GENEVA 2012 LIVE: Conceptul Takeri este vedeta standului Mazda

Publicat joi, 08.03.2012 10:53 de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai

Conceptul Takeri a atras toate privirile în standul Mazda de la Salonul Auto de la Geneva. Modelul prefigurează viitoarea generație a lui Mazda6.

Mazda a adus la Geneva conceptul Takeri, succesorul lui Shinari și precursorul viitoarei generații a lui Mazda6. Takeri se bucură de noua iterare a filozofiei de design Kodo - sufletul mișcării și incorporează un sistem de frânare regenerativă botezat iEloop. Grație acestui sistem, conceptul reduce consumul mediu cu 10 procente.

Conceptul Mazda Takeri este echipat cu un motor diesel SkyActiv-D, cuplat unei transmisii automate SkyActive-Drive și cu sistemul i-stop. Mazda6 ar putea fi oferită și într-o versiune coupe, potrivit englezilor de la WhatCar?. Modelul de serie derivat din Mazda Takeri este așteptat să debuteze pe piață în 2014 în trei versiuni de caroserie - sedan, hatchback și break.

  • davidjupanu, joi, 08.03.2012 12:16
    cam slabutz mazda

    Takeri este totusi un concept foarte reusit....de CX-5 stiim deja....dar noul BT-50 ??? cum de nu lau prezentat?? modelul actual e luat la 11 metrii de concurenti,e nevoie de un nou model....cand il lanseaza???

  • mog, joi, 08.03.2012 14:06
    mazda 6

    mi`a placut mult si inca imi place ultima generatie de mazda 6. ce va apare acum pare a fi si mai frumoasa, sa vedem. daca ar pune si un 4x4 pe motorul ala de 2.2 diesel....

  • john_range, joi, 08.03.2012 22:58
    In sfarsit un desighn agresiv al lui Mazda

    Frumos model!!!

  • costy, duminică, 11.03.2012 00:09
    mazda

    acest model e superb ,futuristic si sigur de o calitate tipica zaponeza , cu care am fost obisnuiti mereu ..bravo mazda

  • Mark, luni, 12.03.2012 11:36
    Motoare diesel

    Arata foarte bine dar daca nu vine cu niste motoare adecvate pentru Europa, nu vor avea succes. Din pacate, cei de la Mazda nu au inteles pana acum ca daca vrei sa faci vanzari in Europa iti trebuie un motor diesel performant sub 2000 cm. Degeaba insista cu cel de 2,2, vanzarile sunt slabe, din cauza taxelor de tot felul. Am observat ca si cei din bransa cunosc acest aspect, pe care probabil l-au transmis mai departe. Motorul diesel de 1,6 e f. bun dar cred ca e prea mic pentru aceasta masina.

  • King Kong, miercuri, 14.03.2012 13:46

    Pentru Mark Am o mazda 6 diesel 2.0 140 CP si un renault Kangoo II sau III cum s-o mai fi chemand cu motor de 1.5 dci 110 CP. Kangoo-ul e o panarama de masina zgomotoasa , cu belele permanente si cu un consum nesimtit departe de ce da producatorul.Mazda 6 la 100.000 km abia zici ca si-a facut rodajul si consumul este mai apropiat de cel oficial.Mazda 6 e superba iar Kongoo-ul o troaca.

  • Mark, joi, 15.03.2012 14:45
    @King Kong

    Nu stiu ce fel de Mazda 6 cu motor diesel 2.0 ai tu, cand oferta Mazda pentru Romania cuprinde numai motoare de 2,2 l. Poate e de pe alte meleaguri, unde exisata un asemenea motor. Eu nu zic ca nu e buna Mazda, si mie imi place f. mult dar as vrea un motor diesel de 2 l, pentru care impozitul e sub 100 lei. Pentru un motor de 2,2 l platesti aiurea 400 si ceva de lei.