GENEVA 2015 LIVE: Kadjar, noul crossover compact Renault, a fost vedeta standului francez
Standul Renault a găzduit premiera noului Kadjar, primul crossover compact al francezilor. Vizitatorii s-au bulucit să vadă armata de exemplare Kadjar, desfășurată la stand.
Ca în fiecare an, standul Renault a ocupat o suprafață generoasă chiar la intrarea în Hala 2. Puhoiul de lume care s-a scurs pe lângă brandul din Hexagon s-a lăsat impresionat mai întâi de jocul globurilor colorate care coborau și urcau în tavan. Un joc interesant și ingenios, dar ușor repetitiv, având în vedere că l-am tot văzut la saloanele din ultimii ani. Dincolo de globurile colorate s-a ascuns Kadjar.
Renault Kadjar, noul crossover francez, se prezintă
SUV-ul compact a fost vedeta standului Renault, duzina de exemplare împrăștiate la standul constructorului francez fiind luate cu asalt de sutele de jurnaliști prezenți la salon. SUV-ului îi stă bine în noua culoare Flame Red, care va oferi un impact vizual necesar pentru a ieși în evidență pe străzile din România. În plus, designul este ușor digerabil și poate fi pe placul unei mase mari de clienți. Adică exact ce a vrut Renault.
Printre zecile de lansări de la salon, am reușit să intrăm într-o sală de interviu pusă la dispoziție de Renault jurnaliștilor din România. Gest inspirat, pentru că am reușit să aflăm că în conturarea designului noului Kadjar, centrul de design din România a avut un cuvânt important de spus. De asemenea, directorul de produs a anunțat și o nouă motorizare de 160 de cai putere, pe benzină, orientată către cei care își doresc ceva mai multe resurse.
Despre lansarea pe piață și așteptările constructorului francez nu s-au spus foarte multe. Știm că prețurile vor veni în această primăvară și că noul Kadjar nu privește înspre best-seller-ul și colegul de concern Nissan Qashqai. Dacă japonezul e o opțiune mai mult urbană, Kadjar se vrea a fi ”ceva mai aventuros”
Rnault Clio RS Trophy
Pe lângă monopolul instituit de Kadjar s-a strecurat și versiunea Trophy a actualului Clio RS. Mașina a fost expusă într-o culoare de caroserie albă, puțin neinspirată în marea de culori a SUV-ului compact. Mai mult, expunerea sa într-o zonă destul de aglomerată, fără o iluminare bună, a făcut ca modelul să fie marginalizat. Au fost puțini entuziaști care au căutat să scoată compacta sportivă din conul de umbră.
Hm... oare se apuca si Renault sa faca masini?... :)