Hyundai detroneaza marcile germane premium in topul calitatii
Constructorul sud-coreean Hyundai s-a clasat pe primul loc al clasamentrului realizat de Auto Bild în ceea ce privește calitatea, fiabilitatea și satisfacția clienților.
În urma unei analize detaliate realizată de publicaţia Auto Bild la nivel de fiabiliate, calitate şi satisfacţia clientului constructorul sud-coreean Hyundai a reuşit să se situeze în vârful listei realizate de germani, devansând astfel producători precum BMW, Audi sau Mercedes.
Evaluarea realizată de publicaţia germană are la bază şapte criterii prevăzute cu valoare egală în punctajul total. Aceasta include părerile a peste 9.000 de posesori auto despre garanţia oferită de producător, despre rechemările în service şi despre raportul TUV (Technische Überwachung Verein). Acesta din urmă oferă date despre inspecţiile a peste 7.5 milioane de automobile. Raportul de Calitate Auto Bild 2010 nu este primul titlu pe care Hyundai îl primeşte. Hyundai i30 a ocupat locul întâi în raportul de satisfacţie a clientului englez şi a fost numit cel mai fiabil model de clasă medie de către publicul ghidului Which?
"Este o onoare să primim acest titlu de excepţie, mai ales pe o piaţă atât de competitivă precum Germania. Hyundai a triumfat încă o dată asupra mărcilor considerate etalon în general de către clienţi. Calitatea rămâne prioritatea Hyundai. Sub sloganul "Adevărata Calitate Contează" (True Quality Matters) am abordat de fapt o direcţie strategică orientată către obţinerea supremaţiei la capitolul satisfacţia clientului. Ne propunem atingerea acestui obiectiv cel târziu în anul 2015. Programe inovative dedicate clientului Hyundai, precum "Five Year Triple Care" aduc în avantaj clientul mărcii noastre, iar promisiunea Hyundai este aceea de a ne menţine constant în topul pieţei auto", a declarat Allan Rushforth, vicepreşedinte Hyundai Motor Europe.
-
Victor, sâmbătă, 14.08.2010 13:36
Hyundai a devenit principalul rival ...
-
serd, sâmbătă, 14.08.2010 16:01bravo lor
Problema e ca intotdeauna un client de Hyundai ,de Dacia ,de KIA sau oricare model low-cost nu va fi la fel de exigent ca cel de model premium,de aici si indicele de satisfacere mai mare
-
gica, sâmbătă, 14.08.2010 16:51
exigenta trece prin nivelul financiar. Am 9.000Eu si am exigente de 9.000Eu. Am milioane in cont am pretentii de milioane. Dar eu as pune prolema invers. Cei care au bani (deci exigente ridicate) nu li se satisfac cerintele de catre produsele care tocmai asta ar trebui sa faca: sa ii satisfaca pe deplin. So, problema e ca nume mari si tari se scufunda pentru ca sunt deficitare la capitolul calitate. Iar restul, no-name-uri ajung sa multumeasca la preturi rezonabil (succesul dacia in germania iti spune ceva?)
-
Esan, sâmbătă, 14.08.2010 18:53
Acum ajungem sa punem la indoiala calitatea materialelor folosite de Mercedes sau BMW? Vorbim de hyundai aici, dacia asiaticilor! Haideti sa va spun ceva, eu ca om asa... cat traiesc, o singura viata...ca toata lumea, vreau tot ce e mai bun pentru confortul si siguranta mea, vreau sa ma simt mandru ca am un BMW, ca am realizat ceva... totusi in viata asta, o fi si hyundai calitate...(desi nu inteleg unde?) dar sa ai un model cat de cat exclusivist, e o satisfactie, ceea ce o masina coreeana nu o sa-ti ofere vreodata. Anuntati-ma de ofertele hyundai cand o sa faca si ei masini adevarate! O zi cat mai placuta, va salut!
-
bmw=cocalari in tara asta, duminică, 15.08.2010 15:25@esan
bmw sigur e masina exclusivista in tara asta;) is mai multe decat daciile:))) P.S. uita-te in DEX si vezi ce inseamna cuvantu "exclusivism" inainte de al folosi...sofer de BMW...logic
-
ian, duminică, 15.08.2010 21:56
....cainele cu cat e mai jigarit cu atat ridica mai sus coada si se crede rasa nobila nu mananca orice ...carnatii i se par pt. ....maidanezi ca doar o viata are...de ce sa nu manance mancaruri alese de preferinta cele la care li se face reklama...,,special pt.....PUFI....,,mdah...specific romanesc....
-
geo, duminică, 15.08.2010 22:04ADEVARUL DOARE
cam putine comentarii , unde sant fanaticii marcilor germane, ADEVARUL DOARE!!!!!!!!!!!!!1
-
gica, duminică, 15.08.2010 23:11@esan
prin anii 90 nici dracu nu auzise de coreene. Vedeam reclamele palide la Hyundai si ma intrebam cine mai sunt astia. Numai un vecin mai curajos isi luase o Lantra. Apoi tot in perioada asta Skoda incerca piata britanica. Evident erau luati in ras. Acuma nu se mai pot opri sa nu laude marca. Deci, istetule de esan, niciodata sa nu spui niciodata. Inca esti la varsta (mintala) cand mananci tot ce zboara. BMW, merc, audi nu sunt exclusiviste. Bugatti da, dar marcile premium germane numai sunt demult o referinta absoluta in materie de sport si/sau calitate. PS. mai asteapta sa mai cresti, sa inveti a invata despre lume si sa ne anunti TU pe noi cand ai ajuns sa gandesti. Apoi, probabil vom mai vorbi. Acum fuguta la nanitza ca numai primesti maine bomboane.
-
asd, luni, 16.08.2010 09:57sa fim seriosi
Zice *gica**marcile premium germane numai sunt demult o referinta absoluta in materie de sport si/sau calitate* Te inseli si sunt sigur pe ceea ce spun. Cand apare o masina X indiferent, marea majoritate sunt raportate la un rival german care...nu intamplator e punctul de regerinta in clasa respectiva. Si da referinta e BMW, Mercedes, Audi.... Hyundai cum zice si altcineva mai sus e mai bine apreciata pt ca cumparatorul de hyundai nu are de departe aceleasi asteptari, exigente ca cel de mercedes, bmw. Asta e toata povestea. Ia oricare model de la Hyunday si compara-l cu oricare de la BMW, Ford, Mercedes, Audi, in orice privinta vrei si vezi daca iese cu ceva invingator. Singurul lucru e pretul mai scazut. Numai bine
-
george, luni, 16.08.2010 10:01SURVEY DE TIP JD POWER
In primul rand, studiul se bazeaza pe cateva aspecte subiective care pot influenta substantial rezultatele. In al doilea rand, spre deosebire de aproape toate celelalte marci germane, coreenii se bazeaza pe o logistica de productie extrem de simpla care este un avantaj considerabil. In al treilea rand, e important sa devii #1 dar este greu sa ramai #1...Tot din zona aia geografica am avut un #1 la calitate care...s-a cam dus...
-
gica, luni, 16.08.2010 10:28@asd
citeste putin istoria auto si vezi ce a insemnat Merc, BMW acum 20 de ani. Imi sustin parerea ca aceste marci numai sunt referinta ABSOLUTA. Citeste bine! Referinta ABSOLUTA! Raportarea la aceste marci este inevitabila dintr-un alt motiv; IMAGINE+tehnologie+lux + VANZARI. Nici o marca premium nu combina atat de eficient cele 4 aspecte. RR are imagine+tehnologie+lux dar n-are vanzari, Bentley la fel. Porsche la fel. Este la mintea cocosului ca referinta sa fie facuta la ceva ce sta bine la toate aspectele in egala masura. Toata povestea, draga asd, e ca cei ce au Hyundai sunt mai satisfacuti decat cei ce au Merc.bmw/audi. Nu esti singurul care nu vede padura din cauza copacilor si ignora problema pe care am expus-o mai sus: marcile premiu scad usor usor iar modele de masa sunt din ce in ce mai "satisfacatoare" Modul tau de a gandi domnu' asd este tipic "omului superior". Saracii nu au pretentii (se multumesc cu putin se balacesc in noroi) si asta este motivul pentru care parerea lor poate fi ignorata. Singurii care conteaza sunt cei ce au milioane. Gresesti profund. Dar na, romanu e roman.... bafta
-
asd, luni, 16.08.2010 11:03@gica
Nu am vrut sa ofensez pe nimeni. Am avut ma multe masini pana acum printra care si *low cost* dar am ajuns la bmw am trecut si pe la vw si pe la ford, etc Ce spui tu e o poveste faina ce se lasa cu *lacrimi* si are final *fericit* *romanu e roman* de parca m-ai cunoaste sau parca toti romanii am fi la fel in gandire. Ma rog. Daca nu sunt masinile germanie de referinta atunci cum de in mai toate testele, sau emisiunile sau ce vrei tu se spune...rival pentru porsche XX, rival pentru m3, m5, pentru S Classe. De ce nu zic si ei pentru Hyundai???. Nu sustin ca mrcile nemtesti is cele mai ...si singurele capabile....e absurd. La fel ca si comparatia intre Audi, Mercedes, BMW si Hyundai. Exact cum zice si @george *SURVEY DE TIP JD POWER*. Si punct. Povesti se pot scrie o gramada, care mai decare mai impresionanta. De povesti nu is impresionat. Tu vrei sa zici ca ma urc in Hyundai xx si o sa fiu impresionat de calitate si ma urc in BMW xx si o sa fiu dezamagit? Poate de diferenta de bani si normal in BMW daca gasesc ceva mic incovenient nu imi convine, la masinile astea oamenii in general cauta defecte, pe cand la hyundai daca vad luminitele in bord cu albastru si mai stiu eu ce, 3 butoane colorate mai divers sau buton de ESP, TC...sunt exraordinar de incantat. M-am intins prea mult la vorba. Oricum nu am dreptate...pentru ca nu e vorba de adevar ci pur si simplu a cui parere iese mai in evidenta. :) Numai bine ..si n hyundai si in Mercedes.
-
VSZ, luni, 16.08.2010 14:41:)
@serd: ba tzarane vezi unde incadrezi dacia ca nu se compara nici cu Hyunday si nici cu kia, acuma hyundai se compara cu bmw si ala cu cercurile, vezi ce scoti pe gura. @Esan: se vede ca esti manelist cu un bmw pt care nu existe nimic altceva. mai deschide ochii si vezi si tu ce-i in jurul tau, ai auzit si de raport pret/calitate? din cauza ta si a celor ca tine sant atatea accidente pe primu loc is daciile si pe al doilea voi cu mbw-urile. @geo: ai perfecta dreptate. @asd: cam greseti prietene, nu doar pretu conteaza, unii accepta realitatea, altii nu, la unii ii ciuda ca vine un galbejit si-i ia locu si nu poate sa accepte ideea, da dragilor mei gipsy asa este, o sa vina galbejiti si o sa ne taie in tot ce se poate, cine nu face fatza asta e. oricum sunt binevenite si noile modele ca doar se stie ca acolo unde este concurenta exista o gramada de avantaje. cei care nu cunosc alte masini sau nu vor nici in ruptu capului, pt ei doar audi, si bmw si ala 2 de v. asta e. tipic pentru o tzara de gipsy
-
asd, luni, 16.08.2010 15:10vesnica frustrare impotriva BMW-ului
nu o sa terminati voi astia FARA BMW cu frustrarile voastre niciodata. Coreeni nu au cum sa scoata performanta sau calitate ca si nemtii in prezent. Va tot mananca sa dati in germane, mai precis BMW. Cu ce va alegeti daca ar pica BMW-ul jos? ce ati castiga voi? Lasa, continuati cu masnile galbejitilor....eu sunt foarte multumit de cele germane si nu ma deranjeaza deloc sa trec printre masini galbejite pe strada, nu stau sa ma uit la ele cu frustrare. @vsz ai impresia ca raprotul tau pret calitate da jos bmw???? ai impresia ca se compara la calitate hyundai cu un bmw? si la calitatea materialelor cat si la calitatea asamblarii.
-
PLR, luni, 16.08.2010 15:23sondaj cretin
E ridicol sa spui ca un Hyundai este mai calitativ decat un Mercedes. Topul este realizat dupa niste reguli cretine, sunt curios ce parere are un posesor de Mercedes ML nemultumit de masina lui, atunci cand se urca intr-un Santa Fe. Sau viceversa. Cel mai corect este un versus direct. Puneti cele doua masini una langa alta si vedeti care vi se pare mai calitativa. Daca incepem cu rapoarte pret/calitate, atunci cati oameni atatea pareri.
-
Alex, luni, 16.08.2010 15:24mda
In afara de Trabant , TOATE marcile germane sunt de kk comunist. Da , sunt cam inversunat impotriva lor , firmele respective pacalesc destula lume cu preturile lor mari platite pe nimic.. Oricum , am avut citeva masini germane. NU mi-as cumpara NICIODATA o masina germana ! (nemteasca , ca sa inteleaga si.......)
-
R, luni, 16.08.2010 16:07Pentru toti partinitorii ORBI
"Aceasta include părerile a peste 9.000 de posesori auto despre garanţia oferită de producător, despre rechemările în service şi despre raportul TUV (Technische Überwachung Verein)" Ati uitat sa retineti partea cu rechemerile in service si rapoartul TUV, care nu mai tin de satisfactia clientului. Romanul tot roman.
-
AndreiRN, luni, 16.08.2010 17:43Evolutie
Cand profesorul imbatraneste elevul il depaseste in toate. Cam asta e o evolutie normal a vieti in multe domenii. Hynday face masini deosebite. BMW si Audi mai au de invatat la capitolul fiabilitate.
-
Qwerty, luni, 16.08.2010 17:59:))
Hynday ? :)) nu te intreb daca stii vreun model de hynday din asta, ca dai cu goagal repede, dar sunt sigur ca nu stii. Dar ce conteaza, oricine poate sa isi dea cu parerea despre orice, de unde si rezultatele acestui sondaj.
-
Esan, luni, 16.08.2010 18:45
Cu oameni cu o asemenea gandire unde sa progresam ca stat? E firesc, sa fiu atacat aici, ca am lovit un punct sensibil, daca strigam tare ca Dacia e cea mai buna din lume, primeam numai voturi pozitive, dar unii caracterizeaza omul dupa masina pe care o conduce. App Gica, am si Dacie 1310 L din 1997 si o conduc cu mandrie, ca este tot una din masinile pe care mi le-am permis de noi si nu le-am achizitionat prin credit/rate. Sa-ti dea Dumnezeu si tie BMW/Mercedes/Audi, ca eu cu siguranta nu-ti vreau raul, dar de aici si pana sa ma ataci ca sunt detinator BMW, e cale lunga. Sunt acre merele alea Guru-Gica? Daca o sa-mi mai achizitionez o masina, o sa apelez la serviciile tale, ca eu sunt un mic copil, daca nu-mi iau hyundai. Fiecare cu ce-si permite Gica, crede-ma nu-mi permit Hyundai!
-
MG, luni, 16.08.2010 21:07Wow,concurentza loiala?
Salutare, Catzi dintre voi aveti.. Sau atzi avut masini ( ca sa puteti face comparatii?? Da, sant sigur ca H" va ajunge mult Mai sus!! Sant fost propietar de: Dacie si tot ce a insemnat dupa.. De la mazda6 speed, bmw5, s Sotia are in W" routan Eu o japoneza:) Cat despre marele. H o da vedem/ auzi.. Cat de fiabila, digits( shi cum sta la capitolul sigurantza... Anyways, cea Mai buns massing este : pe care Iti poti permite( a nu se uita si de service Degeab' iti tragi o masina ochioasa
-
denon, luni, 16.08.2010 22:04
nu sunt un fan al coreenilor dar trebuie luati in considerare vazand unde au fost odat si unde au ajuns acum. ps:amintitiva discursul sefului VW:Hyundai a invatat sa faca masini,nu ne facem griji de concurenta cu Toyota cate griji ne facem cu Hyundai.si cred ca seful VW e mult mai informat ca fanii nemtoaicelor.in fine:niciodata sa nu spui niciodata!
-
Cosmin, luni, 16.08.2010 22:36Si totusi iubirea
Va spun o experienta personala: in 1994 tata a cumparat, cred, prima masina straina din cartier: Hyundai Excel GLS, modelul pentru SUA. 4 geamuri electrice, aer conditionat, servo, chestii. Se uitau vecinii cu mare piosenie. Masina a mers de atunci incoace si merge si acum. Are 175.000 km, nu a fost la service decat acum pentru niste retusari obligatorii, bucse, pivoti, chestii. In rest, nimic. Motorul pe carburator merge impecabil si acum, rugina inca nu, doar foarte putina pe spate. Tapiseria nedeteriorata, nu troncane bordul, usile, etc. Respect si jos palaria! Asta vis a vis si de cei care s-au nascut la curu vacii si acum s-au vazut direct in BMW alb.
-
...., marţi, 17.08.2010 00:56@cosmin
voi mergeati doar la mare , lka munte si la tara , ia incearca un hyundai dupa 3 ani de bucuresti cu 1000.000 km , las-o frate ca sunt mai cazane decat orice masina europeana (chiar si decat dacia ) @ andreirn - esti dus rau ,termenul fiabilitate este inventat de mercedes ,bmw si audi nicodata nu o sa se apropie macar hyundai de aceste marci @frustrati fara bmw- mai aveti alt scop in viata in afara de a studia posesorii de bmw mai frustratilor ?
-
@ Cosmin, marţi, 17.08.2010 15:59Romanii cu hyundai!
Am Dacie cu 540 000 km in bord, si rulati numai in oras. Deci iti cam dau clasa tie si frustratilor cu coreene. Recunoasteti ca doar masinile alea vi le permiteti si gata, suntem romani, automat suntem saraci. Vreti si voi calitate la bani putini si i-ati gasit pe astia de la hyundai si nu mai conteniti acum cu laudele, cum ca sunt super masini. Asa eram si eu nu-mi permiteam un tricou de la Nike/Adidas si-mi cumparam fake-uri de la turci si ma laudam cum ca materialul folosit in confectionarea fake-urilor, este mai calitativ decat cele originale, pe cand e clar ca nici nu e vb de asa ceva. Sunteti penibili, serios acuma!
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
http://www.thetruthaboutcars.com/hyundai-the-new-honda-in-engine-design-leadership/