Ford anunță programul lansărilor pentru Europa: Edge facelift și Ka+ facelift în martie, noua generație Focus în aprilie
Ford va prezenta la Salonul Auto de la Geneva din martie facelift-urile pentru Edge și Ka+, în timp ce lansarea noii generații Focus va avea loc în aprilie. În plus, Ford Ecosport ar putea primi o versiune cu tracțiune integrală.
Divizia din Europa a americanilor de la Ford a avut un an 2017 modest, cu o scădere a veniturilor de 66% și a profiturilor cu 81%, motiv pentru care producătorul intenționează să se concentreze pe dezvoltarea unor SUV-uri de performanță cu margini de profit generoase în detrimentul sedanurilor.
Această strategie este evidențiată și în cadrul planurilor pentru Bătrânul Continent pentru acest an, care au fost dezvăluite de un purtător de cuvânt al companiei pentru publicația Automotive News.
Astfel, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din lună martie, Ford va dezvălui două facelift-uri. Primul este Edge facelift, despre care sursa citată afirmă că ar putea primi inclusiv o versiune cu 7 locuri, în contextul în care în prezent americanii nu vând astfel de modele în Europa. Al doilea facelift este pentru modelul de oraș Ka+, care poate fi considerat inclusiv un rival pentru Dacia Sandero, mai ales că are un preț de pornire de sub 10.000 de euro.
Cu toate acestea, cea mai importantă lansare a anului pentru Ford va fi noua generație Focus, pentru care există deja o imagine oficială (foto). Noul Focus va fi dezvăluit în cadrul unui eveniment special care va avea loc în luna aprilie, iar acesta va fi disponibil în aceleași versiuni ca și Fiesta: Vignale, ST-Line și varianta break vor apărea în cursul acestui an, în timp ce în viitor vor fi disponibile și versiunea de performanță Focus ST și varianta cu ampatament mărit Active.
De asemenea, sursa citată menționează că este posibil ca noul Ford Ecosport, care se produce la uzina de la Craiova, să primească și o versiune cu tracțiune integrală, în timp ce vânzările la Mustang facelift vor începe de asemenea pe parcursul acestui an.
Via Automotive News
Nu margini de profit - MARJE se traduce, chiar dacă ramolitul de Moș Goagăl Tranzleităr :-) îi ispitește pe tot mai mulți spre lîncezeala neuronului. În rest, toți producătorii observ că au în ultima vreme tupeul maxim de a-i anunța pe cumpărători că fac profituri nesimțit de mari cu SUV-urile - mai clar, că-i fură pe față. ...Și totul, odată cu spălarea pe creieri stimulată de escrocii din departamentele de marketing (îndelung instruiți taman în mangleli d-astea). Care nu-s totuși ei vinovații principali, fiindcă-n definitiv astea-s regulile benevol acceptate ale kapitalizmului.