GENEVA 2012 LIVE: Volvo V40 încălzește atmosfera între compactele premium
Volvo a prezentat la Geneva rivalul de temut al hatchback-urilor compacte premium. Noul V40 vine cu speranțe mari și cu tehnologii noi pentru suedezi.
După ce acum câțiva ani avea soarta pusă sub semnul întrebării, Volvo renaște frumos. Iar la Salonul de la Geneva am avut ocazia de a vedea unul dintre modelele care are rolul de a duce mai departe povestea frumoasă a brandului suedez.
Volvo V40 a fost botezat mult timp, în perioada fotografiilor spion, V30. Era normal: modelului compact a fost privit ca fratele cu cinci uși a lui C30. Numele final al mașinii suedeze a fost însă V40. Lansat la același salon în care Audi a lansat noul A3, iar Mercedes noul A-Klasse, Volvo are avantajul de a fi privit ca un challenger în această ecuație, iar un eventual succes de piață ar aduce un avans de imagine important pentru Volvo.
Foarte interesante și motorizările noului V40. Pe benzină vorbim de cinci motoare care merg de la 150 CP (T3 1.6) până la o versiune foarte interesantă T5 de 2.5 litri și 254 de cai putere. Iubitorii dieselului se vor putea baza pe trei motoare care urcă pe o plajă de la 115 CP la 177 CP. Acesta din urmă promite 8.3 secunde pentru 0-100 km/h și un consum de doar 4.5 litri/100 km.
-
Mario0406, marţi, 06.03.2012 20:33
Din punct de vedere al designului as spune ca e cel mai echilibrat hatch. Audi A3 e prea minimalist, Mercedes Clasa A poate e putin prea agresiv iar BMW Seria 1 arata... cum arata.
-
chandlerbing, marţi, 06.03.2012 20:40CAMPANIE NATIONALA SEMNATURI- CALMANTE GRATIS(made in China)
Utilizatorii cu grad ridicat, spre maxim, de frustrari sunt rugati ca in zilele de 6, 7 si 8 martie 2012(luna plina) sa se abtina de la comentarii, pe cat de stupide, pe atat de inutile. Recomandata o plimbare in miez de noapte de-a lungul Marelui Zid Chinezesc... On topic - Daca vrem sa comentam noile aparitii din acest segment, macar sa o facem obiectiv. La design exterior: mari plusuri pentru Mercedes Clasa A si Volvo V40, fata de BMW Seria 1 si Audi A3. La interior: Mercedes, BMW si Volvo(la egalitate) iar la urma Audi. Daca am omis ceva, am facut-o intentionat!
-
Calingura, marţi, 06.03.2012 21:01chandlerbing
Foarte tare:))
-
danutz9393, marţi, 06.03.2012 21:16Sa fim obiectivi!
Asa cum spune mai sus chandlerbing! Daca banii sunt proveniti de la chinezi asta nu inseamna ca e marca chinezeasca! Prefer oricand un Volvo V40 ca cel de aici in locul lui Audi A3 care e foarte tern "nou" mai mult cu numele
-
Anonim, marţi, 06.03.2012 22:31
Masina asta striga din toti porii: CHINA! Sa compari strutocamila asta cu A3 este chiar lipsit de sens.
-
suporter, marţi, 06.03.2012 22:38saracul asta de mai sus...
Masina arata foarte bine.Cel putin exteriorul surprinde placut, la interior in nota clasica de la volvo.Imi cam face cu ochiul T5 de 254 CP.bv volvo.
-
unckle, miercuri, 07.03.2012 08:20
@chandlerbing as zice ca, la capitoul interior, ordinea este A>1>3>V40 ... dar asta este parere personala bazata pe hidosenia aia alba din dreptul schimbatorului de viteze ... WTF le-a venit celor de la volvo ?
-
SaabCuantic, miercuri, 07.03.2012 09:08Da, foarte placuta!
@chandlerbling, nici eu nu m-as fi putut exprima mai elocvent ca tine...Iata un model la care n-am identificat nici o hiba, din punctul meu de vedere! Motorizari pe toate gusturile, consum incredibil, forme apetisante, bord semisofisticat, iar calitatea de ansamblu n-a ramas de caruta, dimpotriva! @unckle, tot respectul, eu as vedea "hidosenia" respectiva ca o pata inspirata de culoare :) Oricum, votul nu ti-l pot refuza. Nu stiu cum reusesc suedezii sa prelucreze Diesel-ul, nefiind maestrii mondiali in domeniu, dar cert este ca, atat in cazul lui Volvo, cat si al lui SAAB cu TTiD, le ies niste caracteristici exceptionale in combinatie: putere destul de mare, consum foarte suplu si emisii poluante dintre cele mai minuscule. Nu discut de Seria 1, A3 sau A Klasse, dar, in mod sigur, acest model mi-ar sari imediat in ochi pe strada...adica m-as incumeta si eu la o tura de verificare :) Mai pe scurt: V40 = originalitate pe toate feţele. Cred ca @LauCalin radiaza de fericire. Nu ca n-ar avea de ce... Mi-ar fi placut ca Geely sa oferteze SAAB-ul (fara sa-si lase subsidiara Volvo sa ceara "parts", of...), nu Youngman, dar asta e, mucles :)
-
szili90, miercuri, 07.03.2012 10:10
În primele poze pe care le-am văzut cu acest model spatele, cel puțin, mi se părea oribil, acum că îl văd pe alb, și cu buza de jos vopsită neagră, mi se pare că arată a total altă mașină, și este superbă!! Cum spunea cineva mai sus.. BMW seria 1 arată cum arată, A-class arată și el foarte, foarte bine, Audi A3 nu are absolut nimic nou ( părerea mea ). Dintre toate cu siguranță aș alege Volvoul, preț/calitate mult mai bun, părerea mea, și este 'altceva', nu consacratele bmw/audi/merc. Toate cele bune!
-
Mark, miercuri, 07.03.2012 11:18Excelent
Bravo celor de la Volvo, superba masina in clasa ei. Sa vedem preturile si poate facem vreo miscare in acest sens. Este cea mai frumoasa compacta lansata la Geneva. Motoare pentru toate gusturile, ce poti sa-ti mai doresti. Iarta-l Doamne pe acel anonim, ca nu stie ce vorbeste!
-
teo, miercuri, 07.03.2012 11:27foarte tare!
masina arata intr un mare fel! e o surpriza totala evolutia volvo din ultimii ani, de la xc60, noul s60 care iar e superb pana acum la v40...felicitari!! bine ca avem in sfarsit o alternativa reala premium pentru bmw (manelisti si tigani), audi (care nu a venit cu nimic nou) si mercedes. de abia astept sa ma programez pt un testdrive
-
AndreiRN, miercuri, 07.03.2012 19:21Invazia galbena
Invazia chinezeasca cumpara europa si gandirea romanilor si se vede clar asta. Nu degeaba se zice pe plan international ca romanii sunt curve. Oricum curand com vedea asa frumuseti si cu emblema Saab. Dar de ce nu bravo chinezilor pt investitia facuta ca acuma au cateva zeci de mii de locuri de munca care produc piese si pt Volvo.
-
chandlerbing, joi, 08.03.2012 08:57No comments yet, so post one! :D
Despre Saab ori Volvo sa comentati abia dupa ce ati avut una!!!
-
john, joi, 08.03.2012 13:45cor
strutocamila esti tu bai anonimule nu compari tu audia3 sau bmw seria1 cu noul volvo v40 nemtalai mai are de invatat la ori ce din 2000 pana acum nu au schimbat nimic au aceleasi forme au pus niste leduri si ai sa pacalim prostimea .BRAVO VOLVO.V40 nu este chinezesc, mai nou este fabricat inBelgia la Gent.E100%suedez, chinezi sunt doar cu finantarea ,creiru tot suedez este .VA URMA?
-
SaabCuantic, joi, 08.03.2012 17:19@chandlerbing
Dar nu crezi ca merge sa comentam si dupa am incercat mai multe modele suedeze, fara sa ne si fi cumparat musai unul ? :D Nu de alta, dar eu, unul, dupa ce m-as vedea cu masina tanjita in curte, s-ar putea sa nu-mi mai arda de atata comentat, fiind captat de alta problema: placerea de a conduce intruna obiectul de adorat, pana ii sfaraie pneurile si le iese cordul :)
-
AndreiRN, joi, 08.03.2012 18:44Onestitate
Aiureli cu gramada si asta reflecta nivelul de gandire. Adica nu poti vb de nimica din ce nu ai? Mai gandeste un pic cand faci asa afirmatii. Chiar daca parte din design este suedez masina tot din componente chinezesti este asamblata si nu este mimica rau in asta atata timp cat esti sincer. Unul ipocrit se lauda cu masina "Suedeza" care de fapt nu are nici 10% din ea facut in Suedia. Cat despre visul lui cuantic ......... or sa faca gainile oua mai mari in caroseria de Saab.
-
jkh, duminică, 11.03.2012 04:16cor
mai andrei iati tu nemtesti si lasane pe noi chino suedezele tu nici nu sti ce e ala unVOLVO sau un SAAB nici in visele taleno sa sti. BRAVO VOLVO?VA URMA.VOLVO TOT SUEDEZ RAMANE.
-
Mircea, duminică, 11.03.2012 17:59@AndreiRN
Din cate am reusit eu sa vad prin tari cu un grad de cultura mai ridicat, Volvo sunt cumparate de oameni mai in varsta, cu o anumita experienta de viata si care au condus ceva masini la viata lor. Pustii care abia si-au luat carnet si au mers cu bicicleta pana acum cred ca cele mai bune masini sunt facute de germani. Surprinzator este insa ca am discutat si cu germani care ar da audi, bmw, mercedes pe Volvo. Daca ar fi sa comparam ce au facut chinezii cu gandirea romanului manelist, ar fi o mare greseala. E ca si cum i-ai da unui incult 50.000 de euro sa-si ia masina. Si el stie ca din BMW si Audi se aud manelele cel mai bine, de aia o sa-si ia. Ca nu-l intereseaza pe el siguranta si calitate, ci sunteul :)) De asta sunt romanii considerati asa cum sunt ...
-
Gabi, duminică, 11.03.2012 20:32Unii sunt penibili
Poate cineva sa puna poze cu vreo piesa de Volvo pe care scrie "Made in China" ? Chiar sunt curios pe ce modele de Volvo se gasesc piesele chinezesti amintite de AndreiRN. Pe el nu-l rugam, ca sigur nu a calcat in vreun Volvo si nu a condus vreunul ca sa-si dea cu parerea, deci il putem lasa sa scrie in continuare in necunostinta de cauza si sa-l ignoram :). El se pare ca e doar un frustat care nu-si poate lua un Volvo si tipa tare ca nu sunt masini bune.
-
CLAU$, luni, 12.03.2012 14:07haidi bre, ca e frumoasa!
hehehe, sa moara toti dusmanii volvo!!! ma bucur ca aceasta masina si acest model nu poate fi trecut cu vederea de necunoscatori, caci cunoscatorii nu stiu cum sa puna banii la ciorap ca sa o achizitioneze! adevarul e ca e frumoasa si calitatea e suedeza, poate sa zica cine ce o vrea! nu sunt prosti chinezii, ei cu ajutorul volvo, vor reusi sa vanda si geely in curand pe pietele importante ale lumii. nu o sa gasiti piesa de volvo fabricata in china prea curand, garantat. stati linistiti ca au negociat suedezii. BRAVO VOLVO !!!
-
Fane, luni, 12.03.2012 20:21@AndreiRN
Cum se numeste o persoana care pare neinteresata de Volvo si zice sus si tare ca nu-i place, insa cu toate astea este prima care posteaza la stirile despre Volvo ? IPOCRIT ! Ca sa nu mai zic ca tot el vorbeste de onestitate :) Baiete, pune mana pe dictionar si carte, ca pe Volvo nu prea ai cum sa pui tu prea curand. Nu e o masina pentru tine. Nu te mai uita si citi articole despre Volvo, ca din cate vad nu pricepi nimic. Si daca vrei sa stii de unde vin piesele de pe Volvo, te duci la un dealer Volvo si te uiti, ca se vede clar. Vezi sa nu-ti iei ochelari si sa ai lipite pe lentile etichete cu "Made in China", ca atunci o sa crezi ca totul e facut in China. Asta ca sa nu mai postezi aiurea cu Volvo "Made in China".
-
AndreiRN, luni, 12.03.2012 22:59Hahahahaha ........
Hai sa le raspund pe rand. @jkh - dar tu din ce specie esti? Extraterestru sau iti este rusine de numele dat de parinti? Uite aici Volvo de 2 bani: http://ventura.craigslist.org/search/cto?query=volvo&srchType=T&minAsk=&maxAsk= @Mircea - De 29 de ani sunt prin lumea larga si ce spui tu este foarte adevarat. Sau a fost pt ca Volvo era masina Suedeza cu ceva renume dar era falimentara deoarece costa mai mult sa o fabrice decat o putea vinde si de aceea a ajuns la chinezi. Acuma are o noua sansa si garantat ca 80% din componente sunt Made In China. Dar privind Volvo de 20 de ani am observat ca fiabilitatea nu se poate compara cu reclama facuta de ei. @gabi - suge o acadea si uita-te a poze cu masini. @CLAU$ - De acord cu tine. Este frumoasa si are un interior de calitate si multe jucarii electronice si atractive clientilor. Dar asa este si i-phone sau computerul la care scrii si tot Made in China sunt. @Fane Pe tine te deranjeaza enorm adevarul. Dar ..... nu esti singurul asa ca .... te iert. Uite aici informati": http://www.alibaba.com/countrysearch/CN/original-volvo-parts.html
-
Fane, marţi, 13.03.2012 13:36@AndreiRN
Se pare ca nu ai gasit inca dictionarul. Cauta DEX pe net ca sa vezi cum arata. Eu te-am rugat sa te uiti la un dealer Volvo ce scrie pe componente, nu sa-mi trimiti link cu ce gasesti tu pe net pe site-uri gen alibaba..... Probabil ca de acolo cumperi tu piese pentru jucariile tale. Insa nici nu ma asteptam la tine sa pricepi ceva, de asta te lasam sa aberezi in continuare.
-
AndreiRN, marţi, 13.03.2012 19:44Fuga de realitate.
Fanica daca era povestea cu Pinochio adevarata ........... Hai mergi tu la un magazin auto si cere o piesa de Volvo facuta in Suedia si vezi daca are. Sau merg eu si iti citesc de pe cutia piesei Made in China. De fapt am fost sa iau una pt Dodge Dakota si mi-au dat una chinezeasca si le-am spus ca nu cumpar asa ceva de sa suparat managerul si am plecat la NAPA unde am gasit una Made in USA cu $3 mai mult la pret. Asta nu inseamna ca piesele chinezesti sunt toate proaste.
-
Fane, miercuri, 14.03.2012 11:09@AndreiRN
Mai Andrei, Se pare ca tu nu prea mai pricepi nici limba romana si pentru tine mai bine desenez decat sa-ti explic. Un dealer Volvo are la intrare un panou (albastru) pe care scrie Volvo cu alb. Pentru tine se pare ca site-uri gen Alibaba SNC, Scufita Rosie SA si Pinochiu SRL sunt dealeri Volvo. Nu e adevarat, de la astia poti tu cumpara piese chinezesti care se potrivesc la unele masini, insa nu sunt ORIGINALE. De aia cand te duci sa faci o revizie la dealer te costa dublu fata de alte service-uri de la coltul blocului. Deci dupa ce te duci la un dealer Volvo DIN EUROPA, poti reveni cu pareri despre piesele Volvo. Pana atunci ar fi bine sa-i asculti pe altii care au fost si au vazut. Cam asta e diferenta intre Volvo si altii, ca unii aleg masini de la Gigel SRL si au pretentii sa mearga ca un Volvo si sa fie la fel de fiabile.
-
AndreiRN, miercuri, 14.03.2012 18:30Verifica
Mai Fanica nu stiu cat de fina e limba ta dar daca o oferi o testez si iti voi spune. Ce spun eu e ca Dealeri Volvo nu au alta optiune de a cumpara piese decat Made In China ca doar ei detin aceasta marca si nu sunt fraieri de loc. Si calitatea pieselor chinezesti este superioara ca doar este prima lor marca cu renume la ei in buzunar. Sa mergi tu la dealerul Volvo din romania, daca exista, si sa te uiti la piesele din stockul lor si sa vi sa povestesti. Asta daca esti om onest.
-
Fane, miercuri, 14.03.2012 20:37@AndreiRN
http://www.volvocars.com/ro/footer/pages/dealerinationali.aspx Daca vrei sa te faci de ciocolata in continuare, poti suna la unul din numerele de telefon ale dealerilor din Romania (vezi ca sunt vreo 10 dealeri si poti sa-i incerci pe toti) si sa ceri SPECIAL pentru tine o piesa de Volvo facuta in China, ca ei nu au asa ceva din cate mi-au spus. Dar pentru tine o vor fabrica special, numai ca trebuie sa dai comanda exact de ce vrei. Deci in urma discutiilor te putem declara cu totii un super cunoscator in ale masinilor. Oricum daca esti plecat din Romania dupa cum afirmi, ai facut un mare bine tarii noastre ca i-a crescut nivelul mediu al inteligentei :)) Esti super tare omule, tine-o tot asa. Lumea are nevoie de penibili ca tine, ca sa avem si noi de ce ne mai amuza =))
-
AndreiRN, miercuri, 14.03.2012 21:04Abureala
Daca esti asa de sigur pe tine Fane atunci bate palma si facem un pariu si imi dai numele si adresa reala si cineva te va cauta sa mergeti impreuna la deler sa cereti ceva piese de schimb si sa citesti si tu pe cutie unde sunt facute. Dar banuiala mea este ca nu esti sigur si nici onest si dai si tu cu aburi in public pt ati hrani orgoliul un pic. http://www.caradvice.com.au/51568/volvo-cars-%E2%80%93-made-in-china/ http://www.volvoforums.org.uk/archive/index.php/t-112461.html
-
Fane, joi, 15.03.2012 09:34@AndreiRN
Banuiesc ca ma va cauta unul din prietenii tai de incredere care vinde piese pe site-ul Alibaba. Dar de ce trebuie sa ma duc eu cu cineva ? De ce iti e tie greu sa suni sau sa te duci personal la dealer direct ca sa te convingi ? Sau poate poti pune direct un prieten sa se intereseze pentru tine, daca tu nu gasesti dealerul. Am vazut cateva Volvo si m-am uitat si ce scrie pe componentele lor, altfel nu scriam ca sunt facute in Suedia, Germania, Franta. Deci nu are rost sa pierd timpul pe la dealeri iarasi. Eu nu scriu doar de dragul de a scrie, ca tine. Volvo nu sunt masini pentru tine. Uita-le, ca nu sunt bune pentru tine.
-
AndreiRN, joi, 15.03.2012 17:22Frica de Adevar
La ultima propozitie sunt de acord cu tine. Eu conduc MBZ de 20+ de ani. Ca eu sa merg la un dealer recomandat de tine ar trebui sa fac .... 11000 km ca sa descopar ca pe cutiile de piese scrie Made in China. Eu ti-am oferit oportunitatea de a deveni o persoana sincera dar ....... incep sa banuiesc ca esti unul din speculanti auto din romania si plin de abureala. Iti este teama de adevar.
-
Fane, joi, 15.03.2012 20:01Adevar
Adevar e ceea ce vad, nu ce trimiti tu. Si cand eu ma duc la dealer si vad ca pe piese nu scrie Made in China, dar tu vrei ca eu sa vad asta, inseamna ca ai probleme mari. Bucura-te de Mercedesurile tale si de piesele chinezesti pe care le iei pentru ele.
-
un oarecare, vineri, 16.03.2012 12:47
Vad ca toata lumea critica designul Bmw-ului .dar din punct de vedere al vanzarilor stau cel mai bine.E greu sa vorbim asa din afara fara bani in buzunar.Toate arata bine, depinde de optica pe care o ai.Seria 1 arata superb in interior dar pierde mult la capitolul Euroncap pole test.Volvo e foarte ok ca si calitate a mataerialelor si foarte multe elemente de siguranta care conteaza enorm.Mie Audi nu-mi place, deci fiecare cu gusturile lui.
-
AndreiRN, vineri, 16.03.2012 21:55Hahahahahahahaha
Faneeeeee .... ori esti ..... ori. Pai tu pe piese te-ai uitat? Pe cutie Fane nu pe piese. Pe cutie citeste. Sau la tine vin piesele la varsat?
-
Fane, sâmbătă, 17.03.2012 09:50AndreiRN - mai cauta dealeri Volvo
E greu cu tine. Eu iau piese la bucata, nu la KG ca tine de pe site-urile pe care le prezinti. Tu probabil te-ai obisnuit sa te imbraci de la SH si crezi ca merge la fel cu piesele de masini. Ai cumva firma de dezmembrari auto ? Sau colectionezi fier vechi ? Daca eu iti ambalez o muratura intr-o cutie de ciocolata, tu ce crezi ca este ? Desigur ca ciocolata, ca la tine ambalajul conteaza =)) Probabil ca tu si montezi cutiile pe masina in loc de piese. Sa inteleg ca tu mergi pe strada cu o cutie ? Ti-ai inmatriculat-o ? Ce marca ti-au scris pentru ea ? Ai gasit un semn de Mercedes pe undeva, l-ai lipit pe cutia ta si ai scris cumva pe ea si "Made in Germany" ? Vezi ca daca nu scrie pe cutie "Made in Germany" nu e de calitate. Deci daca tu nu ai vazut o piesa de masina in viata ta, vezi ca scrie si pe piesa unde e produsa, nu numai pe cutie. Iar cand te duci la dealer, vezi o masina expusa, nu vezi o cutie in care se presupune a fi o masina. Deci te poti uita ce scrie pe bloc motor, pe geamuri, faruri, caroserie, sistem de ridicat haionul, baterie si multe altele. Cand gasesti dealerul ne anunti si pe noi :) Suntem curiosi cam cat iti ia sa localizezi unul. GPS tot de pe site-ul lui Alibaba si cei 40 de hoti vrei sa-ti iei ? Pai de asta nu gasesti tu dealerul. Ca te uiti aiurea.
-
Mircea, sâmbătă, 17.03.2012 11:37@AndreiRN
@Fane Pe cutie Faneeeeee, pe cutie trebuie sa scrie unde e facuta. Scrie Box "Made in China", dar unii nu inteleg ca doar cutia e fabricata in China si nu piesa in sine. Vezi ca daca pierzi cutia de la Volvo, pierzi si garantia. Asa i s-a intamplat lui AndreiRN si acum plange. Noile reguli la "AndreiRN & Alibaba SRL": masinile vor fi prezentate in cutie, nu aveti voie sa desfaceti cutia si nici sa faceti test drive. Mai Andrei, daca specificai clar de la inceput ca tu vrei macheta de Volvo (scara 1:16) si pe cutie scrie "made in China" toti erau de acord cu tine.
-
AndreiRN, luni, 26.03.2012 22:25Garantie pe Viata
Hahahahahahaha ....... Au aparut si mascarici dar fac si ei glume cu lacrimi in ochii. Si ca sa pun si eu paie pe foc mentionez ca piesele de schimb cumparate de mine au garantie pe viata si cum am 3 MBZ de 8 ani tot iau piese gratis.
-
Fane, joi, 29.03.2012 10:31Garantie pe viata la cutii
Si garantia pe viata e mentionata pe piesa sau pe cutie ? :)) Cand vezi ca se stinge focul ala din sufletul tau, poti sa mai pui si niste cutii pe el, ca sa tina mai mult. Buni tare astia care dau garantie pe viata la piese. Cred ca urmatoarea masina o sa fie un Mercedes, asta cand va fi apreciat in Germania mai mult decat alte marci japoneze sau suedeze. Pana atunci o sa ma chinui cu masini care nu au garantie pe viata. Daca ar fi asa de buni, am vedea pe strazi numai Mercedes-uri, dar mai au de invatat de la altii (japonezi si suedezi) ce inseamna masina fiabila.
-
AndreiRN, vineri, 06.04.2012 17:51Garantia pe viata
Garantia pe viata o ofera distribuitorul de piese la mine. O ofera atat la franele de Dodge cat si la cele de la Mercedes si nu odata am fost cu placutele uzate si mi-a dat altele noi gratis. La fel si cu alternatorul. Da, unele masini japoneze sunt foarte fiabile (corolla) dar masinile suedeze .......... nu mai exista asa ceva, au disparut complet acum 10 - 15 ani parca si au fost inlocuite cu masini chinezesti.
Citeste si
-
GENEVA 2012 | duminică, 11 martieInterviu cu Victor Nacif, vicele de design Nissan: "Juke a fost un risc enorm. Dar noi, cei de la Nissan, iubim riscul"Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | vineri, 9 martieGENEVA 2012 LIVE: Tuning şi maşini exoticeFie că vorbim de tunerii "tradiţionali", precum Brabus şi MTM sau de constructori noi precum Pagani, toţi expozanţii au venit la Geneva cu noile lor creaţii, fiecare specială în felul său. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | joi, 8 martieGENEVA 2012 LIVE: Conceptul Takeri este vedeta standului MazdaConceptul Takeri a atras toate privirile în standul Mazda de la Salonul Auto de la Geneva. Modelul prefigurează viitoarea generație a lui Mazda6. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | miercuri, 7 martieGALERIE FOTO: Fete și mașini la Salonul de la GenevaAtracțiile Salonului Auto de la Geneva nu s-au rezumat la interioare inteligente, design-uri superbe și tehnologii de top. Fetele de la standuri au reușit, ca de fiecare dată, să anime atmosfera și să facă munca jurnaliștilor puțin mai ușoară. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | miercuri, 7 martieGENEVA 2012 LIVE: Bentley EXP 9F, un nou SUV-concept în Grupul VWPe lângă Mulsanne Mulliner Specification, Bentley a adus la Geneva un exercițiu de design sub forma unui SUV. Acesta se numește EXP 9F și ar putea avea și o versiune de serie. Citeste tot
Beautiful china made Volvo.