe avensis sau de pe rav.
-
stefanboboc, luni, 19.12.2011 17:44
sunt de acord cu Calingura . Sunt posesor de Lexus is 220d si sunt foarte multumit de acest motor ( a se vedea motor ) nu ca de masina in ansamblul ei nu as fi. Motor extraordinar de silentios chiar si la 102000 km si se aude diferit de cel de pe audi sau BMW . Cand mi-am luat masina am testat tot de pe piata , atat diesel cat si benzinar la clasa ei . Nu ma refer la alte clase ca acolo nu ma interesa . Singura problema la el ar fi taxa reprezentand impozitul auto care e aproape 900 lei , dar aceasta este un lucru adiacent . Vorbind strict de motorul ei imi place enorm cand simt efectiv ca toti cei 400 nm iti intra de la 2000 rpm si se cupleaza perfect cu transmisia pe spate . Doar daca veti conduce tot ce misca in clasa sa veti putea vorbi de comparatii . Cat despre motoare concurente , ar trebui sa va stbiliti ca etalon motoare de generatie 2006-2007 si nu cele de pe modelele diesel euro 5 din 2011. Doar asa s-ar putea face comparatia . Daca nu , comparam mere cu pere si nu isi au rost discutiile .
-
ciurik, luni, 19.12.2011 18:13Fain!
Imi place de cel care zice ca iti ia 3 zile sa te decizi ce sa-ti pui pe al tau bmw, se vede ca nu ti-ai putea cumpara vreodata! cand vinzi 500000 de masini doar in europa, crede-ma ca nu ai cum sa le faci pe toate pe comanda! Exista pachete de echipare predefinite la toti constructorii de masa, asta ca sa nu mai zic de romani care nu stiu ce-i ala un bmw nou :)
-
Calingura, luni, 19.12.2011 19:31pentru ciurik
De ce au unii pornirea de a scrie fara sa citeasca si/sau gandeasca? Fraza ta e plina de ineptii de la un cap la altul si dupa logica e doar impresia ta ca ma contrazici. O sa aleg cateva parti in mod aleatoriu. 1. De ex Audi nu are in configurator (pt ca la salon ai stabilit ca nu am ce sa caut) niciun nivel de echipare. E cel din fabrica. La el poti adauga pachete si/sau tone de optiuni. Lucru care este pozitiv. Eu laudam asta dar aparent ti-a scapat. 2. Ai idee ce se intampla de cand dai comanda pana cand primesti masina si de ce dureazaa 6 luni pana iti vine Dusterul in Franta (sau in general 2-3 luni pana iti vine masina?). Din momentul in care intri tu la BMW si dai 100k ca un boier masina aia incepe sa ia nastere. In afara de elementele de baza ea este practic integral pe comanda. 3. Care e problema cu romanii care nu stiu ce e un BMW nou? Ce legatura are cu subiectul? Cum a ajuns discutia la ce importanti sunt unii sau la lupta dintre germane si japoneze? Cum a spus si StefanBoboc: nu dam cu parul, nu injuram concurenta dar hai sa ne suim in 2-3 masini si apoi sa venim aici sa ne razboim in declaratii de parca mi se taie procent din salariu sau mi se acorda daca iese mai bine sau mai rau marca preferata.
-
john_range, luni, 19.12.2011 20:11740 D
Ar vrea lexus sa primeasca motoare mari diesel pt gama LS de exemplu dar nu-s prosti nemti,,,hai sa fim seriosi!Iar astia care zic ca nu mirosi dupa lexus ca dupa un tractorist......v-ati dori voi sa aveti in realitate un seria 5 nou diesel....Recunosc ca si mie imi place foarte mult Lexus seriile LS dar hai sa fim seriosi ca numai visati voi la unul din ala.
-
AndreiRN, luni, 19.12.2011 22:56Calitatea
Calitatea BMW este mult inferioara celei Lexus. Motoarele BMW sunt motoare de scurta folosinta care aburesc pe cei tineri si putin cunoscatori in domeniul auto. Lexus face masini de care proprietarul sa se bucure ani multi.
-
ada, marţi, 20.12.2011 01:21dede
seria 7 tot respectu dar il vedem la orice pompa ,de la vanzatoru de tigari ,si pana la patroni ,dar un ls600h trebuie sa ai fata de el este altceva ,deaia nu multi nu il aleg ,chiar daca ar putea sa il cumpere
-
BMW, marţi, 20.12.2011 04:32@prieteni
Asta ca si cum ai pune lupul paznic la oi. lexus e toyota si bmw le da motoare celor de la TOYOTA mult mai bune celor si lexus nu le va primi ,da ??? : )))))) Eu cred ca Lexus nu vrea sa se injoseasca in fata celor de la BMW dar motoarele de la LEXUS vor fi motoare de BMW va asigur.
-
edi80, marţi, 20.12.2011 11:48mda
cred k lexus nu vrea sa isi transforme bijuteriile in tractoare!! imi pare rau de toyota k face asta sincer..fiabilitatea motoarelor diesel de la toyota era destul de buna nu stiu de ce a facut acest parteneriat..poate mai mult de imagine..cine stie!! cert este ca daca pornesti un rav si un seria 5 diesel o sa vezi marea diferenta!!! in rest...poate asa si bmw o sa reuseasca sa aiba hibride cu un consum decent nu ca tentetiva aia de x6 si x5 cu un consum de 15%!!
-
dan_grc, marţi, 20.12.2011 13:01
Iar incepeti cu modele "exclusive", in acest caz Lexus? Daca ei au vandut 23 de mii in 2011 este pt ca asa au vrut ei nu? Nu pt ca au oferta f saraca la motorizari... @edi80 Si mie imi pare rau de colaborarea asta, sincer, pt ca in afara de ceva bani nu au ce sa ia de la Toyota
-
john_range, marţi, 20.12.2011 13:20Unii habarnisti
Sunteti unii aici ca vorbiti aiuria ca habar nu aveti ce ziceti...Eu va asigur ca lexus si-ar fi dorit sa primeasca motoare de la BMW si mai mari si mai mici dar mai greu....Ce tot vorbiti aici de tractoare si mai stiu eu ce ca si cum BMW sunt tractoare ca au motoare diesel?asta vreti sa ziceti?l.Voi ati ramas inapoiati rau care ziceti asta Ca si cum Bmw face celeasi motoare diesel pe care l-ea facut inainte de 85. mai fiabil si silentios motor diesel nu are nimeni in afara de bmw asta sunt sigur
-
edi80, marţi, 20.12.2011 13:45corect
bmw are cele mai silentioase motoare diesel!! la tractoare poate!!
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
Fiindca dupa un posesor de Lexus nu va mirosii niciodata ca dupa un tractorist :) Si nici motoare de 1,6 / 2.0 cmc nu ai sa vezi in graba pe Lexus...