Hamann reinvie povestea 996
Desi a imbatranit, modelul 996 de la Porsche se afla inca in vizorul iubitorilor auto. Insa cum cei de la Hamann iubesc masinile de abia dupa ce le imbraca asa cum le place lor, modelul german a suferit o operatie estetica importanta.
Intr-una din zilele anului 1997, lumea auto se scandaliza. Motivul? Noul 996, care venea sa completeze gama 911 printr-un design mai putin interesant decat pana atunci. Si totusi, modelul de care vorbim s-a dovedit unul dintre cele mai buna produse din seria 911 produse pana in acel moment. Insa imaginea mai putin fericita a ramas. Iar lansarea lui 997 a accentuat marginalizarea lui 996.
Ei bine, pentru ca acest lucru sa nu se intample, casa de design al lui Richard Hamann a hotarat sa ia atitudine. Iar rezultatul, la care s-a ajuns printr-un proces de estetizare care a semanat foarte mult cu cel de estompare a ridurilor, este excelent. Cele mai evidente modificari se regasesc – evident – la exterior, unde 996 a devenit un 997 putin modificat.
Kitul este disponibil pentru Carerra, Turbo, GT2 si GT3 si este compus in mare parte din accesorii originale Porsche, care au fost modificate pentru a face fata imbunatatirilor mecanice. Iar Hamann a operat multe upgrade-uri de acest gen: de la designul portierelor, care acum se deschid pe verticala, pana la un kit disponibil pentru motorizarile Turbo si GT2, care ajuta versiunile modelului german sa ajunga la 620 CP, 780 Nm si la o viteza maxima de 350 Nm.