Hyundai va finaliza în august centrul său de teste de la Nurburgring
Hyundai a prezentat primele imagini prelucrate digital ale centrului său de test de la Nurburgring. Acesta va fi finalizat în august şi a costat 5.5 milioane de euro.
Hyundai va deschide în august centrul său de teste de la Nurburgring. Facilitatea a costat 5.5 milioane de euro, are o suprafaţă de 3.622 metri pătraţi şi integrează ateliere, spaţii de birouri şi o zonă VIP, totul într-o clădire cu faţadă din sticlă şi metal. Producătorul din Coreea de Sud mai are un centru de dezvoltare în Germania, la Ruesselsheim, dar noul centru are un scop mai precis, de a testa viitoarele modele ale constructorului asiatic pe cel mai dur circuit din lume. Noul centru de testare vine la zece ani de la lansarea centrului din Ruesselsheim, unde Hyundai îşi testează motorizările şi face evaluarea finală şi ultimele reglaje ale prototipurilor înainte de a le da undă verde pentru producţie.
Ambele facilităţi Hyundai din Germania vor trimite specialişti pe circuitul de la Nurburgring, ceea ce le va mări numărul maxim de vehicule pe care le vor putea testa într-un an. Cei de la Hyundai se mândresc cu o procedură de testare care urmăreşte durabilitatea unui vehicul, despre care spun că simulează un rulaj de până la 180.000 kilometri în doar câteva săptămâni, această procedură oferind informaţii valoroase pentru toţi inginerii implicaţi în testarea şi dezvoltarea modelelor şi tehnologiilor noi.
Hyundai a anunţat deja numărul de modele noi pe care le va testa la Nurburgring în 2013. Coreenii vor finaliza testele de durabilitate accelerată pentru 11 vehicule, urmând să evalueze direcţia, suspensia, manevrabilitatea şi comportamentul rutier, în vederea reglării acestor elemente pentru a le "acorda" gusturilor europene. Reprezentanţii constructorului din Coreea de Sud nu au discutat despre riscurile la care s-au suspus atunci când au decis să investească într-un circuit care are o situaţie financiară nefericită, complexul Nurburgring fiind oferit spre vânzare. Noul complex ar putea să îi ajute pe cei de la Hyundai să dezvolte versiuni sportive ale modelelor din gamă, cu toate reprezentanţii mărcii nu au discutat încă despre această posibilitate.
Via Hyundai
Au viziune coreenii. In 20-25 de ani s-au dezvoltat cat japonezii in 50 in ceea ce priveste domeniul auto (in alte domenii gen electronice/constructia de nave sunt pe primul loc de ani buni). Reteta lor de succes ar trebui invatata si de producatori gen Peugeot & Citroen sau Opel care in loc sa se dezvolte merg in regres din an in an. De curand chiar citeam ca a doua masina in topul Auto Bild al fiabilitatii, all time din ce au testat pana acum e o coreeana si asta spune mult in conditiile in care Kia/Hyundai ofera cam aceleasi dotari cu producatorii europeni de volum, insa la preturi cu 5-10% mai mici (e adevarat ca pe vremuri erau diferente si de 50-60% insa aia era vremea cand coreeni erau low-cost)