Accident spectaculos intre un Ferrari 458 Italia si... un copac
Un exemplar al modelul Ferrari 458 Italia a fost surprins de un locuitor al orașului Maranello la scurt timp după ce a percutat un copac situat pe marginea șoselei. Mașina fusese achiziționată cu doar o zi înainte.
Dacă până acum ne obişnuisem ca modelele produse de Ferrari să aibă probleme la motor şi să se aprindă din senin, de această dată vorbim despre o eroare gravă a şoferului. Un exemplar al modelului 458 Italia a fost filmat de un locuitor al oraşului Maranello la scurt timp după ce supercar-ul italian a făcut cunoştinţă cu un copac. Exemplarul fusese achiziționat cu doar o zi înainte și a fost surprins de camera video a aceluiași locuitor pe strazile orașului italian. Din fericire, şoferul lui 458 Italia nu a fost rănit.
Supercarul italian dispune de unitatea V8 de 4.5 litri capabilă să producă 578 de cai putere la o turaţie de 9.000 rpm şi poate să dezvolte un cuplu motor maxim de 540 Nm la o turaţie de 6.000 rpm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.4 secunde, iar viteza maximă cu care poate rula 458 Italia este de 325 km/h.
Via | GTSpirit
-
Replikate, sâmbătă, 14.08.2010 13:26
TAMPIT!
-
tzenu_bmw, sâmbătă, 14.08.2010 13:35bine ca soferul nu a patit nimik
masina se poate repara (daca nu era asigurata)
-
accident, sâmbătă, 14.08.2010 14:06parca asta e ,,spectaculos,,?!
nu vad aici nici-un spectacol!!!
-
8hz, sâmbătă, 14.08.2010 14:56
Prost sa fii, Ferrari sa ai...
-
ccp, sâmbătă, 14.08.2010 22:08ce onoare pe copacu' ala
ha ha ha se-ndoaie la fel ca orice rabla!!!!
-
scuderia, sâmbătă, 14.08.2010 22:33pacat
pacat ca multi tampiti poseda masini bune
-
Replikate, sâmbătă, 14.08.2010 23:23@ccp
Asta e si ideea, sa se deformeze cat mai mult ca daca nu te omoara forta impactului. Cu cat se deformeaza mai mult cu atat forta impactului se micsoreaza. Normal, se deformeaza pana intr-un anumit punct. Da n-ai cu cine, fizica ne omoara.
-
mowgli, duminică, 15.08.2010 09:20ferrari anti-stupid school
Eu stiam ca acu cativa ani trebuia sa promovezi ceva scoala de pilotaj pentru a fi demn de a cumpara un Ferrari, trebuia sa fie si ei de acord ca tu sa-ti cumperi unul.Ce s-a intamplat cu strategia asta?Era o idee buna. Apropo, modelul asta e urat si.3 tevi de esapament?Parca e un tuning de prost gust.
-
Vortex66, duminică, 15.08.2010 16:19lol
@mowgli: ii cel mai frumos ferrari de pana acum, nu stiu despre ce naiba vorbesti
-
mowgli, duminică, 15.08.2010 21:26@vortex66
Prietene, gusturile nu se discuta.Nu-mi place nici ford focus ;) iar ce-mi place mie nu-ti place tie.Eu cred ca e normal.Tu ce zici?
-
ccp, duminică, 15.08.2010 22:16@replikate
te iei prea in serios amice(s-ar putea sa ai surprize neplacute daca ''ne batem in de-ale fizicii'')...imagineaza-ti ca stiam si eu de ce se deformeaza asa o masina la impact!!!! aoleu m-am prins(ce greu sint de cap) ai ferrari si te-ai simtit ofensat ca ti-am facut masina rabla...ma scuzi!!!
-
mowgli, duminică, 15.08.2010 23:20again
Inca ceva.Cel mai frumos Ferrari? dar de GTO? 512? Testarossa? 355, 348? F40, F50? Eu cand vorbesc de Ferrari vorbesc de Ferrari pe vremea cand faceau masini de performanta, nu de bagare in seama pe bulevard.Pe vremea cand nu orice pustan de 18 ani putea tine pe drum un Ferrari.Ma rog? cui ii pasa de istorie ca doar nu aveau jde mii de cai, suspensii active, diferential la fel, electronica de la naveta Columbia si alte fitze deastea.
-
G., luni, 16.08.2010 08:37@mowgli
"Eu cand vorbesc de Ferrari vorbesc de Ferrari pe vremea cand faceau masini de performanta, nu de bagare in seama pe bulevard" Pai asta e foarte de performanta. Se bate cu Enzo ca timp pe circuit si este cu mult peste 430. Corect, gustul nu se poate discuta. Unora le place altora nu, insa faptul ca e cel mai performant ferrari ( entry level ) scos vreodata este o certitudine. Eu sunt de parere ca avem nevoie de masini pionier care sa revolutioneze solutii noi ce peste ani sa ajunga standard la toate masinile. Daca stai sa te gandesti corect, toate ferrariurile sufera de "fitze tehnologice" fiind tot timpul in avangarda pentru perioada in care au aparut. Normal ca acum ti se par normale frana pe disc suspensii independente injectie electronica etc. dar a fost o vreme cand nu existau si tot masini ca ferrari au incercat sa le dezvolte si probabil ca au fost criticati pentru asta. Progresul uman se face prin impingerea limitelor mereu si mereu si prin probarea unor solutii noi.
-
black_ink, luni, 16.08.2010 10:21Fericire?
vreau sa rectific un pic din articol: "din NEfericire DOBITOCUL de sofer nu a patit nimic!" asta demonstreaza inco odata ca daca ai bani multi asta nu inseamna automat ca esti pilot de supercar. ADN-ul se mosteneste, nu-l poti cumpara!
-
tavione, luni, 16.08.2010 16:51@mowgli
prietene, ne tii noua discursuri despre tuning de prost gust si istoria ferrari, dar esti indeajuns de limitat incat sa nu'ti dai seama ca acele trei tevi de evacuare sunt un omagiu adus lui f40 ;)..... eu zic sa te intorci la tine in comuna si sa'ti vezi de prasit, ca de masini nu prea ai habar.....
-
corleone zice, luni, 16.08.2010 17:20
cu siguranta i-a sarit copacul in fata si nu l-a putut evita....de altfel soferul nu are nici o vina..:)) bafta
-
Octavian, luni, 16.08.2010 19:35
modena si italia sunt dupa mine cele mai frumoase ferrari-uri. Nu ca as zice nu la Enzo, dar este in alta categorie de pret :P.
-
..., marţi, 17.08.2010 01:02contra inuiatilor (el nu ..ferrari , ferrari ...)
vreti nu vreti evacuarea este by VITAN , nu tot ce este italian este o referinta de design cum la fel nu orice omagiu adus are efectul dorit ,nu mai fiti dobitoci fiindca oricarei marci poti sa ii aduci reprosuri fata de anumite elemente
-
kleftis, vineri, 20.08.2010 19:50:-?
pare o inscenare...
Citeste si
-
VIDEO | marţi, 14 august2xVIDEO: Redresare la limită într-un raliu din PoloniaPilotul unui Mitsubishi Lancer Evolution a reuşit să facă un spectacol pe cinste la un raliu din Polonia după ce a redresat maşina dintr-un viraj în care i-a derapat spatele. Citeste tot
-
VIDEO | sâmbătă, 16 iunie2 x VIDEO: Un tur de circuit pe timp de noapte la Le Mans alături de Audi-ul R18 E-TronIată cum se vede circuitul de la Le Mans pe timp de noapte în timpul sesiuni de calificări de la bordul Audi-ului R18 E-Tron. Bonus: un tur de circuit la bordului unui Corvette C6 ZR1. Citeste tot
-
VIDEO | joi, 31 maiVIDEO: Tesla pregăteşte publicul pentru noul Model STesla se pregăteşte să expună în showroom-urile sale noul Model S, expus şi în primăvară la Geneva. Până la debutul pe piaţă, Tesla pregăteşte terenul cu un film care urmăreşte producţia noului Model S. Citeste tot
-
VIDEO | joi, 24 maiVIDEO: Primul teaser pentru conceptul Renault Alpine 110-50Renault a publicat astăzi un teaser video al conceptului Alpine 110-50, aşteptat să fie dezvăluit mâine. Imginile trădează detalii Citeste tot
-
VIDEO | miercuri, 23 mai4xVIDEO: Ferrari 458 Italia se răstoarnă în virajul "Tirbuşon" de la Laguna SecaO întrunire a posesorilor de Ferrari 458 organizată pe circuitul Laguna Seca s-a sfârşit în mod neplăcut pentru un şofer care a abordat cu prea mult curaj celebrul "Tirbuşon" al circuitului din California. Citeste tot
dal in masa ca are bani de altul! o fii unu ca copilul lu Prigoana!